28 yaşında bir sevgilim var.
Askere gitti üniversitesi bitti lakin iş bulamıyor, kendisi öyle diyor ben onun yalancısıyım.
Moleküler biyoloji okudu. Tembellik mi yapıyor yoksa gerçekten bulamıyor mu anlamadım. Kız arkadaşları olduğundan ve onlara abilik ettiğinden bahsediyor baya bir kız arkadaşı var. Ben yinede şüpheleniyorum. Öfke problemi var ota boka öfkeleniyor, annesine kız kardeşine bağırıyor, hepsinin nedeni varmış güya. Kime göstersem bu psikopat mi diyor bana, sırf fotoğrafini göstermem yetiyor. Sürekli beni küçülten ifadeler kullanıyor, bebek gibisin diyor, küçük çocuklara benzemişsin diyor.
Saçını iki yandan bağlasana diyor çok tatlı olursun, bebek gibi konuşuyorsun diyor, acaba bilinçli mi yapıyor. Bir akil6 verin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer