Merhaba arkadaşlar.
yaşım 20. 5 senelik ilişkim oldu çok iyiydik yani bazı hatalarım oldu ilk senelerde sonraki senelerde ama her zaman üstesinden geldik. çok güzel anılar paylaştık ailemle tanıştırdım sevgililer gününde yüzük taktım vs vs gezdik tozduk eğlendik.
Ama sevgilimin yani eskisinin ailesinin hic bir şeyden haberi yoktu. Gizli saklı yürütüyorduk okula gidiyorum diyordu buluşuyorduk. İmkanlar dahilinde okul çıkısı iş çıkısı bulusmaya calısıyorduk.
Herşey güzel giderken bazı hatalarım oldu üstesinden geldim ama bir kez adım çıkmıştı. ben onun gozunde hep hata yapan bir insana dönmüştüm onu üzen vs.
gel gelelim herşeye rağmen 1 ay önce ayrıldık.
Ayrılıgın sabahında uyan işe geç kalıcaksın diye beni aradı.
Sonra ben aradım yazdım işler dahada büyüdü konustukca tartısıldı
Söylenilmeyecek laflar edildi.
Sonra sustuk ben butun sosyal hesaplarımı kapattım.
sonra bir sabah seni merak ettim diye aradı.
bende onu takip etmekten yoruldugumu söyledim.
kapattıgımı söyledim.
terkedilmenin kolay olmadıgını söyledim oda biraz agladı sonra kapattık.
Sonra ben hesaplarımı açtım.
bişey yazıcaktım sildim ondada yazıyor gözükmüş
hemen ne yazıyordun silme yaz dedi.
yine öyle konusmaya basladık.
ilk başlarda düzelcegimi hatalardan ders aldıgımı vs şeyler anlattım eskisi gibi olmıcagını.
sonra aşktan olunca eskileri duymak istemedigini anıları söylememi istedi ve sürekli eskisi gibi olmıcagını yaşadıklarımızı kırgınlıkları unutamıcagını söylüyor.
artık normal konusuyoruz yine ben yazıyorum ama cevap veriyor.
bazen tersliyor bazen normal cevap veriyor bazen saatlerce yazmıyor ne yapacagımı şaşırdım ve size sormak istedim. ve olanları kabataslak anlattım.
fikirlerinizi bekliyorum
yaşım 20. 5 senelik ilişkim oldu çok iyiydik yani bazı hatalarım oldu ilk senelerde sonraki senelerde ama her zaman üstesinden geldik. çok güzel anılar paylaştık ailemle tanıştırdım sevgililer gününde yüzük taktım vs vs gezdik tozduk eğlendik.
Ama sevgilimin yani eskisinin ailesinin hic bir şeyden haberi yoktu. Gizli saklı yürütüyorduk okula gidiyorum diyordu buluşuyorduk. İmkanlar dahilinde okul çıkısı iş çıkısı bulusmaya calısıyorduk.
Herşey güzel giderken bazı hatalarım oldu üstesinden geldim ama bir kez adım çıkmıştı. ben onun gozunde hep hata yapan bir insana dönmüştüm onu üzen vs.
gel gelelim herşeye rağmen 1 ay önce ayrıldık.
Ayrılıgın sabahında uyan işe geç kalıcaksın diye beni aradı.
Sonra ben aradım yazdım işler dahada büyüdü konustukca tartısıldı
Söylenilmeyecek laflar edildi.
Sonra sustuk ben butun sosyal hesaplarımı kapattım.
sonra bir sabah seni merak ettim diye aradı.
bende onu takip etmekten yoruldugumu söyledim.
kapattıgımı söyledim.
terkedilmenin kolay olmadıgını söyledim oda biraz agladı sonra kapattık.
Sonra ben hesaplarımı açtım.
bişey yazıcaktım sildim ondada yazıyor gözükmüş
hemen ne yazıyordun silme yaz dedi.
yine öyle konusmaya basladık.
ilk başlarda düzelcegimi hatalardan ders aldıgımı vs şeyler anlattım eskisi gibi olmıcagını.
sonra aşktan olunca eskileri duymak istemedigini anıları söylememi istedi ve sürekli eskisi gibi olmıcagını yaşadıklarımızı kırgınlıkları unutamıcagını söylüyor.
artık normal konusuyoruz yine ben yazıyorum ama cevap veriyor.
bazen tersliyor bazen normal cevap veriyor bazen saatlerce yazmıyor ne yapacagımı şaşırdım ve size sormak istedim. ve olanları kabataslak anlattım.
fikirlerinizi bekliyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar