Kısır olmayı ben seçmedim. Kaynanam da kısır bu boşa başkasını alalım dedi. şu an ağlayarak yazıyorum. Annemlere bile söyleyemedim üzüntüden. Ne yapa bilirim bu durumda? Eşim sizce kesin boşar mı?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, bir anne veya baba çocuk sahibi olmak isteyebilirler ve bir baba da tabii ki bir çocuğu olmasını ister. Bu çok doğal bir şeydir fakat çocuğunuz olmuyor diye veya sağlığınız çocuk yapmaya elverişli olmadığı için bunu gerçekleştiremiyorsunuz diye boşanmak yanlış bir çözüm olur. Eşinizi böyle düşünüyorsa bu yönden kınıyorum. Çocuk yapmak veya çocuk sahibi olmak için evlenilmez bana göre. Evlilik, hayatı paylaşmaktır ve evlilikte ömür boyu arkadaş olabileceğin birini yanına almak için yapılır, çocuk yapmak için evlenirseniz karşınızdaki kişiyi tamamen cinsel obje yerine koymak olur bu davranış ve son derece büyük bir yanlışa düşmüş oluruz. O zaman canı sıkıldıkça çiftleşen veya sadece bir canlı dünyaya getirmek için bir araya gelen hayvanlardan bir farkımız kalmaz. Biz insanlar olarak aklımız, duygularımız ve hayallerimiz var. Hayallerimizi bir çocukla sınırlandıracak kadar acizleşmemeliyiz. Yanımızdaki insan bize güvenmiş ve aynı yastığa baş koymuş, iyi günde kötü günde diye bizimle beraber bir evlilik yapmaya söz vermiş. Biz de ona evet demişiz yani karşılıklı evetleşip bu yola girmişiz. O yüzden şimdi sadece bu sebepten dolayı boşanmak ne insanlığa, ne ahlaka, ne dürüstlüğe hiçbir şeye sığmaz kesinlikle. Sizi de anlıyorum yani onu çok semvişsiniz ama belli ki o sizin kadar sevmemiş sizi. Çocuk sahibi olmayı sizin yanınızda olmanızdan daha çok önemsiyor. Öyle biri de boşarsa boşasın yani bence o boşanma davası açmadan siz ona boşanma davası açıp kurtulun o zihniyetteki birisinden derim. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Öncelikle Rabb'im size sabır versin inşallah.
Bu durum evvela aranızda olan bir sorun. Ama çok aceleci olmamak gerekir. Tıp, sağlık çok ilerledi artık bir çok şeyin çözümü ve şifası var. Denemek gerekir. Bu işler sabır işidir. Kendi çevremden, uzak akrabağamdan bilirim. 20-25 sene sonra normal bir şekilde kızları oldu ve şu an da evli...
Asıl mesele şu;
Sizin bu durumunuzu evlendikten sonra öğrenildi ise eşinizin sizi kabulleniyor olması gerekiyor. Bu şekilde sizi ötekileştirmesi, bırakmak istemesi Vebâldir, kul hakkıdır.
Evlilik âkittir. Bir ömür boyu beraberlik demektir. Evlilik sadece çocuk yapmak maksadıyla birlikte olmak değildir. Gönüllerin bir araya gelmesi, bütünleşmesi demektir.
Bu kişiyi kusur adfedip kınamaktır. Eğer birbirinizi seviyorsanız bunun altından kalkılamaz. Zorla kişiyi yuvadan zorla atmaktır, kapı önüne koymaktır. Kınayan, kınadığını yaşamadıkça ölmeyecek diye buyurdu Resulullah efendimiz (sav).
Evvela kusur görendedir. Taktir Allah'ın. Buna karşı gelmektir. Bu sebepten ötürü yuva yıkanın, yuvası olmaz. Gönülsüz rızasız bir insanı bundan sebep hor görerek, hakir görerek ortada bırakmak zûlümdür.
Bilsin ki buna sebep olan bedbahtır. Hâli nicedir. Ona mutluluk haramdır.00 Yorumla
Ne kadar kötü niyetli bir düşünce bir de kadın olucak bu soyliyen. kadın kadına böyle mi yardımcı olur. Belki oğlunu düşünüp çocukları olsun istediği için böyle düşünmüş olabilir ama insan bunu dillendirmeye utanmalı. Eşinin seni gerçekten sevdiğini düşünüyorsan al karşına konuş evlilik çocuk için yapılmaz zaten hayatına arkadaşlık etmek için evlenirsin.Çocuk sadece bu yolda güzellik katar. sorun sende de olabilirdi o zaman ben seni bırakmayı asla düşünmezdim de belki cevremizdekiler bana bundan dolayı garip davranıcak annem laf söylicek sen beni bunlardan korıyacaksan devam edelim filan de. Birde kısır olsan da tedavi var duyuyoruz mucize çocuklar bile oluyor hakkında hayırlısı olsun
00 Yorumla
Belli ki eşini çok seviyorsun. Yoksa bunca kötü söze, aşağılanmaya gururun el vermezdi ama şöyle de bir gerçek var, sen ne yaparsan yap evliliği tek başına sürdüremezsin. Eşinin de ilişkiye sevgisiyle katkıda bulunması gerekiyor. Bu yüzden kendini daha fazla geleceği olmayan bir evlilik uğruna alçaltmamanı, hakkında hayırlısının bu olduğunu düşünüp kendi yoluna bakmanı tavsiye ederim. Seni gerçekten sevseydi bu bahanenin ardına sığınıp boşanmak istemezdi. Çözüm yolları üretmeye çalışır, ailesinin senin hakkında kötü konuşmasına izin vermezdi.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
111
Cevap
110Cevap
+1 yılEşiniz sizden bu yüzden boşanmak istiyor ise, sizin zaten birbirinize olan sevgi bağınızda bir sorun vardır. Ya da öyle bir bağ aslında hiç olmamıştır. Aynı zamanda eşiniz annesinin sözünü, yaşamına dair olan kararlarda kendi kararlarının üzerinde tutuyor ise, zaten ilişkiniz 2 kişilik değil, 3 kişiliktir ki. Bu ilişki yürütülemez. Ve kesinlikle bir yerlerde tıkanır. Sizin yapabileceğiniz eşinizi bu konuda uyarmak, bilinçlendirmek, belkide bir uzman desteği almasını sağlamak. Birlikte bir evlilik danışmanı psikolog tan randevu almanızı tavsiye ederim.
