Çocuğum olamayacağı için eşim beni boşayacak. Bu durumda ne yapılır?

Kısır olmayı ben seçmedim. Kaynanam da kısır bu boşa başkasını alalım dedi. şu an ağlayarak yazıyorum. Annemlere bile söyleyemedim üzüntüden. Ne yapa bilirim bu durumda? Eşim sizce kesin boşar mı?
Çocuğum olamayacağı için eşim beni boşayacak. Bu durumda ne yapılır?
Cevapla