AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
118Cevap
Ooooo senin kayınpeder varya cennetlik adammış benim babam olsa o döktugun yemekleri agzinla toplatirdi.madalyonun başka yüzü ise arkadaslarina dolma kisir yapacak kadın bir zahmet aksam isten gelen kocasinida dusunsun
Hamile kadın zaten hormonlar allak bullak olmuş niye kizdiriyosun yemeğimi begebmediysen kendin yap
kısır ve dolmayı sevmemen acayip enteresan ama ev hanımıysa yemek yapması gerekirdi ama hamile biraz anlıyışlı olman gerekirdi
Pardon ama 7 aylık kadın çalışsın mı? Ben yoruldum geldim o tüm gün oturdu ne demek? Sevmiyorsan git dışarıda yemek yeseydin bende eşinin yerine olsam seni bosardım. Kimse benim yaptigim yemegi yere dokemez.
Suçlu olan sensin eşin hamile alttan alabilirdim bir akşamda onları yeseydim ya da dışarıdan söyleseydin beğenmediysen
Hamile döneminde kadınlar fazla hassas olurlar. Boşanmak istemesi fazla alınganlıktan olabilir. Hediye al jest yap sürekli ilgilen. Yanında ol.
Bunda kötü olan ne var ki? Eksi atmışlar. Kadınlar hamilelik döneminde ekstra hassas olurlar. Normalde küs bile kalmayacağı bir mevzuda evi terketmiş. Tabii öncesini bilemiyoruz. Beyefendinin anlattığı kadarıyla yorumlanabilirim.
Sürekli geçimsizlik var mı? Şiddet var mı? Bundan öncesinde bir dolum var mı? İlgisizlik var mı?
Ama ben nedense fazla alınganlık sezdim. Tamir edilebilir bence. yemeği yere savurdu diye hiçbir kadın boşanma tepkisi vermez.
o yemegi yere dokmek ne kadar mantikli pardonda
@meyvelisedaaaa mantıklı demiyorum ama evi terkedecek kadar kendini neden doldurmuş olabilir. Ya öncesi var doldu taştı ki burada soranın anlatmadığı şeyler var derim. Ya da benim dediğim şey oldu. Aşırı alınganlık.
Derin mevzular ne olursa olsun konuya tam hakim olmadan ben ya da sen teşhis koyamayız. Evliliğini kurtarması için öneride bulunabilirim sadece. Ortada psikolojik şiddet var. Fiziksel şiddet olsaydı. Hiçbirşekilde barışın demezdim ve öneride bulunmazdım
@meyvelisedaaaa yemeği yere dökmek çok yanlış bir hareket. Arkadaşın hayatında başka bilmediğimiz sıkıntılarının tezahürü olabilir bu durum, cidden kötü olmuş da siz neden her yorumun altına yemek dökmek de ne ola ki minvalinde yazıyorsunuz, sizin yaptığınız yemeği mi döktü, bu kadar zorunuza giden ne her yorumun altında aynı düşünceyi belirtecek kadar. Bir kere söylediğiniz zaman anlaşılıyor. Siz niye bu kadar gocundunuz ki bu konudan.
kardesim kadin hamile hamile, normalde bile boyle yemekgi dokmesi ne kadar dogru yani? Hamile karısıni düşünmeyip şu hareketi yapandan babada olmaz kimse kusura bakmasin
@meyvelisedaaaa haklısınız ben de öyle düşünüyorum da 2-3 yorumun altında bundan bahsetmiştiniz. Siz neden böyle yaptınız onu merak ettim. Bir kere söylediğiniz zaman anlaşılıyor.
