Eşim çocuğum olmadığı için benden boşanacağını söyledi. Ne yapacağım şimdi?

Eşimle evlenene kadar kısır olduğumdan haberim yoktu. Çocuk sahibi olamadık. Hangimizde sorun var diye doktora gittik ve benim olduğum anlaşıldı. Doğuştan değil ama radyasyon, hastalık neticesinde kısır olmuşum sanırım. Doktor umut var teklnoloji gelişti tüp bebek gibi şeylerle yapmaya çalışırız dedi. Denedik ama o da olmadı. Yumurtalıklarım ölmüş olmuyor. Doktor, olmuyorsa evlat edinirsiniz dedi. Ama kocam evlat edinmek istemiyor. Öz çocuğu olsun istiyor. Evlatlıkla mı uğraşacağız diyor. En sonunda bana çocuk evin neşesidir madem ki olmuyorsa boşanalıkm gitsin dedi. Çok üzgünüm şu an da, artık ne yapacağımı bilmiyorum. Neden böyleyim ki ben?
Eşim çocuğum olmadığı için benden boşanacağını söyledi. Ne yapacağım şimdi?
Cevapla