10 Yorumla
+1 yılYa sevse seni çocuğun olmadan da sever bırak gitsin ya Allah vermiyorsa çocuk vardır bir bildiği böyle cahil insanlar yüzünden sıkma canını tamam mı istemiyorsanız hadi ordan gidin de daha iyisini bulursun üzülme lütfen hem bı dahaki tanışacagin kişiye çocuk sahibi olamayacağını belirtirsen o kişinin seni gerçekten sevip sevmeyeceğinide anlamış olursun seni bu şekilde kabul eden birini bulacaksın inan bana üzme kendini taş devrinden kalma cahil insanlar yüzünden. hem tedavisi de var bunun ağlama lütfen güçlü ol❤️
10 Yorumla
+1 yıl
Hayatına bak bosan kurtar kendiniAyrıl kurtar kendini uzak dur değmez uğraşma bırak peşini Takma kafana seni sevmeyenler O üzülsün sen asla üzülme aslada affetme
Boşverdeğmez unut gitsin
Takma kafana boşver Üzme tatlı canını sen dünyalar güzeli güzel kızsın en yolunda dosdoğru yürü de
Peşinden gelmeyenler utansın,
Değişme hiç kimse için,
Seni olduğun gibi sevmeyenler utansın.
Elinden gelenin en iyisini yap
Yüreğinden kavra bütün sevdiklerini,
Sonrasını hiç düşünme arkadaş,
Bırak kıymetini bilmeyenler utansın dünyalar güzeli güzel hanım efendi kızsın00 YorumlaMerhaba,
Ne yapılabilir ki! Eşin adam değil, anasının ağzının payını verememiş, zaten ondan sana hayır gelmezdi ki!
Üzülme, olmuyorsa olmuyor zorlamanın hiçbir anlamı yok. Koptuğu yerde bırak gitsin...
Canları cehenneme lanet olası pislik kaynana!00 Yorumla
+1 yılKaynanası :kısır bu boşa başka birini alalım
Eğer ki eşin bu lafın altında kalmana izin veriyorsa ben senin yerinde olsaydım ilk ben boşanma davasını açardım
Seven insan karısını her şekilde kabul eder seven insan ayrılmaz eğer çocuksa derdi yetimhaneden alabilirsiniz zor değil onlarında ihtiyacı var
Ama eşin çoktan kabullenmiş boşanmaya sanırım çünkü annesine bu kelimeyi dedirtmesin izin vermez
Bu adam yani senin eşin ne babalığı hak ediyor nede kocalığı böyle düşüncesi bozuk insan varsa hadi ordan et gitsin.00 Yorumla
+1 yılAğlama aksine sevin öyle bir aileden kurtulacağın için. Boşan gitsin be kızım. Dil dediğin torba değil ki bükülsün. Sen o evde yaşadığın sürece senin üstüne gelip psikolojik şiddet uygulamaya devam edecekler. Eğer senin gecenin bu vaktinde yalnız başına ağlamana sebep oluyorlarsa vur kapıyı çık sen bir insansın sana kimsenin zorla bir şey yaptırmaya hakkı yok. Hatta ben senin yerinde olsam güzel bir ağızlarının payını verir lafı suratlarına tükürür öyle çıkarım o iki şerefsizin. Ömürleri boyunca unutmazlar. Kendine yeni bir hayat kurabilirsin. İnsan isterse her şeyi yapabilir.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 844 cevap paylaştı.
+1 yılOzur dilerim ama " Esin " gercek bir es olmaz onda insan sevdigi insani hic bir zaman birakmaz demek ki o seni sevmemis... ileride kaza falan yaparsan sakat kalirsan sana bakmaz bu aninda seni bosar gider... bir adim yapmadan once 3 adimi dusunmeli insan... " Iyi gunde kotugunde evet diyorlar ya 75% hepsi yalan... benim kisir bir sevgilim olsa sorun olmazdi cunku sevmissim onu hayatima almissim : ) cocuk istiyorsa ben onun icin cocuk olurum beni sevsin :))
60 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYorumlarda herkes kocanı suçlamış ama her iki taraf da suç yok. Çocuk istemek her bireyin hakkı. Hele ki evlenmiş birisinin. Eşin çocuk isteyip de olmayınca içinde hep bir burukluk olacak. Sana her ne kadar iyi davransa da hep bı huzursuzluk olacak.
Bazı kadınlar ya da erkekler kısır olmamasına rağmen çocuk istemez, bazıları da kısır olduğu için istese de olmaz. Eğer senden boşanmak istiyorsa direnmek saçma ve ona haksızlık olur.
Kendi hayatına bakıp ya senin gibi kısır olan erkekle, ya da çocuk istemeyen erkekle birliktelik kurmaya bakmalısın.10 Yorumla
+1 yılSevmemiş ablacım seni hiç. Bırak boşasın umrunda olmasın. Eğer gerçekten seni sevseydi kaynanana ağzını bile açtırmazdı kocan. Alternatiflerini bulup çocuk evlat edinmeyi de düşünebilirdi. Haksızsam haksızsın de. O yüzden bırak üzülmeyi ve bu duruma sevin vefasız birinden ayrılacağın için. Önüne daha iyi birisi çıkar ve seni bu halinle kabullenir emin ol. Sıkma canını, üzülme lütfen. İyi akşamların olsun :)
40 Yorumla
+1 yılbu düşüncedeki bir adamla evli kalmak zaten senin hayrına değil boşanman da dünyanın sonu değil.
Umarım o adam bir ömür evlat hasretiyle kalır..50 Yorumlaya gercekten bu adamın seni sevdigini mi dusunuyorsun seni cocuk makinesi olarak görüyor afedersin sikip sikip bırakıcak cocugun olmuyor diye seni bosamak isteyen adama gitme diye yalvaracak mısın bu nasıl yobazca bir dusunce lütfen kadın olarak biraz guclu dur cocuk yapmak icin dünyaya gelmedin kimseninde hizmetcisi falan degilsin asıl sen boyle bir insanla birlikte olma olursan aklından suphe ederim zaten git ilk fırsatta bosa boyle kadınları seks makinesi olarak goren adamlarada yaklasma birdaha
30 YorumlaEşin seni seviyorsa bunu sorun etmemeli, Allah'ın verdiği bişey bu kimse bunları seçemez. Hem senin eşin padişah mi ki illa bir varis doğurman gerek. Kaç kişi var çocukları olmamasına rağmen yıllarca mutlu mesut yaşıyorlar, olmazsa evlat edinirsiniz ne olacak. Daha bile sevap olur.
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 677 cevap paylaştı.
+1 yılLütfen ama lütfen seni sevmeyen sırf kısır olduğun için senden boşanmak isteyen bu adamın yanında 5 dakka durma. Kendi değerini bil. Unutma ki seni gerçekten seven biri mutlaka çıkıcak karşına. Seni her halinle kabul eden biri. Ama o kocan asla mutlu olmuycak seni mumla arıycak. Bu cahillerden kaç kurtul üzerler seni çok üzerler kurtul onlardan
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılbunlar bana denk gelse de bir boğsam keşke
ona da onun anasına da ben var ya
zaten annesinin ağzına bakan erkekten hayır gelmez
eğer kaynananın aklına uyup o da boşanalım derse direkt boşan
kendin kurtulursun kızım demedi deme
bu kafa yapısında bir insana çocuk versen nolur
soyları kurusun bunların bırak22 Yorumla- +1 yıl
Sende güzel ifade etmişsin gönlüne sağlık.
- +1 yıl
@Managermann teşekkürler efendim ♥
+1 yılOndan önce sen boşan. Ona mecbur musun sanki? Ne saçma şey ya. Çocuk olsun diye mi evlenmiş, tek derdi bu mu? İnsan sevdiği için evlenir. Sonrada Allah nasip ederse o sevginin sonucu olarak çocukta olabilir. Ama amaç çocuk yapmak değil. Kaynanan zaten ayrı bi slkmış. Ama eşin de buna hak verip destekliyorsa bas tekmeyi. O kim sanki, kendinizi bu kadar değersizleştirmeyin 💖
20 Yorumla
+1 yılüzgünüm, bir evlat, bir canlı, bir çocuk, hele bu şey senin kanından ise bence dünyalar yıkılsa bedelidir, senin kocanın bir çocuk istemesi çok doğal, herkes bir baba olmak ister ve bu babalıpın öz olmasını dha fazla ister, lakin eğer senin dedipğn gibi çocuğun olmaması senden kaynaklı değil ise, üvey bir çocuk alabilirsiniz,
senin kocanın senden ayrılmasını da kınıyorum, siz evlendiğinizde zaten her türlü sorunu bekler olmalıydınız, (tabi bu küçük bit sorun depil ama hinede boşanılmamalıl20 Yorumla
+1 yılAnnemle babamın 13 yıl çocukları olmamış, ama ne annem ne de babam boşanmayı aklından geçirmemiş. Yıllar sonra doğmuşum, çocuğun olmaması boşanmaya sebep değil bence, eger eşiniz bunu istiyorsa çabucak ondan vazgeçin sizde, haketmiyor çünkü. Sevgi bu değil.
20 YorumlaKusura bakma eşin hödük. Boyle namussuz kısmı ile evlenme diyeceğim ama ne yaparsın kader işte. Kimin ne olduğunu bilemiyoruz hayatımıza girince. Mutluluğu eşinde değil çocukta arayan bol hoduk kayniyor güzel ülkem. Kaynanan da anne kadin. O kısır olsa sokağa atılır mi sor bakayım kabul eder mi? Kadınlara da akil sir ermiyor. Sonra niye gelişmiş topuklar olamiyoruz diyoruz. Hoduk kaynayan ülkemde olmaz iste. Kusura bakma eşine hoduk dedim ama önde gidenlerinden. 😀
10 Yorumla
+1 yılEğer boşarsa seni şöyle söyleyeyim, Mevla inş ona eli maşalı bir gelin versin, versin ki seni mumla arasın "Varsın bebesi olmasaydı da huzurlu olaydık, bu zulümleri görmeyeydim" desin... Bu arada eşin tam bir d*ngalak! Ana fikriyle yaşayan, el ne der diyen bir koyun...