@maestro56 herkese cevap vermek istedi canim
Hamile oldugu icin birazcik duygusal olmus ola bilir ona zaman verin ve esinizi ve cocugunuzu sevdiginizi soyleyin onun babasiz buyumesini istemediginizi oda anne sonucda kabul edecektir insAllah esinizle mutlu omjr surersiniz
Şu Denizindibindeki inciyi herkes şiyayet edip spamlasın kadına şiddeti kimse öneremez hele ki hamile bir kadını. Lütfen görüşünü sikayet edin yorumlarını
Edicem kadina siddete hayir
Eyvallah. Yorumunu ve yazdıklarini oku tüylerim diken diken oldu ya
Benimde vur yapistir ne demektir hemde hamile kadina
Hiç sorma kuzum ya kadın olduğunu sanmiyorum ama
Hamile bir kadına bunu yapıyosan ilerde neler yaparsın iyi yapmış kadın
Kesinlikle suclu olan sensin hasret kalirsin umarim
Şu Denizindibindeki inciyi herkes şiyayet edip spamlasın kadına şiddeti kimse öneremez hele ki hamile bir kadını. Lütfen görüşünü sikayet edin yorumlarını
Nimet lan o nimet döktüğün. Karnındaki de senin bebeğin. Az biraz insan ol.
Kusura bakma da hamile kadın hemde 7 aylık, az yede uşak tut. Arkadaşlarına yapmıs onlar Allah misafiri. O kadar yorgunluğun üstüne sende saygı duyup yeseydin. O yere dökülen nimetin vebalini hesabını da hak sana sorar. Çok istiyosan tavuk haşlama dışrdan alsaydın. Kusura bakma da senin lafanda bir adama tahmmül etmek zorunda değil ayrıca. O bebeğide velayetinide nafakasını da alır o kadın. Sende evde tavuk haslama yersin. Yaparsın kendine.
Karın hamile seninde elin kolun var karnını doyurmak isteyen bir şekilde doyurur iyi yapmış kadın
Bence fazla tepki vermişsin, üstelik hamile ve hormonları daha farklı daha hassas şu an. O yüzdeb daha anlayışlı olabildin. Normalde de sorunlarınız var mıydı peki yoksa tek bu olayda mı boşanmak istiyor?
Kadin evi terketme noktasına geldiyse bunlar ilk kavga değildir
Karına saygın yok onu anladık da nimete saygın olsaydı barii 🙄
Halıyı yıkamakla başlayabilirsin. Bir müddet arama, mesafe iyi gelecektir
Ohhhhh ne güzel olmuş. İçimin yağları eridi yemin ediyorum.
Böyle olun kızlar, böyle olun.
Ohhh bu yazı bana çok iyi geldi.
Nasıl terk etti sen hanzoluk yapınca? Birdaha anlat birdahaaaa!
Şükürler olsun kadınlarda bir umut görüyorum.
Detay ver kardeeeeş detaaay
erkekler siz de öyle olun kızlara yalvarmayın. d
@handsome13 Yalvarmasın böyle erkek silinip gitsin yapışmasın.
Bana saygı duymayan adam, ben gittikten sonra yalvarsa nolcak?
Miss gibi miss
tamam abla
@handsome13 hanzolar sinirli
Siz kendinizden ödün vermemeye devam edin.
Keşke o kadın da kendinden ödün vermeyip korunsaydı. Çünkü sizin gibiler baba olmayı asla hak etmiyor.
Gidip babasının evinde 1 2 hafta kalır en geç kafasını toparlar ağlar zırlar evine tekarar geri döner.
Burda seninde suçlu olduğunun yanı sıra devrin kadınlarının çok şımarık ve kendini beğenmiş olduğunu düşünüyorum
Gitmeye karar verdiyse geri döndürmen zor kardeş. Aile büyüklerini araya koy belki vicdana gelir evine döner
Gönlünü alacak yolu en iyi sen bilirsin. Bir şekilde kırdığın kalbi tamir edecek yolu bul geç olmadan
Kendini affettir. ozur dile cicek filan gotur birdaha yapmayacağına soz ver. boyle davranmanin nedenini ve dusuncesizce olmasini ona acikla mutlaka
Bok kurtarabilirsin şu satten sonra senin evladını taşıyan hayat arkadasina böyle okuzluk yaparsan olacağı bu tabi sen ne bekliyordun ki
Senin karınla ilgili bir sorunu gelip buraya yazman bile nasıl biri olduğunu belli ediyor boşversene sen.
