Eşimle evlenene kadar kısır olduğumdan haberim yoktu. Çocuk sahibi olamadık. Hangimizde sorun var diye doktora gittik ve benim olduğum anlaşıldı. Doğuştan değil ama radyasyon, hastalık neticesinde kısır olmuşum sanırım. Doktor umut var teklnoloji gelişti tüp bebek gibi şeylerle yapmaya çalışırız dedi. Denedik ama o da olmadı. Yumurtalıklarım ölmüş olmuyor. Doktor, olmuyorsa evlat edinirsiniz dedi. Ama kocam evlat edinmek istemiyor. Öz çocuğu olsun istiyor. Evlatlıkla mı uğraşacağız diyor. En sonunda bana çocuk evin neşesidir madem ki olmuyorsa boşanalıkm gitsin dedi. Çok üzgünüm şu an da, artık ne yapacağımı bilmiyorum. Neden böyleyim ki ben?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Çok kötü ya. Keşke en başından söyleseydin, senin yaptığında hep eşin hem senin için iyi bir şey olmamış. Eşinin seni çok sevdiğini de düşünmüyorum açıkçası böyle bir şey diyorsa. İnsan biraz her koşulda yanında olabilecek birini bulmalı. Bizim çocuk sahibi olma konusunda bir sorunumuz olur mu olmaz mı bilmiyoruz ama bu durumu daha önce sevgilimle konuştuk. Eğer birimizden kaynaklı olmuyorsa ne yaparız diye. İkimizde bunu sorun etmeden çocuk sahibi olmadan yaşarız diye konuştuk. Aşırı çocuklara düşkün insanlar da değiliz zaten.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılSana şunu söylemeliyim ki karaktersiz bir eşin var Allah böyle insanlardan korusun
Ya tam tersi olsaydı ya o karaktersiz kısır olsaydı sen ondan ayrılır mıydın
Aynı şey bı akrabamız da var ama tam tersi kocası kısır spermleri yumurtaya ulaşana kadar yolda ölüyormus kız bırakmıyor kocasını seviyorum diyor
Yani sana diyeceğim şu ki sakın o kişi seni bırakır diye endişelenme hatta ondan önce onu sen bırak ileride çocuğunuz olsaydı bile bu kişilik daha problemler çıkaaridi
Bazı yorumları da kınıyorum adamı haklı bulmuşlar yazık ciidden kafaniza kız evlendikten sonra öğrendim diyor kızın suçu yok yani hem öyle olsa bile bu o karakterisi haklı çıkarmaz
boş ver canım o zihniyet çocukla sinanacak o seni terk etmeden sen onu terket00 Yorumla
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılAyrılacaksınız yapacak bir şey yok adam niyetini ortaya koymuş yani çocuk olmadığı sürece seninle olmak istemiyor şimdi bir şey diyemezsin ki haklı demekki çocuk istiyor yani dünyaya bir şeyler getirmek istiyor kaçmak istiyor ve bunu sen de yapamayacak şimdi ne dese haklı bir şey diyemem ki demekki gerçekten sevmemiş Buda ayrı bir mesele gerçekten sevse bırakmazdı
00 Yorumla
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 7,4b cevap paylaştı.
