İlişkimiz çok kötü o çok kötü ama ondan kopamıyorum bana ne önerirsiniz?

ilgisiz beni kullanıyor umrunda bile değilim. bunu son zamanlarda fark ettim. diyorumki artık onu aramıycam yazmayacam konuşmayacam dayanamıyorum aşırı bağımlı olduğum bir ilişki beni işine gelince çok mutlu ediyor ama diğer zamanlarda b*k gibi davranıyor çok yoruldum.

İlişkimiz çok kötü o çok kötü ama ondan kopamıyorum bana ne önerirsiniz?
Cevapla