AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
118Cevap
hamile bir kadına o şekilde davranman icab etmez
Yemekleri halkta dökmek nedir ya. Hamile kadına bir de iş yükü bindirmişsin. Onun yanında olmalı ve anlayışlı davranmalıydın.
Halıya *
Birbirinizi yemek konusunda bile idare edemeyecekseniz neden evlendiniz?
Sen o yemeği yesen erimezdin. Düzgünce uyarabilirdin. Hamile esin ve biraz hassas olmalısın
Sen zaten yapmışsın yapacağını insan hamile karısına bunu yaparmi bı gecede karının iyiligi için onları yeseydin. Doyurcagin bı karnin degilmi. Gitmekle iyi yapmış haketmissin
İstediğin yemeği yapmadı diye mi masayı dağıttın? Şaşırtıcı, düzgünce söyleyebilirdin. Git kadının gönlünü al ver bir daha böyle bir şey yapmayacağına inandır. Üstelik yapma da yani. Ders olsun.
Düzgünce git konuş sende bende hataliyiz konuşarak çözüme kavuşturalim dersin eşine oda yumuşar
Şu Denizindibindeki inciyi herkes şiyayet edip spamlasın kadına şiddeti kimse öneremez hele ki hamile bir kadını. Lütfen görüşünü sikayet edin yorumlarını
Verilmiş sadakan varmış boşa gitsin mk arkdaşlarına herbku hazirlicak bana gelicne al bunu ye dicek yerim ama yemegi degil. d
Yazik hamile kadindan ne istiyorsun, yorulmustur, ne pisirdiyse yemelisin. Idare etseydin. Hakliyim deme yanlis
Doğacak çocuğa üzüldüm. Böyle bir babam olacağı için utanırdım ben. Umarım bebek kızdır da annesine çeker.
Pok ye kadın uğraşmış yapmış midene mi yapıştırdı gidip de çocuk gibi halıya dökmek ne oluyor hak etmişsin sen
Yaptiginiz davranis saygisizlik, esiniz hamile zaten ve hamileyken insan normal durumundan iki kat daha fazla yoruluyor. Esinizin gonlunu almalisiniz
Veriler eksik. Öncesinde de olumsuz davrandığınızı ve bunun bardağı taşıran damla oldugunu düşünüyorum. Özeleştiri yapın, özür dileyin ve yuvanızı kurtarın.
O kadın senin hizmetçin mi yemeği yere dökmek ne demek yobaz mısın aga? Hamile üstelik o kadın.. en azından ufak bir kızıp dışardan vs söyleyebilirdiniz yaptığın büyük hata cezanı çek !
Önüne yemek yapıp koymuş, bir eşinizin kıymetini bilin ve kardeşim. Git özür dile
Kadın hamile.. ve sen yemeği döküp gittin.. birde erkeğim diye geçin. Yazıklar olsun
Sen Abartmışsın. Ondan Özür dile ve ona süprizler yap. Mesela Pahalı Ve Hep İstediği birşey var mı? onu al. tekrar yuva kurmak için yap bunu.
Sende mi trol amaçlı yazdın başta yazdığını yoksa sonradan mı öğrendin?
Bir kerelik peynir ekmek Dolaptan alip yeseydin! Ölmezdin!!! Hemde evliligin bu hale gelmezdi
Başkası hatta başkaları vardır5hayatında. Çocukta onlardan. Asla kurtaramassın kurtuldguna şükret
Nasıl senaryo yazdın öyle
Bunlar gercekler aksi seneryodur
Herkesi kendin sanma hiyar
Dogrular acıttımı uyansın erkekler gercekler tezgahlaronıza rahatsız mı etti
Merakli değiliz size yakinda kendi cocuklarimizi kendimiz yapicaz sen kendi kahpeliğine bak. Erkekler cok matah sanki ne haliniz varsa görün
Sizde
Hamile kadın misafir ağırlamış yorulmuş yaptığı yemeyi önüne koymuş kibarlıkla söylemek yerine onu halıya döküyorsan sorun sendedir kalkıp bir yumurta kırabilirdin ölmezdin.
Bide yine olsa yine yaparım diyor karaktersizlikte bu kadar yani
İkinizde hatalısınız ancak o haklıyken suçlu durumuna düşmüş birde böyle yapmamalıydın ama evliliklerde böyle kavgalar olur böyle bir şey yüzünden evden kaçıp boşanmak istemesi saçma
Yemekleri halıya döktüğünü de pişkin pişkin anlatıyorsun ne ayıp. Ben okurken utandım.
of be keske benim kocam olsaydin istedigin yemekleri ozenle yapardim nerde kendini kaybetmis begenmis egoist onu seviyosunuz
Acılara yürüyor korkmuyorum😂😂
@bella02 yok aci degil sevgiye huzura keske evlensem hic sorun etmem evlilikte yemegide yaparim yemek yapmak zor bisey degilki
Neden evlenmiyon?
@bella02 cunku isteyen yok ilk isteyene varacam
Senin kocan olsa seni bir iyice döverdi yemeği yere dökmenin ikinci hamlesi yüz bulursa dayak atmaktır. Televizyonlarda neden bu kadar kadın cinayeti var anlaşıldı. Böyle saf küçük kızlar veya kadınlar ne olursa olsun yeter ki koca olsun diye seçtikleri kişilerden bu muameleyi görüyorlar demek ki
@erghbhj bence öyle bir aptallık yapma, herşeye. Sabır gerekir eğer sabredersen herşeyin çok iyi olur
@tomvejerryy @tomvejerryy sana katılıyorum ama, bilmeyen insanlarda olabilir bu kadar agresif önyargılı olma. Bilmemek değil öğrenmemek ayıp
Benim abimin eşi 11 yıldır sadece iki defa yemek yaptı aşağıdan biz gönderiyoruz eşinin hamile hamile kendine yemek yapmasının bir nimet olduğunun farkında bile değil. Hayatta sadece kendi yaşadıklarımızı biliriz ama başkasının yaşantısından haberimiz olmaz.11 yılda bir bardak sofraya koyduğu sayılıdır ama abim neredeyse bayılır ona bir şey diyemez.
@tomvejerryy işte herkes aynı değil maaleseff
Sen kudirmuşsun bacım evlenip kul köle muamelesi görmeye bile hoş bakıyorsun yazik vallaha yazik. Insansin anlayis istersin root degilsin hizmetci değilsin hic mi kendine acimiyorsun. Evlenince görürsün hanyayi konyayi sen miden bulandiginda bile yemeğim nerde diye soran bir ayiya denk gelmezsin dilerim
bir kadına bunu yapman doğru değil hamileymiş birde
Hamile bir kadına yaptıkların hiç hoş değil. Hiç yemek yapmayadabilirdi.
geri durma. kayınbaba ilk fırsatta kızını evden alıuyorsa ne halleri varsa görsünler. zamanı gelince çocugu zaten sana vermek zorunda kalacaklar
Çocuğu vermek zorunda mı kalacaklar? Sen mi karar veriyorsun buna mahkeme mi? Mahkeme her zaman çocuğu annesine verir çocuk annesinindir
Tabi ki eğer anne çocuk dövüyorsa, madde bağımlısıysa veya çok fakirse tabi ki mahkeme babaya verebilir ama ekstrem bir durum olmadıkça her zaman çocuk annenindir
@3popkek kusura da bakmayın. isinize gelmeyince yan çizmeyin. Mahkeme bakıyor herseye ve her türlü babasında yanında kalacak cocuk
Hayır. Her türlü annesinin yanında kalacak çocuk
@3popkek çok biliyorsun hanımefendi
Evet biliyorum
@3popkek nahhh biliyorsun
Aynen biliyorum
Çok biliyormuşsunuz :) Mahkeme 8 yaşına kadar anneye verir çocuğu, 8 yaşından sonra da çocuğa sorulur. O zamana kadar annede kalan çocukta babayı isteyecek değil. Konu bu da değil zaten. Hamilelik dönemlerinde az anlayışlı olsa adamlar, kadınlar o kadar ciddi boyutta bir duygusal yoğunluk yaşamazlar. o dönemde kadınları ruh halini anlamayan ö. küzlerin en azından biraz anlayış sahibi olması beklenir.
yav he serefsz aynen ondan ne beyisniz insanlar var ya
@Herbokyus Bilmediğimden soruyorum, çocuk anneninse neden boşanmalarda babadan çocuk nafakası alıyorlar? Çocuk annenin sonuçta. Çocuk annenindir dediğiniz için sordum. Çocuk anneninse bana niye para veriyor ki çok saçma. Ha eğer çocuk babasınındır da derseniz o zaman neden çoğunlukla anneye veriliyor? sonuçta siz çocuk kiminse mahkeme çocuğu ona verir, annenin olduğu için de mahkeme anneye verir diyorsunuz. O halde çocuk babanın da, çocuğu olmamış oluyor (sizin tavirinizle) o zaman değilse baba niye çocuk nafakası ödüyor?
@maestro56 Çocuk annenin ya da babanın mı demişim ben? Çocuk anneye verilir demişim.
@Herbokyus çocuk annesindir diyorsunuz ya.
@maestro56 Okuduğunu anlama sorunun mu var?
@Herbokyus mahkeme her zaman çocuğu annesine verir, çocuk annesindir.
Ne anlamalıyım burdan? Bilmediğim için soruyorum dedim keşke açıklayıp yardımcı olsaydınız.
@maestro56 çocuk annesinindir mi demişim. Mahkeme çocuğu anneye verir demişim.
@Herbokyus bunlarda erkegim diye ortalikta dolasiyolar ya birak
@meyvelisedaaaa başıma ağrı girdi yemin ederim.
@Herbokyus bende yorumlarda ugrasiyorum kıt kafalilarlada ugrasilmazlar ya erkek diyolar güğe kendilerine bazilari.
Haketmissin eşim hamileyken yemeklerimi bile yapıyordu yani böyle erkekler de var kadın bir de hamile kimbilir ilerde neler yaparsın
ya davarı seni. Evlilik sizin neyinize.
Anlayışsız davranmışın yazık
Huyunu değiştirerek. Bir daha böyle saçma davranışlarda bulunmayarak. Ama haketmişsin yani.
Nankörsün kabul et. Sen eşine saygı duysaydın o nimetleri yere atmazdın. Yazık sana hak etmişssin.
Pişman olduğunu ona göster birdaha böyle cahillik etme
senle evlenmesi zaten bir hataymış.
Turk erkekleri normal değil zaten. Anormal agressifler. Kadin iyi yapmış.
Şu Denizindibindeki inciyi herkes şiyayet edip spamlasın kadına şiddeti kimse öneremez hele ki hamile bir kadını. Lütfen görüşünü sikayet edin yorumlarını
birak gitsin bak yenisine tespitin dogru yemegi dokmesen iyiydi.
Rahat bırak mesela kendinle bırak eğer değecek biriysen döner
Kibar dille söyledin mi bana tavuk haşlar mısın diye?
kadin hamilr o yemekleri yapmasi bile iyi. ozur dile affettirmeye calis ekndini
Yemek için kavga çıkaran adamdan hayır gelmez
Az bile yapmış. Git yalvar gönlünü al
Halıya dokmekle biraz abartmamış mısın
Ayı Yogi bile senden daha medenidir
Sonuna kadar sen suclusun. hametmissin
Psikolojik tedavi görmeni öneririm.
İyi yapmış karın hiç değer bilmiyorsun
Hamilelikte herşeye eyw.
Yemeği beğenmediysen yeme ne artistlik yapıyon
Babam 2. Bu kafayla yuva falan kurtaramazsın.
Kadınları anlamak zor o yüzden boşver
Anlamakla ne alakası var karnı burnunda kadına bu yapılır mı? İnsanlık mı Allah aşkına ya hala kadınları anlamak zor diyorsunuz.
Hamile olabilir diye ev mi terk edilir
Üstüne boşanıcam diyor
@Gomis1 Beyefendinin anlattığına göre olay daha da alevlenmiş kim böyle bir adamın yanında kalmak ister ki o an? Belki olay çığırından çıkmasın diye ayrıldı evden ya da adam bunu birkaç kez tekrarladı ki canına tak etti çekti gitti.
Bu konu hakkında daha fazla yorum yaparımda neyse
Haketmişsiniz kadın haklı.
Biliyorum yuvamı nasıl kuratacaram diye soruyorum
Yani ben insanların değişebileceğine inanmıyorum siz de değişmezsiniz muhtemelen. Kadın hamile bir de bu kadar anlayışsız biriyle bir ömür geçmez hamile haline bunu yapan yarın el kaldırır. O çocuğun geleceğini düşünüyorum da ayrı kalmanız daha iyi o çocuk için çünkü kendimden biliyorum.
Yemeği halıya dökmek ne abicim
Böyle devam et o zaman.
Aldattığını mi öğrendi yoksa
tamam boşanalım filan de o zaten fikrini degiştir
Gururu bir kenara bırak. ileride pişman olursun
Oha çok üzücü ya umarım toparlarsın
Git kapısına ayaklarına kapan bu kadar basit
O zaman ağlama burada, ne yapmam gerek deme
Özür dile gönlünü al araya aile büyüklerini sok
Tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır.
Ulan ben dedim ki herkes eksi vermiş. Erkeğe dedim bayanlar ne anjiyoanlıyo. Yazıklar Olsun
Umarım bu soru troldür