Yaptığından pişman bile değilken boşanması en mantıklı karar
Haklı evde yemek var , o yemekleri ne yapsın çöpe mi döKSün fazla abartmissiniz , kadın hamile bile kendisine o şekilde davranan birinin yanında neden dursun ama güzelce gidip özür dileyebilirsiniz çok kirmissiniz
Erkeklerin genel sorunu bu ; Düşünmeden hareket etmek..
bana sevmedigim yemegi ısrarla önüme koysaydı bende halıya atardım
Valla kız senin gibi bir hödükten kurtulmuş çok şükür çocukta olmasaymış iyiymiş.
evlilik böyle bir şey değil ya üstelik karın hamile..
Kadın sonuna kadar haklı eğer böyleysen boşan kurtulsun kadın.
Adı üstünde hamile olan eşin alttan alman gerekirdi.
Tamam haklı olabilirsin ama o da hamilelik psikolojisiyle fevri davranmış olabilir
kadın psikolojisi ters psikolojidir daha bunu öğrenemedin isen boşver hacım sen yuva falan kurma... eğer kurtarmak istiyorsan önce nabzını yokla sonra nabzına göre şerbet verecen ಥ_ಥ
Tut kolundan getir eve. Zaten İslam dininde kadın erkeği boşayamaz 😏
İslam diniyle yönetilen bir ülke değil burası. Demokratik bir ülke ve kadın erkeği boşar
Ayrıca evli de olsalar kimse kimseyi kolundan tutup bir yere zorla götüremez
@3popkek tabiki kezocuğum medeni hukuka göre bosayabilir. Ama İslam dininde geçerliliği yoktur.
Kadınlar duygusal oldukları için, duygusal davranıp sonrasında pişman olacakları bir hata yapmasınlar diye kadına boşama hakkı vermez İslam. Sen Allah'tan daha mı iyi biliyorsun kezocugum 😏
@3popkek bak kezocugum tabiki kimse kimseyi zorlayamaz. Adam baktı ki kadın iflah olmayacak o evlilik yürümeyecek işte o zaman boşama erkek tarafından yapılır kadın tarafından değil
Kadın erkeği hadi ordan eder, siz de mal gibi bakarsınız.
@3popkek tamam kezocugum. Koçanı terk edecegin zaman eline bir Atatürk resmi al ve kocana gösterip hadi ordan de. Sonra başkalarına vermeye devam 😏
Sen nasıl bu ülkenin kurucusunu böyle bir muhabbete karıştırırsın? Saygısız
@3popkek tahmin etmiştim. Atatürk Allah'tan daha iyi bilir diyen bir nesil geldi.
Adiyos bebeğem 😏
Ben öyle bir şey demiyorum pislik herif seni
@3popkek AA bebeğem bak ben çok titiz adamıdır. Tozlu bir yerde çay bile icemem. Dışarda yemek bile yiyemem , temiz olup olmadığını bilmediğim için. Pislik bana çok uzak 😏
Ruh hastası
@3popkek bebeğem geçen baş ağrısı toktora gittim, senin başın fazla zekadan ağrıyor dedi bana toktor 😏
Hukuk diye bir sey var ve bu ülkede herkes müslüman değil çıkın şu zihniyetten artık. Kadın istediği her şeyi yapabilir buna siz karışamazsınız. Müslüman ve ya değil. Sizin haddinize düşmez!
Önce konuşmayı öğrenin başkalarına müdahele edeceğinize.
Herşeyi İslam dinine göre mi yapıyorsunuz
@Sevilaytepe ah canım üzüldün mu sen 😏
@Siyah_incii yok bebeğem yaşamıyoruz 😏
Arap zihniyetine göre hareket edip İslami kotuluyorsunuz
@Siyah_incii bu Arap zihniyeti değil Allah'ın kanunu. Sizin gibiler böyle şeyleri Arap zihniyeti gibi gördüğü için Allah'ın kanunu inkar ediyor maalesef. Sen önce bir dinin kanunlarının Araplarla bir ilgisi olmadığını öğren.