11 Yorumla
+1 yılBu şekilde düşünen bir insanı sen boşamalısın zaten. Aynı sorun eşinde de olabilirdi. Sen ondan boşanır mıydın asıl soru bu? Aranızda çok güçlü bir sevgi bağı yoksa bırak gitsin yoluna zaten böyle bir insan bunun ezikliğini nir ömür yaşatır sana. Böyle bir insanla da bir ömür geçmez.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 12,2b cevap paylaştı.
+1 yılKendi seçiminiz ve tercihiniz olmayan bir nedenden dolayı istenmemek sizde kötü bir etki bırakmasın.
Bunu siz seçmediniz.
Bunu siz istemediniz.
Boşanmaya gidecekse gitsin, gözünüzü karartın böyle şeylerde.
Bu raddede küçülecek insanlarla bir arada olmanız zaten hata olur.
Ne demişler ;
-Hastalıkta ve sağlıkta.
Ne demişler ;
-Ani kararlar alıp onları yerine getirmeyenler, sıradan olan ve sözünde durmayanlar; ahmaklar ve yalancılardır.
cut.10 Yorumla
+1 yılBosan git bacım öyle kocanin ne kahrı çekilmez kötü gününde sana sana bir bardak su bile vermez yol erkenden dön ileride çok geç ola bilir
Bak ben 3 çocukluğum genc yanımda hayatimin icine eti eti yetmezmiş gibi bedelini ben çekiyorum ölene kadar da cekicrm ne bu saaten sonra yeni yuva kurabilir nede biriyle arkadaşlık niye adımız cocuklu dul cikmis
Bosver üzme heba etme kendini hersey Allahtan bilemezsin belki bunun böyle olması senin icin yeni ve güzel hayatin başlangıcıdır
Her neolursa olsun bir erkeğin peşinden ikinci gez bakmican biti yerde bitirecek gömecen.00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılÖyle gözüküyor. Zaten öyle bir adamdan eş olmaz. Eğer boşanmayı önüne sunarsa hiç diretme. Adam değil demektir. Boşanmayı isteyene kadar bekle. Hiç üzülme, sen daha iyilerine layıksın. İyi günde kötü günde diye anlaşma yapıyorsun. O bunu bozuyor. Yanında olmuyor. Aslında anlaşmayı bozduğu için hukuksa yaptırımı olmalı bunun.
00 Yorumla Maalesef annelik sadece çoçuk doğurarak olmuyor, buna eşinizin annesi bir örnek. Eğer eşinde böyle bir zihniyete sahipse zaten sen ondan önce davranıp dile getirmelisin. Ve en önemlisi ailene söylemelisin. Bir evlat kolay yetişmiyor, seni üzmelerine izin vermesinler ve arkanda dursunlar.
00 Yorumla
+1 yılEşini ve kaynananı asla umursama boşan ve kendi hayatına bak. Eğer evli kalırsan hem kocan hem de kaynanan seni daha çok üzerler bence sen çok değerlisin ve lütfen üzülme. İnan bana çocuğunun olmaması kötü bişey değil. Biliyorum çok zor bir durum ama üzülme o adam senin sevgini hak etmiyor kaynanan zaten ne biçim anne yazık acımasız vicdansız
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılBenim akraba 8 yıl uğraştılar sonra doktorlar ne ettiyse şu an 2. Bebekleri de oldu ama bıkmadan uğraştılar 8 yıl belki 10 yıldır ama sonunda bak 2 çocukları oldu
yetimhanede yeni doğan bebekler var
Şimdi senin olmayacak ise ilerde başkası İle eğlensen de olmaz kocanın yerinde olsam öyle bebekler alırdım olmuyor ise böyle etmesi yanlış bence00 Yorumla
+1 yılBoyle bir konu gectiyse cidden Allah onları bildigi gibi yapsın açık ve net. Karaktersiz gereksiz oksijen israfı insanlar. Ben buraya bukadar yazabiliyorum ama Şu an soylediklerimin haddi hesabi yok. Sen başını dik tut ağlama, ağlaması gereken onlar. Unutma iyide kötüde herşey Allahtan gelir vardır bundada bir hayır. Rabbim sana hayırlı birinden hayırlı insandan en hayırlı evladı nasip etsin. Unutma Rabbim ol dedikten sonra olmayacak hicbirsey yoktur sen ona elini aç gerisi yalan dolan.
00 YorumlaKişisel tercihtir. Tıpkı erkeğin işi bozuldu diye, borçlandı diye, çiçek götürmedi diye, özel günü unuttu diye, hediye almadı diye, günün nasıl geçti sormadı diye, istediğin bişeyi almadı diye vs. vs... Kadın boşanmak isteyebiliyor ve bu tercihi yapabiliyorsa bırakın erkeklerinde saçma tercih hakları olsun.
19 Yorumla- +1 yıl
Ayni seyler degil ya beynini gelistir ya da degistir ok.
- +1 yıl
Cidden aciyorum siz gibi insanlara bir yuva kolay kurulmuyo etrafindakilere bak anlarsin o kadinda hasta ve kndi secmedi cicek almadi diye bosanan kadin gormedim ben bu kısırlık erkektede olabilirdi sendede olabilirdi esinin seni terkettigini ayrildigini duşun sen zaten mutsuzsun en buyuk destekcin o olmasi gerekir insanlik boyle birsey birgun sende anlarsin 👍
- +1 yıl
Ozaman nie ayrilmak dogrudur gibi birsey diyonda
- +1 yıl
@Gizlibirüye12 Yorumlarda çoğu kişi erkeğe yüklenmiş. Haliyle bende bir erkek olarak hemen savunma mekanizması istemsizce devreye girdi :D Kadının boşanmak için sürüyle saçma sebebi olabiliyor ve buna tercih deniliyor. Bu bir haksa erkeğinde bu tür hakları olmalı deyiverdim. Kişisel düşüncem boşanmaları yönünde değil tabii ki.
