İlişki tavsiyesi verebilir misiniz herşeyi en başından anlatayım, ne yapmalıyım?

Biz sevgilimle aynı iş yerinde tanıştık ben işe başladığımda onunda benimli problemli ilişkilerimiz yeni bitmişti ve sevgili olduk. İlk zamanlar hersey çok güzeldi beni çok seviyordu çok güzel sözler çiçekler böcekler hayatını beni mutlu etmeye adamıştı resmen bana hiç yaşamadığım duyguları yaşattı tabiki bende onu çok çok seviyordum.. ama daha sonra yolda kızlara mı baktın vs tarzı sorular sordum ( ki yan gözle bakacak biri olmadığını biliyorum ama yinede yanlışlıkla bile bakmasını istemiyordum ) bana kimse bu sapık muamelesini yapmadı daha önce diyerek benden bi tık uzaklaştı ek işe başladı ayrıca ve bana güzel sözleri mutlu etmeleri bi anda bitti hergün beraberiz zaten hergün çıkışta gezerdik ek işe gidiyo diye gezmiyoruz buna tamam ama hafta sonu benle buluşmuyor paramız yok borç ödüyoruz diyip her pazar arkadaşlarıyla buluşuyor bende kavga ettim kendisiyle aramızdaki her şey bitti sen beni sevmiyosun dedim yüzüne telefon kapattım ama daha sonrasında pişman oldum barışmak istedim o istemedi ağladım defalarca aradım biliyorum yanlış yaptığım evine gittin yanına gittim bana bağırdı küfürler etti sinirlendi bende ağladım daha sonra yanındayken ikimizde sakinleştik beni affetmeyeceğini söylüyodu tekrar sorduğumda affettim dedi fakat bana hala çok kötü davranıyor eskiden beni deli gibi kıskanırdı şimdi kıskandığı şeyleri yapıyorum ve hiç laf etmiyor istediğini yapabilirsin diyor benden soğuduğunun farkındayım ama tekrar severmi sizce 6 aylık bi ilişki her şey çok hızlı gelişti çok hızlı bitecek gibi oldu bitmedi kavga edince sinir krizi geçirdi ili kere geçen ay ve haftasonu ben iyileşmiştim tekrar sinir hastası oldum senin yüzünden diyor seni affetmeyeceğim derkende diyordu ben canım yine kavga çıkartıcaksın sorun çıkartıcaksın diye neyse işin sonunda şu an affettiğini söyledi ama ne aşkım diyor ne seni seviyorum ne de beni kıskanıyor istediğini yap diyor istediğini giy diyor daha dün barıştık bu arada 1 gün olmadı sizce düzelir mi ben ne yapmalıyım çok mü üstüne gittim çok mı ağladım o yüzden mi uzaklaştı ne yapsam tekrar sever veya severmi daha çok yeniyiz huyunu suyunu çözemedim o yüzden bende bilmiyorum nasıl olacak ama benimle ilgili hiç bişeyi kıskanmıyor artık eskiden sürekli nedem onu giydin göbeğini kapat falan derdi bugün crop giydim hiç bişey bile demedi ama hafta sonu kavga ederken senin her dediğini takıyorum ben diyodu duygusal bi insan ama dün ağlarken hiç acımıyorum sana falan dedi artık

İlişki tavsiyesi verebilir misiniz herşeyi en başından anlatayım, ne yapmalıyım?
Cevapla