Sizce ne yapayım ilişkim konusunda fikir verir misiniz?

1 yıldır süren uzak mesafe ilişkisi var

İlişkide benim gösterdiğim özeni değeri göstermiyor örneğin ben sıradan günde bile özel hissettiriyorum sevgilim evlilik teklifini görüntülü konuşurken yaptı cevap vermedim bu yüzden aramız bozulmuştu düzeldi

şimdi ise 15 Temmuz günü ilişkimizin 1. yılı buraya geldi 2 ay sonra zor gelebildi bilet yoktu hiçbir şey almamış yapmadı “yoğunum istediğim şeyi yapamadım olmadı dedi…Ben hediye aldım kutladım o kuru kuru kutladı çok zoruma gitti ayrılmanın eşiğindeyiz şimdi ne yapacağım soğudum ondan?

Sizce ne yapayım ilişkim konusunda fikir verir misiniz?
Cevapla