+1 yılSelam gadası 🙃
Eşin çok yanlış şeyler söyleyerek hareket ediyor. Unuttuğu şeyi ben hatırlatmak isterim. Seni bu şekilde bıraktığı zaman sanmasın ki çocuğu olur. Hadi oldu diyelim çocuğu başına bela olur. Çünkü ilahi adalet böyle yapan bir insanın karşısına olmadık şeyler çıkarır. Emin ol ki eşin senden sonra hiç mutlu olmaz. Hayatta insanın başına her şey gelir. Seninle mücadele etmesi gerekirken kolay yolu seçmesi onun karakterinin ne denli düşük olduğunu gösterir.62 Yorumla- +1 yıl
Cok haklısın güzel bi yorum olmuş 👏🏻👏🏻
- +1 yıl
@esmerimbiciiim teşekkür ederim
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
26
Cevap
55Cevap
Bu konular en başta konusulup ona göre evlenilseydi daha doğru olurdu her ne kadar o zaman söz verilip de sözünde duracağınin garantisi olmasa da en azından siz bilirdiniz sorun olursa terk edilme ihtimalinizi eşinize gelince hakkıdir boşanmaya lakin sizden bosaninca başkasıyla evlense çocuğunun olacağının garantisi yine yok bu sebepten dolayı boşanan insanları doğru bulmuyorum çocuk olmuyorsa boşuna olmuyor vardır bir hikmeti ama biz insanoğlu hayırda şer şer de hayır var bilincine hiç sahip olamadık kesinlikle üzülmeyin bu konuda yol verin gitsin siz ona bu fırsatı verin vicdanınız açısından karşı tarafın vicdanı da artık onun sorunu
00 YorumlaYani bana gore sacma bi ayrilik ama elbette herkesin kendi hayali kendi duzeni ben olsam devam ederim sonucta esim bana ait ben ona aitim tedavi icinde ugrasmisiz olmamis bundada bi hayir vardir sorun bende kaynakli olabilirdi o zaman esim ben bosancam seni istemiyorum dediginde ben napardim kendimi istenmeyen bi kedinin sokaga atilmis hali gibi hissederdim ayni seyi esime yapamam hic bi zaman cocuk benim icin cok onemli bi konu değil olmuyosa belkide olmasindan daha iyidir tabi herkesin gorusu en azindan birbirinizi aldatma vs gibi sacma bi durum yok ikiniz icinde hayirlisi neyse o olsun hayatinizda madem hersey bi cocuk icinmis git ailenin yanina kafani dinle sonra elbet yasina uygun bi hayat arkadasi cikar karsina acikca soylersin durumu kabul ediyosa devam etmiyosa hic gerek yok dunyaya cocuk dogurmak icin gelmedin es olmak sadece cinsel birlesme değil kocaman bi hayati paylasmak
00 YorumlaBu zihniyette olan birisi ile çocuk sahibi olmamın mümkünatı da olsa çocuk yapmazdım evlide kalmazdım kapı orada derdim. Hadi güle güle madem boşanmak istiyorsun o zaman maddi manevi tazminat davası da benden olsun derdim boşanma davasının yanina müessesemizin ikramı
35 YorumlaSana özel değil bu yazdıklarım, o yüzden yanlış anlama. Her insanın çocuk yapma, o duyguyu tatma hakkı vardır. Bir çocuk edinmekten çok farklı bir duygudur. O yüzden o kişiye hak vermelisin ve lütfen onun da işini zorlaştırma. Başka biriyle evlensin ve çocuk sahibi olsun nasipse.
Sen de çocuk düşünmeyen veya daha önce çocuk yapmış olan bir adama denk gelirsin belki. Hayat böyle, her şey hesap ettiğin gibi olmaz...01 Yorumla- +1 yıl
Kadina yazik degil mi ama
+1 yılEşinde de suç var sende de. Kısır olduğunu eşinden saklaman bitirici nokta olmuş zaten, onun gerçekten ne istediğini anlayamamışsın. İlişkinin başında bunu eşine söylemen gerekirdi ki sen de boşu boşuna umutlanmışsın o da.
01 Yorumla- +1 yıl
Kadın bilmiyormuş, ne saklaması?
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yıl20 senelik evliyim. 14 sene çocuğumuz olmadı. Şükür şyan bir oğlumuz var. Ama hiçbir gün eşime bu konuda baskım olmuştur. Bu kadar bencilce bir hareket böyle bir ayıp kabul edilemez
14 Yorumla- +1 yıl
Adamsın 🙂
- +1 yıl
@sudesiyahseven teşekkürler 💐 Hatta eşimden boşanma talebi gelmişti. Kabul etmedim. Olmuyorsa evlat edilenelim demiştim.
- +1 yıl
Iyi ki varsın be 🙂 Böyle adamların çoğalması dileğiyle..
- +1 yıl
Allah seninde karşına çıkarsın
+1 yılÜzüldüm bu duruma :/ İnşallah bir çaresi bulunur ve ayrılmazsınız çok kalp kırıcı bir şey ama iki taraftan bakarsak belki baba olmayı çok istiyor senin tarafından bakarsak daha acı.
10 YorumlaAslında kısır olduğunu bilseydin ve bunu baştan söyleseydin seni kabul ederdi, evlendiniz tüm heyecanı o tattı sonrasında çocuk istemeye başladı olmayıncada heyecanın biteceğini düşünüyor. Bence ayrılman senin için daha iyi olacak hem sana sevgisi kalmamış birisiylede ömür geçmez
10 YorumlaSenlik bir durum yokki
Neden böyleyim ben diyorsun
İsyan eder gibi konuşma
Kocanın medeniyetsizligi
Aynısı kendisine yapılsa ne dusunurmus sordunmu11 YorumlaDemekki seni kuluçka makinesi olarak görmüş, ve iyide olmuş, gercek yüzünü göstermiş, sal ipini gitsin...
20 YorumlaOkurken çok üzüldüm Allah yardımcın olsun hayırlısı böyleymiş üzme kendini Allah daha iyi bı hayat nasip eder ellerini aç ve kalbinden dua et boş ver gerisi yalan bu dünyada , çocuk olmuyor diye terk etmeyi düşünen de kendi karakterinden olmuştur ya boş ver hayat çok şeye dahildir
00 YorumlaYalan söylüyorsun.
Ya yaşın yalan ya da anlattıkların.
Eğer yaşın yalansa, adına üzüldüm. Kocan kendine göre haklı ama ben olsam evlatlığı tercih ederdim. Bana göre kötü bir karar bu.00 Yorumla
+1 yılÇok üzüldüm sizin adınıza ancak sürekli olarak elinizde olmayan nedenlerle suçlanacağınız bir ilişki içinde olmaktansa boşanmanız çok daha iyi olacaktır.
00 YorumlaSana gerçekten değer verse seninde duygularını anlar böyle bir şey demezdi seni gerçekten sebebini bul bırak gitsin
00 Yorumla
+1 yılEşinin yaptığı kötü bir şey ama senin de böyle bir şeyi söylemen gerekirdi. Seven insan zaten gerekirse senin çocuğun gibi olmayı isterdi.
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 395 cevap paylaştı.
+1 yılBöyleleri ortalık da adam insanım diye geziyor işte bosan da kurtul şundan s. erefsiz iyi ki bundan cocuk yapmıyorsun haa
00 Yorumla
+1 yılBilgisayar telefon yüzünden mi aşırı radyasyon olmuş? Neden dersen hayatım bilgisayar ve telefondan ibaret
00 Yorumla
+1 yılYazıklar olsun be ulan insanlarda hiç merhamet kalmamış öyle bi söz eden adamla aynı evde aynı ortamda nefes bile alınmaz. Allahından bulsun.
00 Yorumla
+1 yılBoşanma davası aç tazminat talep et. Böyle bir pisliği daha hayatında tutma
12 Yorumla- +1 yıl
adamın sucu yoktur , adam çocuk istiyor ne var bunda
- +1 yıl
Nasıl ne suçu var ya bu sebepten ayrıliyorsa kadına değer vermiyor sırf üremek için evlenmiş
Senin için mücadele etmeyen insan, sadece senin gitmeni bekliyordur. Başkada bir şey diyemem
10 Yorumla
+1 yılÖyle bi adamı koca diye yanında gezdireceğine boşa gitsin zaten
10 Yorumla
+1 yılEvin neşesi çocuk değil sizin birbirinize biçtiğiniz değerdir.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSenin çocuğun olmuyor diye bosayacaksa bırak bosasin bu kafadaki bir adamı koca diye koluna takılmaz zaten yarın öbür gün başka şeylere başka gerekçeler bulur çok istiyorsa kendi doğursun
10 YorumlaMaalesef gerçekten sevmemiş seni seven her türlü durumda bırakmaz be daima yanında olur
00 Yorumla
+1 yılbenim tanıdığım bi aile vardı çocuğu olmasada boşanmadılar namusumsun dedi
00 Yorumla
+1 yılBenimde olmayacak ama 2. eşimin cocuklari var daha olmadı evlatlık alırım.
00 Yorumla
+1 yılNe desem bilemedim canim yukari tukursem biyik asagi tukursem sakal
00 Yorumla
+1 yılEşin çocuk olmuyor diye boşanacaksa boşansın çocuk olmuyorsa neyapacaksın boşanmaya lüzum yok bence
00 Yorumla
+1 yılsorun sende degil kocanda demek evliliğe bakısında önceliği sen degil cocukmus
00 YorumlaYanlış kişiyle evlenmişsin 20 yaşındasın çok erken bir karar
011 Yorumla- +1 yıl
Insanlarin alninda yazmiyo nasil olduklari ablacim cok iyi olan biri bile sonradan degisebiliyo ornegin eski esim
- +1 yıl
Son sordugun sorunun cevabini biliyor olmalisin madem anlayabildigine gore ablacim o kisiyi bekleyerek ;)
- +1 yıl
Yasada gor belani ablacim buradaki sorular ve cevaplar kulagina kupe olsun hersey bu kadar acikken bu zamana kadar sabretmissin benden soylemesi kimseyle mesajlasmiyorum tesekkurler
- +1 yıl
Yaşayıp belamı görebilsem keşke ama göremiyorum kızlar beni sevmiyor ben bizler ♿ aşkı neden bulamıyoruz neden zina yapanlar 2 dakika da kızla yiyişiyor bizler niye yapamıyoruz bunu niye söylesene benim yaşıtımdaki kız kendi yaşıtlarını çocuk görüyor 30-35 yaşındaki adamları düşünüyor bir de adam istiyorum diyor biz adam değil miyiz 30 yaşına gelince de kendi yaşıtlarını çocuk mu görecek söylesene bu nasıl bir zihniyet bende bişeyler yaşamak istiyorum bir tane kız eli tutamadım ben ya kız normal arkadaşlarım oldu onların beline bile bir kere elimi atmadım saygısızlık olmasın diye ya niye niye
- +1 yıl
Allah yardimcin olsun oncelikle daha sonra da Allah akil fikir versin kardesim sana fiziksel engelin degil asil mesele ben soyleyeyim ama boyle dusunmen degil zihinsel engelinin oldugunu ki bu dalga gecilecek alaya alinacak bisey olamaz zaten ama zihniyet olarak zihninin kirli oldugunu engelden ziyade zihininin olmadigini ve dolayisiyla beyninin olmadigini gosterir ablacim kusura bakma diger sekilde ifade etmesem kalp kirmasam anlamayacaksin belami gorebilsem keske ne demek ya yazik gercekten milletin ipiyle kuyuya inmeye calisiyosunuz atese barutla gidiyosunuz Allah akil fikir versin yazik
- +1 yıl
Zihinsel engelli olduğumu kim söyledi? Ben normal lise bitirmiş bir insanım Allah bana akıl fikir vereceğine millete versin dediklerimi okuyamadın heralde 20 yaşındaki kız 30-35 yaşındaki erkeklere ilişiyor diyorum eeey gidi godi gafa kız kendi yaşıtlarını çocuk görüyor çocuk Allah bu zihniyete akıl fikir versin bana söyleyeceğine bunu onlara söyle ben hala direniyorum ben demiyorum ki hemen cinsel ilişkiye gireyim evleneceğim kadın ile olmak tanışmak istiyorum elini tutmak istiyorum onu görmek sarılmak istiyorum ama bu devir de öyle birini bulmak zor işte
- +1 yıl
Dediklerimi anlamadigina hic sasirmadim oyle olsan bile Allahtan sifa dilerim demek istedim ama seninki zihin kirliligi cok daha vahim bi durumdasin bi benzetme yaptim kisacasi diyorum buna yapacak bisey yok iste pislik bi zihniyetten baska bisey degil sordugun sorudan anlasiliyo zaten ne istedigin ablacim insallah bulurum belami filan nedir ya sacmasin yani oyle olan kiz da erkek de var olmayanlar da senin gibiler yuzunden bunu yasayip sonra tribe giriyo yok kimse kalmamis duzgun falan diye kendinle son derece celistiginin farkinda misin ablacim son kez Allah akil fikir versin sana yazik
- +1 yıl
Şimdi dediklerini iyi anladım o yorum da biraz zihniyeti karıştırarak girmişsin özür dilerim abla yani öyle bir belayı Allah bana vermeyecek zaten veremez ama öyle kişiler bile olsa beni kabul etmezler ha param olursa direk kucağıma atlar "götür beni evliliğeee" 😄 ama işte belki olur belki olmaz bilemeyiz Allah herkese kalbine yakışan kişiyi nasib etsin 🤲🤲 daha ne diyeyim
+1 yıltedavisi yok mu? boşanmanız saçma ama çocuk istiyorsa da en fazla evlatlık alın olsun bitsin
00 YorumlaBelliki seni sevmiyormuş sadece çocuk için elinin altında tutan adamla evli kalman anlamsız olur
00 YorumlaTıp çok gelişti bundan boşanma olmaz olmamalı sen ne hissediyorsun
00 Yorumla
+1 yılBu düşüncedeysw bosan zaten bu allahin takdiri gitsin başkasını bulsun
00 Yorumla
+1 yılSenlik bir durum yok senin gibi bizde olabilirdik maalesef yapacak bir şey yok
00 Yorumla
+1 yılHiç üzülme bırak gitsin öylr adam la boşa zaman geçirme
00 Yorumla
+1 yılBu sözü duyduktan sonra o evde kalmanın bir mantıgı yok. Tamam bosanalım de
00 Yorumla
+1 yılSevmiyor musunuz birbirinizi tüp Bebek deneyin yeni evlisiniz daha
00 Yorumlamanyak bu millet ya ya kendisi aynı durumda olsa sen aynısını söylesen ne hissederdi acaba
00 YorumlaYapicak bisey yok sonraki den olacaginin da garantisi yok. Allah bilir.
00 Yorumla
+1 yılÜzgün olma eşinin her ne olursa olsun seni bırakmaması lazım nasıl bu kanka buldun sen ya... Olmuyorsa olmuyordur boşanmak ne evlatlık edinin ilişkiye girmenizde Bi sakınca yoksa devam edin siz bu en doğal ve normal olandır.
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 334 cevap paylaştı. Antalya hastanesinde kadavradan rahim nakil ediyorlar bir araştır bak derim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMorelini bozma duanın güçüne inan Allah nasip eder insallah, boşanmak istiyorsada yine senin kararın iyi düşün
00 YorumlaAile kavrami sadece cocuktan ibaret degildir eger o kelimeleri kullanabiliyorsa o kisiden ne koca olur ne baba
00 YorumlaDiyetkolik diye bı uygulama var yiyeceğin şeylerin ya da herşeyi giriyosun kalorisi yazıyor ona göre fazla hangisiyle beslen yaz
00 Yorumla
+1 yılkız kardeşin falan yok mu yumurtalık bağışı yapsın tüp bebek için?
10 YorumlaBöyle bir insandan sen ayrıl zaten, seni sevseydi böyle demezdi.
00 Yorumla
+1 yılEşin çok düşüncesizce davranmış sırf çocuk olmuyor diye insan hayat arkadaşını bırakır mı
00 Yorumla
+1 yılSorun kimde baktırsınmı sendemi ondamı
11 Yorumla- +1 yıl
Onu öğrendin
+1 yılSoruyu sorup kaçmış hesabı da kapatmış
11 Yorumla- +1 yıl
troller bitmiyor bi türlü
+1 yılkanka üzücü bir durum. sıkma canını lütfn.
11 Yorumla- +1 yıl
bu arada kullanıcın neden aktif değil olarak gözüküyor?
Boşan bence seni sevmiyor belliki
10 YorumlaTroldür o yüzden, cevap vermiyorum...
00 YorumlaArkadaslar troll mu bu?
01 YorumlaKızım test. Yapmadınızmı evlenmeden önce
00 Yorumla
+1 yılAdet düzenin nasıl düzensizlik var mı?
00 Yorumla
+1 yılmaalesef ayni durum bende de var
00 Yorumla
+1 yılKısmet sonucta yanlıs yaptığı eşinşn
00 Yorumla
+1 yılhaklı bende olsam istemezdim
04 Yorumla- +1 yıl
Ya sen kısırsan ya da kısır olursan?
- +1 yıl
evlenmem o xsman
- +1 yıl
Evlendikten sonra teşhis konuluyor ve sırf bu sebepten ayrılmak istiyor eşin senden. Sana değer vermeyen biriyle evlenmiş olmak nasıl bir his yaratır sende? Haklı mı dersin bir yerine koy bakalım kendini
- +1 yıl
evet haklı bende istemem boşu boşuna erkeğin çenesini mi çekcem
+1 yılÇokmu aradın kocan olacak adamı
00 Yorumla- Devamını Gör (21)
Devamını Gör(66)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Eşim çocuğum olmadığı için benden boşanacağını söyledi. Ne yapacağım şimdi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer