Her şeyi kafaya takıyorum bu beni ve ilişkimizi çok yıpratıyor önerilerinizi ihtiyacım var :( ?

Merhaba ben 23 yaşında güzel bir kızım ( özgüvenle alakalı mı bilmiyorum o yüzden yazdım, öyle söylerler çünkü ) 9 aydır bir ilişkim var , benden çok yorulduğunu her şeyi kafaya taktığımı rahat olmadığımı söyler örneğin instagramda takip ettiği kızları abartırmışım ve varil sadece anlamsız insanlarmış hep kavga çıkartırmışım. Rahat olsam tüm sorunlar çözülürmüş. Bu kişiyle nişanlıyız ve benimle evlenmek istediğini söylüyor. Ona çok saygısızlıklar yaptım ama ona rağmen benimle. Sevmese katlanmazdı bana. Napacağımı bilmiyorum. Rahat biri olmak İçin önerileriniz nelerdir?
Her şeyi kafaya takıyorum bu beni ve ilişkimizi çok yıpratıyor önerilerinizi ihtiyacım var :( ?
Cevapla