Asıl sen dini öğren laylaylom evladı, dinde kadın erkeği boşayabilir haberin yok bir de duyar kasıyorsun arkadaşım
@3popkek popkek naber bebeğem 😏
Küfür ettim "laylaylom" diye yazmış sistem😠
@3popkek dert etme bebeğem aynı şeyler benimde başıma geliyor 😏
Din de kadın erkeği bosayamaz diye bir kanun mu var? Çok şükür ben dinimi gayet iyi biliyorum. Bir kadın eşinden habersiz gizlice birşey yapamaz mesela ya da izni olmadan gidemez ama bu boşanma konusunu kadını ezer bir şekilde söylemişsin.
Oysaki dinimiz kadını el üstünde tutar. Sen burada o arkadaşa akıl vermek yerine kadını sucluyorsun
@Siyah_incii yok tatlım asla kadını suçlama yok. Hatta yorumlarımi en baştan okurdan kadına bu yakın neden verilmediğini kadınların duygusal bir yönü olduğu gayet güzel açıkladım. Ben gerçekçi ve zarif bir adamım asla kadınları rencide etmem 😏
Diğer yorumlarına bakmaya gerek yok. Bu yorumunda bir kadini eşya gibi görüp sonra da araya dini katmışsın.
@Siyah_incii yahu size laf anlatmak sıkıntı arkadaş. Kadınlar çiçektir. Duygusal yönleri fazla olduğundan ani bir karar ile hata yapmasınlar diye bu hak verilmemiştir dedim. Sonrasında duygusallık geçince pişman olabilirler diye. neyse bebeğem bu konu uzar. Gider bunu yüz yüze konuşuyor olsaydık beni sana öyle güzel anlatırdim ki bunu gayet güzel anlardın. Öyle vir imkan olmadigi için burdan yazmakta sıkıcı oluyor. Tek tavsiyem iyice okuman
Olabilir belki de düşündüğüm gibi birisi değilsin olsan da birşey farketmez. Ben yaptığın yoruma karsilik söyledim. Sen de yorumunu bir tekrardan oku. İyi günler...
Evet sizin halinize... Acınacak durumdasınız!
rahat birakin cocugu ben koca bulamiyom bulsam tapicam her istedigini eksiz yerine getircem bide allah korkusu oldumu sevinçten bayilirim
@erghbhj salak mısın cemile
Bence sen çok takıntı yapmişsin ne var yani bir gunde kisir borek yesen nolcak abartmissin zaten hamilee hassas donemde hormonlardan biraz alttan almayi dene
Sen o kadını haketmiyorsun boşuna zorlama kadın hayatını rahat rahat yaşasın.
Çok yazık
Yemeği halıya dökmek ne ya!! Yazık çok yazık
7 aylık bir hamile kadına yaptığın şey bir yemek için
Kusura bakma ölmezsin yani
Haklı eşin. Beğenemiyorsan kendin yapsaydın. Hamile kadından ekstra hizmet bekliyosun utanmadan yere döküyorsun. Boşasın daha iyi
Kadın kocasının izni olmadan evden çıkamaz bu bir. Yemek konusunda sorumsuz davranamaz bu iki. Sen de abuk subuk düşünme git karini eve getir bu da üç. Ortada çocuk var. Çocuk varken boşanmak senin de zararına olur.
"kadın"ın tasması ne renk olsun?
@tab2nedemek Burada tasma takmalik bir durum yok. Ipsiz sapsız kadınlar anlamaz.
Yok kadın kocasının izni olmadan dışarı çıkamaz, yok yemeğini önüne koyacak, yok öyle yok böyle. Pardon da "kadın" dediğinizle size hizmet etsin diye mi evleniyorsunuz? Niye kadınlar erkeğin emrinden çıkamaz düşüncesindesiniz?
Ne alaka hangi yüzyılda yaşıyorsun sen kadın istediği zaman dışarıda çıkar istediği zaman yemekte yapar adam beynini kullansaydı fevri hareket etmeseydi zaten bunların hiçbirini yaşamazlardı.
Arkadaşı burdan Arabistan'a yollayalım bence, kadını orda küçük görmeye devam etsin.
@tab2nedemek boşver bunun gibilerin beyni yok yaşamak için yaşıyorlar sadece 1 gün istediği yemek olmadı diye hamile bir kadına isyan çıkarmak adamlık değildir zaten 2 ay sonra doğuracak diyorsun her gün sancıyla mı uğraşsın kocasıyla mı.
Ya siz manyak misiniz? Birincisi kadinin izinsiz disari cikmamasi erkegin kadini eve hapsetme hakki vardir demek degil. Erkek kadini korumakla yükümlü. O yüzden kadın dışarıda çıkarken eşine söylemek zorunda. Kafasına göre evi terkedemez. Ikincisi erkek nasıl ki ailesi için çalışmak zorundaysa kadın da gorevlerini bilmek zorunda.
Bokye. Yemek nimet dokukur haliya. benim sevgili yatsın kalksın dua etsin bana.
Bir akşamda dışarıdan sipariş etseydin ölür müydün? Evlat yetiştir de ssnin gözünün önünde aynı sey kizina yapilsin inşallah. şımarık !!
Bence sondaki beddua hos olmamis! Neden babasinin hatasini (elestirdigimizi) baskasi kizina yapsin ki?
Haklısin.. bir an kadının basını düşündüm de ne ladar üzülmüştür adam..
Babası**
Hamilelikte olur böyle şeyler sen geme büyüklüğünü yap iki kap yemek için yuvanı yıkma konuş güzelce eşinle hamiledir hormonları sinirleri bozuktur ona ver nazı sana geçiyor
Şu Denizindibindeki inciyi herkes şiyayet edip spamlasın kadına şiddeti kimse öneremez hele ki hamile bir kadını. Lütfen görüşünü sikayet edin yorumlarını
Yine aynısını ederim diyorsun yalandan kendini af ettirmeye çalışma
bir yemek için bu ne kavga lan yemeği haliya doKTÜ diye evden mi gidilir hamilelik yaramamis
Ye işte neyi begenmiyorsun demiş kardeşim çok haklısın iyi yapmışsın kendinden ödün verme
Ne biçim kocasın sen? Yemekleri bide halıya dökmüş asıl o kadın senin başına çalacaktı o yemekleri yobazlar sizi
Keskin sirke küpüne zarar , zamanla yumuşar inşallah hiç bir şeyi aceleyle getirmeyin
ailesine söyle onlardan yardım iste. hem kızgınlıkla gitmiştir git al
Eşin seni terk etmiş yuvanı kurtarma peşindesin daha iyi birisini bul o zaman
özür dile çiçek gönder affedermisin boşanmk istemiyorum diye
Hata yapmışsın kardeşim kadın hamile hiç değilse o yemekleri önüne koymuş ona şükret zaten psikolojisi alt üst oluyor bir canlı taşıyor kolay değil ve insallah kısa sürede barışırsınız
Kadın haklı kusura bakma kardeşim eşin hamile en öncelikle halıya döküceğine geçip kendine bir şeyler hazırlıyabilirsin eşin gün boyunca evde olabilir ama içinde bir şey taşıyor hamile biraz saygılı olmalısın eşin haklı
Barışmak istiyorsan çicek yolla özür mektuplu.. Ve biraz karına hassas davranmalısım hamile kadın
Üzüntü yaptıkça stres yaptıkça mutsuz oldukça bebeğe zarar gelir
Önüne koyduğu yemek için neden bunu yaparsın ki anlamıyorum feminist damarım tuttuğundan değil ama hamile diyosun üstüne bunları yapıyosun.
Kafanı seveyim az bile yapmış kadın. İlk önce hatalarından pişman ol sonra yuvanı kurtarırsın. Hadi diyelim ki sen haklısın. Yemekleri dökmek ne demek her şeyden önce nimet. Kadın az bile yapıyor sana terbiyesizlik
Suçlu olan sensin. Allah el vermiş kol vermiş karın olmasa açlıktan öleceksin o zaman. Hamile kadın, karnındaki çocuğun psikolojisini de mi düşünmüyorsun? Umarım kurgudur bu soru bir de aynısını yaparim demissin
Yaptığın çok yanlış bişey. Biraz empati yapman lazımdı.
Biraz hoşgörü arkadaşım. Öfkeyle kalkan zararla oturur.
Senin gibi ş*rfsizden boşanma kararı alarak iyi yapmış. Neden mi? Açıklamaya gerek yok. Zelilliğin gözler önünde.