- +1 yıl
Erkekler farkli adamlar farklidir aradaki cizgiyi iyi belirle biz ona gore yorum yapiyoruz 😉
- +1 yıl
@Gizlibirüye12 Elbette... Tıpkı kadın ve hanımefendi gibi. Her kadın hanımefendi değildir. Her neyse soru trol zaten. Sen beni anladın ben seni. Fikir ve düşüncelerimiz aynı, bakış açılarımız farklı. Kimsenin yuvası dağılmasın herkes mutlu mesut yaşasın sen dahil :) İyi geceler
- +1 yıl
Sanada ✋
+1 yılAllah başlarına daha beter bir gelin versin.
Yemin ediyorum insanlar ne kadar şerefsiz ki nefisleri için nasıl kararlar alıyorlar. Her insan karakterli olmuyor malesef. Karaktersizlikte genetikmiş. Anneden oğula...30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılOndan önce sen onu boşa kimseye bisey anlatmak zorunda değilsin
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe yani adam sadece üretmek için mi evlenmiş?
Arada aşk, sevgi, saygı, anılar... yok mu? Bu kadar basit mi?
Evlatlık diye çok güzel bir seçenek var. Evlatlığın kan bağı olan çocuktan hiçbir farkı yok. Ön yargılı yaklaşmayın. Türkiye'de neden evlatlık kültürü yok anlamıyorum Amerika'da hep görüyordum 3 ya da daha fazla çocuğu olan ailerin çocuklarından biri genelde evlatlık oluyordu. Gerçekten hiç bir farkı yok önemli olan gönül bağı, kan bağı değil.11 Yorumla- +1 yıl
Herkesin isterkleri farklı olabilir çocuksuz bir evliliği ben de istemem
+1 yılBence boşanma davasını ondan önce sen acmalisin çünkü bu hayatta kendine yapabileceğin en büyük iyilik olur boyle beş para etmez adamlara yüz verip yalvarmayin kapıyı gösterin güçlü kadın olun kendi ayaklarınız üzerinde durun
20 YorumlaBu yüzden bırakıyorsa bence bu zihniyetten kurtulduğun için sevinmelisin. Şunu unutma çocuk için yapılan evlilik sevgi üzerine kurulmamıştır. Ayrıca o ne şirret bir kaynanadır. Sana başkasını alalım nedir ya? Eşek kafalılar..
20 Yorumla
+1 yılEşin bu durumda annesine göre hareket edecekse adam değildir. Nolmuş yani çocuğu olmuyorsa sonuçta verende Allah alanda allah neyin kafasını yaşıyor bunlar anlamıyorum ne sinir bozcu insanlar var şu dünyada ya
20 YorumlaKendi ayakları üzerinde duran bir kadınsan ne alâ!! Ayrıca Sırf çocuk için seninle birlikte olacak bir adam için üzülmeyi bırak parmağını oynatmaya değmez! Şahsen böyle bir adamdan boşandigim için mutlu olurdum.
10 Yorumla
+1 yılBen kısır olsam karım ayrılmak istese hiç tereddüt etmem beni damızlık olarak gören biri ile aynı yastığa baş koyamam.
52 Yorumla- +1 yıl
konuş be kral
- +1 yıl
@çikolataçikilop asıl ben tesekkür ederim efendim.🌹
Aşk İlişkileri konusunda 441 cevap paylaştı. boşarsa boşasın dünyada bir tek o yok sakin ol. dediğin gibi kısırlığı sen seçmedin. bu sebepten boşamayı düşünen adamı sen ondan önce boşa gitsin.
40 Yorumla
+1 yılBen evliliğimizin 3. yılında anne oldum. İki yıl bizim de çocuğumuz olmadı, şimdi ikinci çocuğumuza hamileyim. Eşim bunu sorun yapmadı. Seni seviyor olsaydı bunu sorun yapmazdı, bitmesi hayırlı olanı. Sen seni anlayacak olana mucizesin.
Bazen bazı şeyler bitmeli ki daha iyileri başlayabilsin.
Yeniden de sevebilirsin, seni istemeyeni sende isteme. Sana böyle bir kalleşlik yaptı ya sendeki gönül kırgınlığı onun yakasını bırakmayacak20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Allah’ın zoruna giderse kaynanan bilsin ki evlat acısı çeker. Ne biçim insan. Durma kız onun yanında. Tedavi götürür sana değer veren bi ailenin kzı gelini olursun.
20 YorumlaEsim bosar mi diye soruyo olman bile aslinda icinde oldugun durumun cevabı. Ondan emin degilsin dahada onemlisi guvenmiyosun. Zaten onu soyleyen bi kaynanadan yetisen cocuk da ondan farkli olmazdi. Aglama bile degmez
00 YorumlaAdamın kararı gayet normal çocuk istiyor olabilir , bunun için boşanması gerekiyor seni aldatması hoş olmaz. bırak gitsin yolu açık olsun sen önüne bak sana değer verenlerle birlikte ol üzülme kimse için üzülmeye değmez.
00 Yorumla
+1 yılYazık ya gerçekten insanları anlamak zor ben olsam nafakada talep ederdim. Haklısın kısır olmayı sen seçmedin, ama evlenince kendisi de bir durumdan kısır olabilir hayatta her şey var bu hor görmek hangi kitapta yazıyor?
00 Yorumla
+1 yılSen asla bosama falan deme al esyani bi dk dahi durma Allah esirgesin oyle birinden nasil sabrediyorsun insanmi o evlenirken nekadar cabaliyorsunuz ayni yastiga baskoydugun kisiyi gozden cikarmak bukadar kolaymi yaziklar olsun boyle kisilere 🙄
00 YorumlaKeşke daha çok tanisaydin evleneceğin insanı direk evlenmeseydin kocan ne karar verir tahmin etmek zor ama sen hangi karari verirse versin başını dik tut ablacım güclü ol derdi veren allah inşallah bir cözum yolu bulunur senin için hayirlisini dilerim
10 YorumlaAllah yardımcın olsun bence üzülme seven insan bunu bilir Allahtan geldiğini ve der Allahtan gelen çekilir ben seninle boylede devam ederim demeli kaynana da Allah ıslah etsin
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 953 cevap paylaştı.
+1 yılO yaratıklardan kurtulacağına sevinmelisin bence. Bir de bunlar kesin dindardır ve seni yaratılıştan dolayı yaşadığın bir sorundan dolayı yargılıyorlardır.
219 Yorumla- +1 yıl
Dindar olan birinde Allah korkusu olur bunlar dindar değil bildiğin cahil
- +1 yıl
@Sevgiiyileştirir eğer merhameti Allah korkusundan dolayı gösteriyorsan o merhamet değildir, zoraki davranıştır.
- +1 yıl
Yoo bende şahsen Allah korkusu var ama aşırı merhametliyim ve kimse bana bunu zorla yaptırmıyo. Allahı seven kullarınıda sever ve onlara karşıda sevgi gösterir. Tabi sen sevmediğin için pek anlayamazsın
- +1 yıl
Yani sana Allahı sevmek bile zoraki bişey gibi gelir şu an
- +1 yıl
@Sevgiiyileştirir Allah korkusundan dolayı merhametli değilsin, özünde olduğu için merhametlisin.
Merhameti Allah korkusu, yani dolaylı olarak cehennem korkusu yüzünden gösteren bir insanın merhameti sahtedir.
Kaldı ki Allah'tan korkmak da anlamsız, neden korkmalıyız? İnanan biri olarak sence bunun cevabı nedir? - +1 yıl
Kardeşim şakamı bu 😅 özümü bana kim verdi? Bu merhameti bana kim verdi tabiki Allah. Birine merhamet gösterirken kalbinde hiss edersin ama bi yandanda sevinirsin Allahın hoşnut olucağı birşey yaptım diye. Tam tersini düşün? Merhamet göstermedin ve zerre için sızlamadı. Demekki o an Allahı düşünmedin. Allahı düşünseydin pişman olurdun. Allahtan korkmaktan kast edilen aslında günahlarından korkmak. Yaptığın adaletsizliklerden ya da haksızlıklardan. Çnkü Ahirette hesap günü var. Allahtan korkmak bnce hesap gününden korkmak demek
- +1 yıl
@Sevgiiyileştirir Bak, mesajımı tekrar tekrar oku. Allah sana merhamet vermiş, güzel. Peki merhametsiz birine kötülüğü kim verdi? Ve hesap gününü düşünerek hareket ettiğini söylüyorsun, senin davranışın ne kadar dürüst olur? Yani cehennem korkusundan dolayı ibadet ediyor, iyilik yapıyorsun.
- +1 yıl
E tabiki cehennem korkusuyla ibadet ediyoruz ne sanmıştın 🙄 cehennem korkusu olmasa niye ibadet edelim? Hatta cehennemin kendisi olmasa niye ibadet edelim? kötülüğüde iyiliğide Allah verdi. Kendin seçerek uyguluyosun yani karar tamamen senin. Ve merhamet gösterdiğinde aklına Allah geliyor seviniosun. Tekrar tekrar oku bak. Onu hoşnut ettiğin için seviniosun. Bunada Allah korkusu denir.
- +1 yıl
@Sevgiiyileştirir İbadet etmek senin içinden gelmiyorsa ve hatta korktuğun için ibadet ediyorsan inanç meselesi ciddi anlamda hasar görmüş oluyor :)
Kaldı ki Allah her şeyi biliyor dine göre, bir insanın cehenneme gideceğini de biliyor; buna göre bazı insanlar cehenneme yakıt olarak mı yaratılmış oluyor? 😄 Şu din konusunu objektif bir şekilde derinlemesine araştırmanı öneririm. Bildiğin eski efsanelerle harmanlanmış Arap Mitolojisi. - +1 yıl
Aksine ibadet etmek içten gelmiyorsa ve sen nefsine ve şeytana galip gelerek o ibadeti yerine getiriyorsan asıl o zaman sevabı kat kat daha büyük. Bir melek namaz kılmış ve namazı 200 bin yıl sürmüş. Allaha demiş Rabbim en güzel namazı ben kıldım en çok sevap alan namazı kıldım demiş. Allahta demiş ki hayır. Sen nurdan yaratıldın ve savaşman gereken bi şeytan ve nefsin yoktu. En çok sevap alan kişiler. Ahir zamanda nefsini ve şeytanı yenip namaz kılan gençlerdir demiş. Evet Allah herşeyi biliyor herkesin kaderi kendi elinde. Ama Allah sana dese ki. Ey kulum seni dünyaya göndericek olsam sende şeytana uyanlardan olucaksın o yüzden seni direk cehenneme atıyorum dese sen buna inanmazdın. O yüzden aslında bu bir nevi sana ispat yaşa gör bil diye. Aslında ölürkende kimse ateist değildir. Azraili gördükleri an hepsi iman ederler ama çok geç olur. İnş sende onlardan olmazsında biran önce gözlerini açarsın hayat kısa
- +1 yıl
@Sevgiiyileştirir Bak kendi kendinle çelişiyorsun. Benim neler yapacağım, inanıp inanmayacağım Allah tarafından biliniyor.
Çünkü o her şeye kadir.. Hal böyleyken, cehenneme gidecek insanın cehennemlik olduğunu da biliyor, cennete gidecek insanın cennetlik olduğunu da.
Dolayısıyla cehenneme gidecek insan bile isteye bu dünyaya gönderilmiş oluyor.
Eğer detaylıca ve objektif bir şekilde araştırma yaparsan benim gibi inançsız olursun :) Neden hiç araştırmadın? Neden doğduğun coğrafyanın kültürünü benimsedin ve sadece inandın? Bence araştır, bilgi edin ondan sonra bazı şeylere kanaat getir.
Yok melek 200 yıl namaz kılmış şöyle demiş böyle demiş, yok şeytan gelmiş yasak meyveyi yedirtmiş, insana vesvese vermiş.. Bunlar masallardan ibaret. Bir kere o meleğin iradesi olmadığı için beklenti içinde olması bile saçma. Yani dini anlatılar, öğretiler kendi içinde çelişiyor bir defa.. - +1 yıl
Ayrıca benim gözüm açıldığı için inanmıyorum, gözü açılması gereken maalesef sensin. Araştırmadan, doğruluğunu teyit etmeden doğduğun topraklarda inanılan bir mite kayıtsız şartsız teslim oluyorsun. Araştır, mesela dini, dini kaynaklarla doğrulama; farklı görüşleri oku, mantık yürüt.
- +1 yıl
Yoo ben şahsen oruç tutuyom namaz kılıyom ibadetlermi yerine getirmeye çalışıyom ama cennete gidecekmyiim bilmiyorum. Belki kul hakkına girmişimdir? Kibir güzel bişey değil. Haşa Allahım namaz kıldım ben cenneti hak ettimmi demeliyim? Allahın bize verdiklerini ömrüm boyumca başımı secdeden kaldırmasam yine ödeyemem. Yani sen şu an cehennemi kabul ettin öylemi? Ahirette Allaha ne demeyi düşünüyosun?
- +1 yıl
@Sevgiiyileştirir Cehennemi kabul eden ben değilim, benim ibadet etmeyeceğimi bildiği halde beni dünyaya yollayarak beni cehenneme kabul eden Allah.
Din hakkında kayıtsız şartsız inanmak dışında bir şey bilmiyorsun ama benimle tartışmaya kalkıyorsun.
Önce konu hakkında bilgi edinmen gerekmiyor mu? - +1 yıl
Benim konu hakkında bilgim var. Kayıtsız şartsız körü körüne inanmadım merak etme. Bilgim Varki konuşuyom sürekli aynı şözü tekrarlayıp durmazsan sevinirim.
- +1 yıl
@Sevgiiyileştirir Peki o halde hadislere ne kadar güveniyorsun? Hatta sahih hadislere diyelim.. Dinin temelini oluşturan ve islam tarihine ışık tutan bu hadisler sence ne kadar güvenilir?
- +1 yıl
Bak kardeşim kader senin elinde. Sen şu an kalkıp namaz kılsan yine sen yönetmiş oluyosun seni anlamaya çalıştım ama sanırım anladım biraz. Allah biliyor evet ama senin yönettiğin kaderini biliyor. Allah sana bırakmış karar seçim senin ve sen kendinde ahirette görceksin yani. Allah sana birçok fırsat verdi ibadetlerini yerine getirmek için ama sen kendi iradenle kullanmadın. Hadislere güveniyorum çnkü peygamberimiz onun ağzıyla bir laf söyleyene yani söylemediği birşeye söyledi diyen kişilere lanet olsun demiş. Kuranda yazılanlarıda kimse değiştiremiycek bunuda Allah belirtmiş. Şeytanda peygamberin şeklini alamıyor. Rüyamızda görürsek gerçekten görmüşüzdür diye buyuruyor. Aslında sen inanıyorsun bunu fark ettim 🤔 inaniosun ama kafanı kurcalayan şeyler var ve inan Allahın gücünü kudretini anlamaya bizim dünyevi beynimiz yetmez.
- +1 yıl
@Sevgiiyileştirir "Allah sana bırakmış karar seçim senin ve sen kendinde ahirette görceksin yani. Allah sana birçok fırsat verdi ibadetlerini yerine getirmek için ama sen kendi iradenle kullanmadın. "
Bu sözlerden benim anladığım şey Allah sana birkaç seçenek sunuyor, sen o seçenekleri değerlendirip birini seçiyorsun. Yani Allah hangisini seçeceğimi bilmiyor :)
Ben inanmıyorum, yanlış anlamışsın. Aklımı kurcalayan hiçbir şey yok, gayet duru ve netim din konusunda.
Ben birkaç defadır araştırman için seni teşvik etmeye çalışıyorum ama ısrarla dini, dinin getirdiği argümanlarla doğrulamaya çalışıyorsun. Bu yöntem yanlış.
Hadisler konusunda bir ipucu vereyim gerisini araştırmak istersen araştır. Sahih kabul edilen hadisçilerden Buhari peygamberden neredeyse 200 yıl sonra dünyaya geliyor. Ve 500 bin kadar rivayeti topluyor, 6-7 bininin doğru olduğuna kanaat getiriyor; tamamen kişisel bir görüşle..
Fakat kendisinin yazdığı iddia edilen hadis kitabının hiçbir şekilde orijinali yoktur. Kendisi peygamberden 200 yıl sonra doğduktan sonra hadisleri topluyor, kişisel filtrelerle doğruluğundan emin olmadığı hadisleri eliyor, doğru olduğu hadisleri öğrencisine aktarıyor. Kitap yazmıyor..
Öğrencisi n'apıyor? O da kitap yapmıyor, kendi öğrencisine sözlü aktarıyor. son öğrenci 1200'lü yıllarda, peygamberden 600 yıl sonra hadisleri kitap haline getiriyor ama o kitabın da orijinali yok.. İlk orijinal hadis hitabı ta 1800'lü yıllarda basılıyor, öncesi yok. Dilden dile aktarılıyor..
İşte dinin temeli olan hadislerin kaynağı budur. Güvenilirliğini sorgularsın umarım. Ve kısır tartışmaya dönmemesi için son mesajımdır. Teşekkürler. - +1 yıl
Aynen kendin seçiyorsun kendi iradenle ve Allah BİLİYOR ama sen kendin yaşamalısın demi? yoksa inkar edersin. Yapcak bişey yok kendi kararın hayırlı günler
Ayy çok üzüldüm ya sen boşa bunu bundan koca olmaz. Benimde öyle ihtimalim vardı sözlüm sen benim çocuğum olursun dedi herkesi susturdu çok büyük bir şeymiş bu şimdi daha iyi anladım.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 565 cevap paylaştı. Dostum bu devirde bile kadın almak vermek gibi cümleler kuruyorlar ya. O insanlardan tiksiniyorum, umarım eşin de anasının kafada değildir de bi çözüm bulursunuz
10 Yorumla
+1 yılÜzdü :( her şeyin bir çözümü var tedavi edilebilirdi belki.. Veya sahiplenebilirdiniz. Üzülmene hiç gerek yok sonuçta senin elinde olan bir şey değil bu, anlayışlı olmaları gerekirdi bu konuda.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTüp bebek yap benimde 5 sene çocuğum olmadı ne eşim ne eşimin ailesinden bir cümle dahi duymadım. Eşin arkamda durursa boşamaz.. Adamsa tabi.. Benim eşim benden 10 yaş büyük belki benim çocuğum olmayacak sen benden boşanıcakmısın derdi bana...
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yıl.
Eşiniz ile konuşup bu durumu çözemiyorsanız üstelemenin anlamı yok.
Zorla kendini kabul ettirirsen bile bugün kaçtığın sorunlar ile yarın daha zor yüzleşeceksin.
.00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Ne kötü kalpler var şu dünyada, insan eşini sırf bu sebepten bırakır mı !
adam olsaydı seni çocuğu gibi eşi gibi arkasaşı gibi sever arkanda dururdu lanet olsun böyle duruma00 YorumlaHiç üzülme Allah'a havale et boşanmasada sen Ayril hep üzüleceksin gerçekten ileride evlensede çocuğuda olsa hayır gelmez ona Allah' imtihan ediyor işte sen içinden gelen sese kulak ver anladım eşini seviyorsun ama o sanırım senin gibi birine layık değil
00 Yorumla
+1 yılBu tür şeylerin önceden konuşulması lazım. Olası bir hastalık durumunda da çeker gider eşin. Senin iyiliğin açısından gitmesi doğru. Öyle birine güvenemezsin
00 Yorumla
+1 yılGüzelim. Sakın üzme o tatlı canını. Bilmiyorum test yaptırdınız mı? Ve sorun gerçekten sende mi yoksa kocanın da mı payı var. Sorun sende olmuş olsa bile böyle olmayı sen seçmedin. Hayatta bir çok şey de imtihan içinde olduğumuz gibi senin de imtihanın kocan ve ailesiymiş. Bak kısır olman imtihan değil, çünkü bu çok olağan bşr durum. Sende olmaz başkasında gösterir kendini. Ama böylesi bi zihniyete sahip olan aile için sakın üzülme. Daha iyi insanlara layıksın ♥️
00 YorumlaNe kadar saçmalık her evlilikte çocuk olmak zorunda mı? Önemli olan çiftlerin birbirini sevmesi değil mi? Belki hayırlı olanı böyle keşke kaynanası kısır olsaymış veya keşke oğlu kısır olsaymış. Ne kadar kötü bir ifade bu ne kadar acı? İnsanlıktan nasibini alamamış! Annem hep Allah ne veriyorsa hayırlısını versin der. Gerçekten de öyle
00 YorumlaBüyük ihtimalle küçük yaşta evlendin diye düşünüyorum ya da kaçarak mı acaba? Çünkü normalde boşa bunu başkasını alalım diyemez şöyle de düşünüyorum sanırım önceden dişini göstermediğin için böyle saçma sapan konuşmuş o kaynana. Hakkında hayırlısı olsun inşallah kısır olmak senin suçunda değil.
00 Yorumla
+1 yıl"beni boşarsa" ne demek, bu cümleyi kurduruyorsa zaten ya da sen kuruyorsan o evlilik sorgulanmalı, kendi hakların ve insani değerin üzerine biraz düşünmelisin..
00 Yorumlaçok şerefsizmiş kocan olacak erkek müsvettesi değmez öyle bir kişiye kocan adam olsaydı ömür boyu seni bırakmaz sana yardımcı olarak doktor tedavisi gibi ya da hiç olmuyorsa çocuk esirgeme var
00 YorumlaÖyle birinden kurtulduğun için sevinmelisin güzelim
30 Yorumla- Devamını Gör (161)
Devamını Gör(206)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Çocuğum olamayacağı için eşim beni boşayacak. Bu durumda ne yapılır?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer