Sanırım çocuk evliliğin meyvesi. Ancak bunun olmaması sorun teşkil etmiyor, yani duyduğunuz sohbet hiç hoş değil kesinlikle ancak burada size gelecek olan yorumların hiçbiri sizi doğru yönlendiremez diye düşünüyorum çünkü 12 yıl evlilik az bir zaman değil bunun ile ilgili tecrübe yaşamadan yorum yapmakta çok yanlış olabilir. Ben de 7 sene evliydim sonrasında ayrıldık çocuğumuz olmadı belki bu daha iyi olmuş diye düşünüyorum bugün. Bence siz bu konuyu açık bir şekilde eşiniz ile konuşun, yani siz içinize atıp belki de sürebilecek bir evliliği bitirebilirsiniz bu yüzden açık ve net olmak bence ilişkiniz adına çok daha iyi olur. Ama benim açımdan bu evlilik bitti artık dönüş yok düşüncesindeyseniz bir erkek olarak bunu söylüyorum bu fikrinizi eşinizle düzgün bir şekilde paylaşın bence. Mutluluklar dilerim size sıkmayın canınızı insan hayatta her şeye alışıyor bir şekilde :)
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Çok üzüldüm adına. özellikle eşin bu konuda yanında olması gerekirdi. eşin çocuk için evlenmiş seninle o zaman. vu senin ve eşin için bir imtihandır. sabır gerek metanetli olmak gerek. kurb u sultan ateş i suzan derler. sultana yani allaha ne kadar yakın olursan sınavın o kadar büyük olur. allah o kadar sever seni. allah sevdiği kula imtihan dert verirmiş. sınavında büyük allah yardımcın olsun. eşinden öyle bi söz duyduysan vereceğin karar hayrolsun inşaallah. eşin sana destek verseydi bu kadar üzğlmezdin eminim.
10 Yorumla
+1 yılHanımefendi ekonomik özgürlüğünüz varsa bence boşanın çünkü bunca yıllık eşinizin size destek olacağı yerde daha da arkanızdan konuşması hiç hoş değil boşanan ilk siz olmayacaksınız son da olmayacaksınız mutsuz bir ömür geçmez güvenemezsiniz bundan sonra da hep arkanızdan konuşuyor gibi düşünürsünüz bu da iki tarafa da zarar verir
02 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın 32 yaşımdayım cehennemi yaşattı kaynanam
- +1 yıl
O zaman hiç durmayın arkanıza bakıp bi tereddüt dahi etmeyin naçizane tavsiyem
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖncelikle çok geçmiş olsun.
Ama size gerçekçi olarak yazacağım. Az bir süre değil tam 12 sene olmuş. Yani boşanmak bence de en iyisi çünkü artık eşiniz de bu durumdan rahatsız demek ki.
Mesela benim sevgilim olduğum erkekse karısının kısır olduğunu, yumurtalıklarında sorun olduğu için çocuk yapamadığını söyledi.
Ayrıca kadının ikinci evliliği galiba ilk kocası da bu nedenle boşamış kadını.
Yani o yüzden bu gibi durumlarda boşanmak en iyisi. Bari bırakın da adam başkasıyla evlenip çocuk yapsın baba olsun.015 Yorumla- +1 yıl
Gerçekci mi?
Gerçekcilik hoşgörü ister kırmadan saygı duyarak. Herşeyi acıtarak söylemek zorunda değilsin.
Seninki düpedüz patavatsızlık bu tarz insanlar dürstlugun arkasına sığınarak en olumsuz cümleyi söylerler. Sonra ben gerçeği söyledim derler
İlk olarak çözüm bulmak için konuşmalilar. herkes sen değil sevgilin değil. Size saygı duymadigimdan değil. Ama işte bu gerçek
Cevap sahibi+1 yılCanım kimse çekemez kısır kadını. Bırakın da adam başkasıyla evlenip babalık duygusunu tatsin. Ölene kadar kadınla kalacak değil ya hahahha
- +1 yıl
Ne a. p. talca bir yorum bu. Kimse kısır kadını çekemez nedir. Sanki kadının kendi sucuymus gibi durum. Kadını yüzüstü bıraktığın için hesabını sormayacak mi Allah? Canı verende alan da O. Nasip etmediyse etmemiştir. Kadın veya erkek olmadan önce insan olmak gerekir. Öyle imza atarken hastalıkta sağlıkta diyip sonra da sözünden dönmek yakışmaz insan olana..
Cevap sahibi+1 yılYoo demek ki sizin gibi düşünmeyenlerde var. Bir kadın veya erkek kısırsa ayrılmak en iyisi. Karşındaki çocuk istiyor ve sen de veremiyorsun. Bu her iki tarafı da rahatsız eder bir süre.
Ha gider her türlü yolu deneler o ayri mesele. Ama olmuyorsa ayrılmak en güzeli. Hem belki karşındaki gidip başkasından yapacak çocuğu ve mutlu olcak. Kimsenin mutluluğunu elinizden alamaya hakkınız yok
Gerçekçi olalım lütfen.- +1 yıl
Ben gayet gercekciyim. Çocuk ayrılık sebebi olabilir ama nasıl? Kadın veya erkek sağlıklı olduğu halde biri çocuk istiyordur eşi istemiyordur bu ayrılık sebebi olur. Ama hastalık geçirip veya her çocuk olduğunda düşük olduğu zman, iki tarafta istediği halde olmuyorsa bu ayrılık sebebi olamaz oluyorsa da ayrılmak isteyen tarafa iyi gözle bakmam ben.. Dediğim gibi imza atarken herşeyiyle yanında olacam deyip sonradan cayana da dönek derler.. sen başkasından çocuğu olunca mutlu olacağını düşünüyorsun nerden biliyorsun belki de tam tersi olacak. İğrenç bir insan olacak çocuğu keşke dogmasaydi dedirtecek?
Cevap sahibi+1 yılNeyse uzatma ben düşüncemi yazdım.
Bir yakinimizin da çocuğu düşerdi hep üç defa hamile kalmış üçü de düşmüş. Sonra adam kadını boşadı ve başkasıyla evlendi. İki çocuğu ve gayet de mutlu.
Başkasını mutlu edemiyorsunuz bari zehir etmeyin hayatını. Hadi güle güle- +1 yıl
Kadina yazik degil mi peki o da istemezdi kisir olmayi
- +1 yıl
@DawnGuard hic bir kadin kisir olmayi istemez
Cevap sahibi+1 yılAyyy uzatmayın bee. Kaç zaman geçmiş aradan. Hadi işinize. Köpeğin duası kabul olsaydı gökten kemik yağardı
- +1 yıl
Ruh hastasi manyak
Cevap sahibi+1 yılÖtede ağla
Cevap sahibi+1 yılOfff beduuani git de yakınlarına et. Millet kısır diye bana ne beddua ediyorsun. Kafan böyle çalışıyor işte hahajaja
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
122Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yılÖncelikle eşinizle açık ve dürüst bir iletişim kurun. Endişelerinizi ve hissetiklerinizi paylaşın. Kayınvalideniz ve eşinizin arkadan konuşması gibi sorunları dile getirin. İletişim, sorunların çözümünde ilk adımdır. Bu tür sorunlarla başa çıkmak için bir evlilik terapisti veya danışmanına başvurmayı düşünün. Profesyonel bir rehberlik, iletişimi geliştirmenize ve sorunlarınızı çözmenize yardımcı olabilir. İlişkinizin temel sorunlarına bakın ve birlikte nasıl geliştirebileceğinizi düşünün. Evliliklerde zorluklar yaşanabilir, ancak bu sorunlarla başa çıkma ve büyüme fırsatları sunabilir. Bu süreçte duygusal destek almak önemlidir. Aile üyeleri, yakın arkadaşlar veya bir terapist, hissetiklerinizi paylaşmanıza yardımcı olabilir. Boşanma, son çare olarak düşünülmelidir. Bu ciddi bir karardır ve birçok hukuki, finansal ve duygusal zorlukları içerir. Boşanma kararı verirken dikkatli olmalı ve uzun vadeli sonuçlarını düşünmelisiniz. Boşanma kararı verirseniz, bir avukat veya hukuk danışmanı ile iletişime geçmek, boşanma sürecini anlamınıza ve haklarınıza saygı göstermenize yardımcı olabilir. Eğer çocuk sahibi olmak istiyorsanız, boşanmadan önce çocukların haklarına ve ihtiyaçlarına dikkat etmelisiniz. Çocukların duygusal ve fiziksel refahları her zaman öncelikli olmalıdır.
Boşanma kararı vermek büyük bir adımdır ve iyi düşünülmesi gereken bir karardır. Her iki tarafın da duygusal ihtiyaçları ve hakları göz önünde bulundurulmalıdır. Profesyonel yardım ve danışmanlık bu süreçte önemlidir. Kendinizi ve eşinizi anlamaya çalışın ve en iyi kararı vermek için tüm seçenekleri değerlendirin.20 Yorumla
+1 yılAllah gerçekten yardımcınız olsun zor durumda ve zor bir psikoloji içerisinde olduğunuzu tahmin ediyorum, elbette böyle bir durumu sizde yaşamak istemezdiniz yani bu konuda kendinizi suçlamayın insanın elinde olmayan şeylerden dolayı kendinde kusur araması doğru olmaz siz elinizden gelen alçak gönüllülüğü yaptıysanız sevecenlik gelinle ziyade kız olduysanız onlara onlar tabii ki ayıp etmişler, ancak mesela şimdi bazı insanlar var tamam rahatsızlığı da var çocuğu olmuyor ama bir bakıyorsunuz yani alçak gönüllülük de yok ya istediğimi yaparım istediğimi söylerim olursa olur olmazsa olmaz kafasında geziyor yani geçimsiz olan bir insana tahammül edemezsiniz ve bu duruma çoğun zamanıyla aileler bahane ederek boşanma sebebi sayabilir, eğer siz de boşanmak istiyorsanız bu konuyla ilgili eşinizle görüşebilirsiniz yani en azından çocuğunuz olmadığı için onun Baba olmasını istediğinizi başkasıyla mutlu olmasını istediğinize bu evliliği devam ettirmek istemediğinizi söyleyebilirsiniz zira siz böyle yaptıktan sonra o kabul etmez evli kalmaya devam ederse bu dakikadan sonra hiçbir vicdan azabı yapmayın, çünkü siz yapmanız gereken en büyük fedakarlığı yapmış olacaksınız her şey gönlünüzce olsun umarım tüm sorunlarınızı en kısa zamanda çözülür.
11 Yorumla- +1 yıl
Beğeni için teşekkürler @bsvrseneee
+1 yılİnsanların ne söyledigine bakma sakın 12 yıl dile kolay
Empati yoksunu kayinvalidenin bunu anlamasinida bekleme hepsi böyledir zaten..
Ve oğlunu bu konuda kışkırtması..
bu konu hakkında söz sahibi olması çok yalnis
Bu sizin hayatınız sizin kararınız onu etkilemeye çalışması bile yuva yıkma sebebi
Çocuk sahibi olmak herkesin hayali benimde..
Ve arkadaşımın çocuğu olmuyor yumurtalıkları komple alındı ama eşi onu asla bırakmiyor ben eşimi seviyorum diyor
Zor günde yanında olmicaksa neden seninle evlendi
Annesinin gazına gelmesin sakın
belki ilerde olur Allah çok büyük
evlat edinebilirsiniz veya tedavi olabiliyorsaniz bunu değerlendirin biriktirin
Bunu kadınlık kusuru olarak asla görme güçlü dur. Sen mukkemelsin
bu konuda kendini eksik görmesi gereken kişi sen değil senin ne yaşadığını tahmin bile edemeyen arkandan önunden konuşan cahil insanlar
Eşini karşına al kendini ifade et
ama bu yazdiklarimida ona soyle
İyi günde kötü günde 12 yıl..
Zor zamanında yanında olamicaksa niye seninle evlendi sana destek olması gerek
konuşanları susturmali
seni iyi hissetirmeli üstüne düşmeli
annesinin etkisinde kalicaksa niye seninle
Bunları onunla konuş11 Yorumla- +1 yıl
Boşan demesi kolay çözum odaklı yaklaşarak konuşulmalı sonra kararını düşün ve kendin karar ver bu düşünme süreci uzun olabilir acele etme sakın
Gizli Üye(25-29)+1 yılAllah'ım bazen kötü insnalardan tiksiniyorum. Evet anlayabiliyorum torun, evlat isteklilerini farkındayım. Ama evlilik sadece çocuk için mi Allah aşkına. Eğer iki insan birbiriyle mutluysa hiçbir şeye ihtiyaç yok. Onun yerine kedi alırsınız. Evde huzur ortamı oluşur. Benim ablamda 3 yıldır evli geçen gün düşük yaptı. Hamile olmadan önce herkes baskı yapıyordu sonra ablam hamile olduğunu ve bakıma ihtiyacı olduğunu söyledi birden herkes geri geri gitti. Eğer onun bunun için çocuk getireceksen lütfen getirme olan çocuğa olacak. Onlar bir iki gün severler sonrada tüm zorluğu sana verirler. Hele hele bu devirde çocuğu koruyabilmek kolay değil. Bir de Allah böyle taktir ediyorsa vardır bir bildiği. Bence içini ferah tut. Kötü kalpli insnalar için kendini üzme canım. Çocuk dünyaya gelse bu sefer başka şeyler isterler bu inslarin istekleri bitmiyor. Eğer eşinde çok sorun ederse al karşına durumu anlat. Sen de surkeli hastane köşelerinde zarar görüyorsun. Zaten çocuk için ayrilacksa adam ayrılsın, çocuk olsa dahi mutlu olunmaz öyle biriyle.
12 Yorumla
Soran+1 yılBu kadar kötü kalpli olmak zorunda mılar
Cevap sahibi+1 yılSen üzmemeye çalış kendini sen herkesten çok daha özel ve kıymetlisin. Emin ol Allah herkesin yaptığını görüyor demekki bu senin sınavın sen bu sınavdan tertemiz çık onları Allah'a havale et. Kötü insnalarla Allah'tan başka kimse baş edemez. Senin sınavın dedim ama belki de Allah bu kadar kötü bir aileye çocuk vermemen için seni koruyor bilemeyiz. Sadece çok özel olduğunu, her şeyin en iyisini hak ettiğini kendine hatırlat. Her kadın anne olmak zorunda değil. Bu saçma sapan baskıdan umarım bir gün vazgeceriz. 😘😍❤️
Benim bi tanıdığım da eşiyle benzerini yaşadı. Arkasından konuşanlar ona üzülüp yemek getirenlerle doluydu. O kadın oturdukları evi ve mahalleyi değiştirdi biraz zaman geçince hamile kaldı. Bizde annemle düşündük acaba eve muskamı okudular veya evdemi birsey vardı diye. Kolu komşu baktı hamile, bi daha ağızlarını açamadılar o yeni ev ve biraz zaman herkese ağzının payını vermişti. Artık kadına üzülüp ne yemek götürüyorlar ne Arkasından konuşuyolar. Beter olsunlar bunun dedikodusunu yapan kim varsa.
10 YorumlaBence eşine deki sana bişey diycem yapmadan Kocacık de. sonrada deki sen kendini bı bok mu zannettinde anneni onayliyorsun benim 4 bebeğim ölmüş melek olmuş vicdansız anlayışsız bak kaybedersin ona göre ayağını denk al ben bu saatten sonra işe giricem paramida vermiycem yatırım yapicam gezicem dolasicam iş arkadaşları ile ona göre bak sonra birini bulurum senin gibi anlayışsız olmayan evlatta edinirim gecede bı bakmışsın ki ansızın gidebilirim haberin olsun... anlarsa anlar anlamassa popona köy gitsin vicdansız sin
12 Yorumla- +1 yıl
Helal bee😍
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok üzücü arkandan konuşuyorlarsa daha bir şey kalmamış söylenecek sonuçta bu senin elinde olan bir şey değil. Benimde 1 bucuk senedir olmuyor denıyoruz. Kendi içimde üzgünüm tabi senı yinede anlayamam ama bi nebze anlayablrm cünkü etrafımda süreklı cocuk cocuk baskı var. Ama öyle bi eşim varki benim hastalıgım yüzünden olmadıgı ayan beyan ortadayken adam kendini sucladı. Eşin sana destek olmuyorsa daha artık orada devam edecek bi evlılık göremıyorum. Bunda bir hayır var de belkı dogru insan o değil. Senın belirli bir hastalıgın var mı? Kist, tüplerde yapışıklık ya da prolaktin yüksekliği gibi?
06 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılRahim filmi çektirdin mi hiç daha önce
Soran+1 yıl4 kez düşük yaptım 4. de bir operasyon geçirdim zordu parça kaldı rahim de
Cevap sahibi+1 yılİşte düşüğün sebebi nedir 4 kez bundan bahsedilmedi mi hiç
Cevap sahibi+1 yılBazı kistlerde düşüklere sebep olabiliyor cunku. Bebek tutunamıyor vs hamıle kalmakta zor oluyor o yüzden sordum. Operasyon sonrası yumurtalıklarn zarar mı gördü
Soran+1 yıl1de birden kanamam oldu
2. de düştüm
3.4. bebek tutunmadı bana
Cevap sahibi+1 yılDüşükten sonra zor oluyor ki bence senın bu kadar düşüğe rağmen tekrar hamıle kalablmen bile yumurtalıklarının calıstıgını gösterıyor. Sadece bir sorun var ama ne mesela hamıleylen ılskıye vs giriyor musun. Bir tanıdıfımız bu yüzden defalarca düşük yapmıstı. En son hamıleliğinde artık annem konustu ilşki yaşamayınca düşmedi cocuk bazıları hassas oluyor bu konuda. Ama tekrar deneyın demeyeceğim. Eşinden cocuk falan yapılmaz
+1 yılAllah kötülere denk getirmesin gerçekten. 13 yıl... evlisiniz ve 4 kez düşük yapmanıza rağmen hayat arkadaşınız arkanızdan kötü konuşuyor. Çok üzücü. Yerinizde olsam aynı kararı verirdim. Zaten ortada çocuk da yok. Sorumluluğunuz yoksa boşanmak daha kolaydır. Bu işlerden pek anlamam nasıl adımlar izlenir bilemem ama kendi adıma çok üzüldüğümü söylemek istedim. İnşAllah daha iyi biriyle tanışırsınız ve bu kötü insanları size unutturur.
20 YorumlaÇocuk yapmak için çok değişik tedavi yöntemleri var. Eğer kocan seni çok seviyorsa ayrılma. Çocuk bir bağdır. Neslinin devamı, yaşlılıkta bana bakar düşüncesi. Çocuğu olmayan evli olan onlarca insan biliyorum. Şimdi çocuk için evlenecek kafa kocanda varsa hemen ayrıl. Zamanını boşa harcama
02 Yorumla
Soran+1 yılMinik bir bebek alsak olmaz mı ben çok güzel bakarım bebeğime
+1 yılEşinin sana olan tavrı nasıl kaynanla arasındaki muhabbet neydi seni kötülüyormuydu eşin ya da sana anlayışlımı bu konuda? Bizdede durum tamtersi kaynanam torun kelimesini duyunca direk tersliyor susturuyor bizi bende ona inat çocuk yaptm ilk sefer düşürdüm şimdi bidaha hamileyim kaynanama söylemicem boşanmamızı bekledigi icin cocuk istemiyormus hanimefendi allahtan eşim ona kulak asmıyor susturuyor hep. Kayananan yuzunden olmaya bilir büyü yaptırmışta olabilir bence bi hocayada görün çoğu kadınlar bu yüzden düşük yapiyor
10 Yorumla
+1 yılEşin arkadandan ne dediğini bilmediğim için bir şey diyemiyorum. Ama ne demiş olursa olsun onunla yüzleşmeden boşanmaya gitme. Belki anlık bir hatayla demiştir ve senin, o sözleri duyduğunu ve üzüldüğünü öğrenince o da utanıp pişman olabilir. Tabi bunlar ihtimaller ama denemeden öyle boşanma olur mu?
Bu arada durumunuza çok üzüldüm. 4 kere olduğuna göre belli ki modern tıp çözüm bulamamış.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 740 cevap paylaştı. Eşin eğer arkadan kötüleme şeklinde konuşuyorsa boşanman en iyisi. Ama kendi annesine karşı seni savunma şeklinde ise o zaman sevmeye evliliğine devam et. Kaldı ki çocuk olmuyor diye dünyanın sonu gelmiyor. Hele ki bu devirde en güzeli. Hayat pahalı dünya pis bi yer çocuk doğurmak güzellikten ziyade daha çok ızdırap haline geldi. Eğer seni savunma şeklinde konuşmuşsa dediğim gibi evliliği sürdürün birbirinizle eğlenin gezin tozun
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılArkandan konuşmaları senin günahlarını almış olmaları demek.
Ayrıca 4 tane düşük var. Tutmuyor demekki. Buna senin yapabileceğin bişey yok.
Eşin memnun değilse boşanmanın o istesin.
Sen onların arasındaki konuşmaları duymazdan gel.10 Yorumla
+1 yılŞimdi bi topla kendini. Annesine "Kuma mı getireyim?" gibi bir şey demiş doğru mu?
Önemli olan bunu söylerken ki yüz ifadesi ve ses tonu. Gülerek ve tebessümlü bi şekilde mi dedi. Normal monoton ses tonuyla ifadesiz bir şekilde mi söyledi. Yoksa bunu söylerken öfkeli ve bağırıyor muydu?
Bunu düşün ve cevap yaz. Belki seni savunuyordu ama sen çok dolu olduğun için sen yanlış anladın. Evet kurduğu cümle hoş değil ama ifade ve ses tonu da çok farklı bir yere taşıyabilir bu konuyu.01 Yorumla- +1 yıl
Ha bu arada bende 1 yıldır evliyim. Eşim 7 yıldır hayatımda. Evlendiğimde çikolata kisti keşfedildi. Bu 1 yıl boyunca hastanelerdeyiz. Etrafta her fırsatta "bebek" soran var. Her gördüğünde bıkmadan soran dahi var. Balayından geldiğimizde bile "eşin biraz toparlamış he. Balayınızda uzundu. Bebek mi var yoksa?" diyenler dahi oldu. Bende çok bunaldım.
Bu yaşıma kadar farkedilmemesi, etraftakilerin bebek baskısı falan... Ama şanslıyım ki eşim ve ailesi hep yanımdalar. Sen onlara kulak asma diyorlar. Eşim de "İlla evladımız olacak diye bir şey yok. Baktık olmuyor evlat ediniriz. Senin anneliğini de kimse sorgulayamaz." diyor.
merhaba gecmis olsun bu cok normal bir durum sonucta herkesin basina gele bilir kim ister boyle cocugunu dusurmeti operasyon gecirmeti fakat senin kaynananin arkandan konusmasina takilma cok fazla onemli degil neden? insan olsaydi senin yasadigin zor durumdavyaninda olurdu ama 12 senelik esinin yaninda dim dik ayakta durmasi gerekiyor diye dusunuyorum eger cok istiyorsa ve sizinde boyle bi sorununuz varsa adam gibi gelip kimseyi dinlemeden konismasi gerekiyor diye dusunuyorum bence esinizle guzelce konusun once sonra bi karar verin onlarin konusmalarinada sahit oldugunida soyleyin mutlaka guzel gunler...
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılKayınvalidenin arkandan konuşması önemli değil eşinin tutumu önemli. Eşin seni suçlamıyorsa sorun yok ancak annesinin dolduruşlarına getiriyorsa sana tavır alıyorsa nafakanı al ve yoluna bak. Annesinin gazına gelip karısına sahip çıkamayan aksine onu suçlayan bir sözde adamdan ne köy olur ne de kasaba.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 405 cevap paylaştı.
+1 yılAslında haliniz ve vaktiniz yerinde ise eşiniz ile konuşup kimsesiz bir çocuk evlat edinin. Aranızdaki tek sorun bu ise tabii. Yani her sorunun bir çözümü mutlaka vardır. Belki bir yetim in sizin yuvanıza sığınması için kaderini sizle birleştirmesi için yaradan böyle istedi? Bence bu konuyu bir konuşup düşünün. Biyolojik ebeveyn olmasanızda koruyucu aile olarak sizle yiyecek , sizle büyüyecek, senden öğrenecek. en güzelide size benzeyecek👨👩👧
00 Yorumla
+1 yılNiye kulak asiyorsun onlar doğurup da ne yapıyor baktın çok mu konuşuyorlar ağzının payını ver kendi evliliğine bak evlenirken onlara mi sordun?
Eğer ki kocan olacak adam sana her şekilde yardımcı olacak ise yanında duracak ise ELALEMİN dilinden sanane bırak gitsin be ☺️
Onları kafaya takacak olursan sağlık konusunda bin kat çökersin durumun daha kötüye gider ☺️
Sağlıklı beslen kitaplar oku bol bol su iç eminim zamanla iyileşeceksin ☺️
Eğer ki kocanı seviyorsan boşanmayı unut olurda sevmiyorsan bahane aramak yerine direk olarak hoşlanmadığını söyleyin 👍🏻06 Yorumla- +1 yıl
Niyeymiş o
- +1 yıl
Kimseye ihtiyacım yok gibisine mi 🤔
Aile & Toplum konusunda 686 cevap paylaştı. Umarım aile saadetiniz huzura kavusur anladıgım kadarıyla sorun kayınvalideniz eşinizi kışkırtıyor mümkünse yuvanıza sahip çıkıp dağılmasını engellemeye çalışın ama şart şu ki EŞİNİZ SİZİN YANINIZDA ARKANIZDA DURACAĞINA EMİNSENİZ aksi bir durum seziyorsanız hiç bekletmeyin
00 Yorumla
+1 yılAbla eşin de olumsuz düşünüyorsa boşan. Allah herkese nasip etmiyor cocuk. Keşke sana da etseymiş rahminde tutunabilseymiş ama olmamış. Demekki varmış bir hayır. Öyle konuşanları da takma. Kayınvalidene de bir hesap çek. Kendisi doğurmuş da ne olmuş? Çocukları nobel alsaymış keske bir de..
00 Yorumla
+1 yılOncelikle allah kolaylik versin bi konuyu duzeltelim cocugunuz oluyor ama surekli dusuk yapiyorsunuz ikisi farkli seyler kayin valideniz ve kocaniz arasindaki konusmayi yazmamissiniz o yuzden net birsey soyleyemem ama cocuk sahibi olamamaniz dunyanin sonu degil ve mutluluk esinizin yanindaysa evliliginizi devam ettirin hayir mutsuzum diyorsaniz bu dunyaya bir daha gelmeyecegiz ayrintili konusmak isterseniz m. saj yazarsiniz
00 YorumlaBence şu an eşine hissettiklerini belirt kavga etmeye kalkarsa konuşmayı kes kendi köşene çekil ailenden destek iste destek verirlerse uygun olanı bilirsin ama seni sirf çocuğun olmuyor diye dışlıyorlarsa arkandan konuşuyorlarsa boşan gitsin kimseyi çekmek zorunda değilsin adam seninle çocuk yapmak için mi evlendi kalitesiz insanlar valla sinirlendim senin yerine
00 YorumlaBazı konular senin yüzüne konuşulmaz. Arkadan konuşup hem durum değerlendirme yapılıyor olabilir. arkandan konuşmaları normal ama zaten onlarda ne amaçla ya da ne konuştuklarını bilmek lazım. Ayrıca onlar boşanma konuşmamalarına rağmen senin dile getirmeni konuşulmasından rahatsız olmana bağladım.
Sana karşı kötülük beslenmeden konuşuluyorsa sen bunları duyunca rahatsızlık duyabilirsin ama kötülük var mı yokmu bunu yeniden değerlendirmen lazım.
00 YorumlaKayınvalideniz eşinizle konuşarak bazı kırıcı şeyler konuşsa dahi bu kayınvalideniz manipülasyon ederek yönetmiştir ve ona göre hakkınızda olumsuz konusmus olabilir.. bunun için üzülmeyin eşinizle sakin ve saygı çerçevesinde iletişime geçip kayınvalidinizle ne konustuysa o konusmasının hakkında bir açıklama yapmasını ve sağlıklı bir şekilde çözüm bulmaya çalışın 🌸rabbim huzuru eksik bırakmasın salih bir evlat nasip etsin isteyen herkese 🙏
01 Yorumla
+1 yılTüp bebek tedavisi var, başka yollar var, eşin dediğin kişi sırf bu yüzden arkandan konuşuyorsa tabiiki de boşan zaten, bu yüzden kendine haksızlık etme, evlilik bebek olsun diye değil, iki kişi birbirini mutlu etsin, beraber eğlensin, yalnız ölmesin diye var. Ayrıca hiçbir yol olmuyorsa birsürü yetim bebek var, onlardan birini evlatlık edinirsen çocuk yetiştirme duygusunu tadabilirsin.
00 Yorumla
+1 yılKayınvalidenizi bir nebze anlıyorum onların tek işi gelinlerinin arkasından konuşmak genelleme yapmak istemiyorum ama çoğu öyle sizi kıran noktanın eşinizin olduğu düşünüyorum yazık gerçekten bir insan böyle bi durumda eşine destek olup yanında durması gerekiyorken eşinizin yaptığı kelimenin tam anlamıyla alcaklık
Size karşı sevgi olduğunu düşünmüyorum böyle bi durumda tabii ki sizi bilemem kalbiniz kırık ama kendinize sunu sorun ben bu adamla ömrümün geri kalanını geçirebilecek miyim? Eğer geçirmek istiyorsanız bütün tedavi yollarını denediyseniz bir evlat edinirsiniz belki tabii ki zorlu bi süreç bunu eşiniz ile karar vermelisiniz eğer bosanacaksanız
Belki yine evlenirsiniz belki evlenmezsiniz bilmiyorum tavsiyem bi evcil hayvan sahiplenin inanın çocuk gibi olacaktır00 YorumlaBoşan burada evlatlık edin diyenleri dinleme eşin zaten anlayışlı olsaydı annesini sustururdu haddine değil derdi arkandan konuşmazdı 12 yılda kendisi de bunu düşünebilirdi bu tür insanlarda takıntı var illa kendi çocukları olsun soyumuz yürüsün zırvaları var sanki soyları bir boka yarıyor çocuk çok gerekli bir şey değil ama yaptıkları çok saçma
00 YorumlaBüyük geçmiş olsun bunun için bi dr yardim aldınız mı tüp bebek vs gibi şeyler düşündünüzmü eşinizin yaptığı büyük ayıp bu sorun eşinizde de olabilirdi kimse kimseyi bu şekilde yargılayamaz çocuk olmuyorsa eşinizin sizin yanınızda olması gerekli size laf ettirmemesi gerekli
00 YorumlaAbi çocuk için mi evlilik yapıyor insanlar? Bu nasıl karakter, bu nasıl eş!
Sakın sakın gördüğün psikolojik siddet karşısında kayıtsız kalma. Önce destek akabinde de sağlam bir şekilde boşanma yoluna git. Kadın demek çocuk demek değildir! Sakın onlara boyun eğme, daha da güçlen.00 Yorumla
+1 yılYani eşin de tavır yapıyorsa bu iş dillere düştüyse daha fazla yara almadan bosan bence de. Ama benim öyle bir tanıdığım vardı sürekli düşünüyordu bir tanesi tutundu düşmedi. Tedavi gördün mü tıp çok gelişti eşini seviyorsan evliliğini sırf bu yüzden bitirme çare çok.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu duyguyu yaşamadım fakat benim arkadaşım da bu durumu yaşadı onla nezaman konuşsam o duyguyu hissetmiştim ama sadece kayınvalidesi konuşuyormuş çürük falan diyormuş millete keşke eşin senin yanında olsaydı bence de boşanmak daha mantıklı böyle hergun laflarını duymaksa boşandığında ayakların üstünde durup kayınvalide dirdiri çekmezsn
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖncelikle çok geçmiş olsun.
Ama size gerçekçi olarak yazacağım. Az bir süre değil tam 12 sene olmuş. Yani boşanmak bence de en iyisi çünkü artık eşiniz de bu durumdan rahatsız demek ki.
Mesela benim sevgilim olduğum erkekse karısının kısır olduğunu, yumurtalıklarında sorun olduğu için çocuk yapamadığını söyledi.
Ayrıca kadının ikinci evliliği galiba ilk kocası da bu nedenle boşamış kadını.
Yani o yüzden bu gibi durumlarda boşanmak en iyisi. Bari bırakın da adam başkasıyla evlenip çocuk yapsın baba olsun.00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBence çocuk olmuyor diye eşin bu konuda anlayışlı davranması gerekir ama ne yazık ki bazı insanlar çocuk istiyorum deyip durduğu için o konuda anlaşmazlıklar olabilir ama ben şahsen bu konuda çocuğumuz olmuyor diye eşime asla yüklenmezdim ve onu dünyanın en güzel hatununa bile değişmezdim ve eşimin yanında olurdum öyle bir durum olsa
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoşanmanı gerektirecek hiçbir durum yok evlilik böyle bir şey değil
Hayatta bir çok sıkıntılar var ama evlilik bu sıkıntılara rağmen sevmektir
Çocukluk arkadaşım lise aşkı ile evlendi
Çok küçük yaşta evlendiler, Yunan kendisi eşi alman öğretmen
Şu an dünya turuna çıktılar çocuk konusu tamamen kapanınca kendilerine izin verdiler
00 Yorumla
+1 yılPardon problemin kocanda olmadigi ne malum anlasmamazliktan bosa gitsin anasi versin kuzucuguna cocugu mk embesilleri
37 Yorumla
Soran+1 yılProblem bende bebeğim doktor teşhisli
- +1 yıl
Knk 4undede dusugun sebebi neydi?
Soran+1 yıl1. birden kanamam başladı
2. de düştüm
3.4. bebek tutunmadı bana- +1 yıl
Ay gecmis olsun en kotusu ikinci olmus ya. Olsun knk herkesin cocugu olucak diye bir sey yok eger cok istiyorsa gitsin anasi bulsun ondan yapsin senin kocan adam olsaydi orada seni savunurdu gel bosanalim dersen 1 saniye dusunmeden evet der. Dene gor
Soran+1 yılDedi ki anne ne yapayım kadının üzerine kuma mı getireyim dedi canım çok yandı
- +1 yıl
Ayril knk ayril
Soran+1 yılGaliba doğrusu bu 32 yaşımdayım 12 senedir doğuramıyom diye üzerime de kuma getirtmem
Bence boşanma bu konuyu eşin ile konuş ayrıntılı şekilde, neden sen kendini kötü hissedesin. Evlenirken, hastalıkta sağlıkta, iyi günde kötü günde boşuna mı deniyor. Dediğim gibi bunu konuşun sen neden kendini üzüyorsun sadece.
00 Yorumla
+1 yılÖncelikle aileyle alakalı bir soru sorarken detaylı bilgi yazın bizde size detaylı bilgi verelim
Arkandan konuşan eşin mi?
Eşinin ailesi mi?
Komşular mı?
Kimdir kimlerdir?
Bence senin derdin başka04 Yorumla- +1 yıl
Kızlar soruyor da
Özel hayatın gizliliği diye bir şey var da biz mi görmedik?
İkincisi ismi gizlenmiş zaten
Eşini ailesini ismini de istemedik
Sadece bu arkadan çekiştirenlerin kim olduklarını sordum
İsimlerini kimliklerini sormadım ve senin gibi biri kalkmış bana Özel hayatı buraya sermek zorunda değilmiş diye yazıyor
Evet doğru özel hayatları sermek zorunda değil
Kimse bu sorunun cevabını da vermek zorunda değil
Ve sorulan soru detaylı sorulmadığı sürece detaylı cevap detaylı bir çözüm de yok
Senin gibilerini çok görüyoruz özellerini zaten dökmüşler dökeceği kadar
Bir de üstüne tripler atıyor
Sen kimsin sana anlatacağım der gibi
Özel hayatı seremez mişmiş
Hadi oradan
Senin gibiler yüzünden dünyanın alt üst yapısı bozuldu... - +1 yıl
kes sesini senin gibiler diye bana derken aslında kendini nasıl biri olduğunu unutuyosun asıl senin gibilerinin burada cevap vermeye yetkisi yok. Kendini aptal gibi hissedebilirsin çünkü öylesin herseyden şikayet eden sorunlu biri nasıl oluyoda kalkıp başkasının sorununu çözebilcekmiş gibi davranıyor
duygusal ahmak. m@l. - +1 yıl
Evet ben çoğu insanın aile içinde bulunan sorunlarını çözdüm hallettim
Ama senin gibi dik kafalı insanların değil
Senin gibi dik kafalı insanlardan sadece kendimizi muhafaza etmiş biriyim
+1 yılAbla once esinle konus bence boyle bir karar almadan , belki isterseniz cocuk sahiplenenilirsinizbir sürü. Cocuk var boyle sevgi bekleyen 🥲🥲 umarım kırmadan ifade edebilmisimdir hayırlısı olsun hakkınızda
00 YorumlaDepremde olsun, normal hayatta olsun ailesi ölen , yetim kalan çok bebek var. Neden birini alıp ebeveyn olmayasınız ki? Hem sevap olur hemde evlat hasretinizi giderirsiniz. Eşin seni sevse sırf cocugun olmuyor diye seni kırmaz.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. az zaman değil verende alanda Allah olmuyorsa bir hayır var diyerek evlatlık sahiplense belki daha fazla sevap kazanacak en azından 12 senenin hatırına boşanma yerine düzeltmeye gitmeli sorun ondada olabilirdi sen boşanacak mıydın?
00 Yorumla
+1 yılBence doğru tedavi ile bu sorunu çözebilirsiniz. Eşin yüzüne söylemediğine göre seni kırmak istemiyor ve seni seviyor olabilir her evlilikte olabilecek şeyler bunlar. Eşinin sana direkt baskı yapmaması seni kötü psikolojiye koymak istememesindendir eğer sen de onu seviyorsan bence boşanma, eğer sana psikolojik olarak alenen zarar vermeye başlarsa boşanmak makul bir seçenek olur
011 Yorumla
Soran+1 yılO kadar minik bir ihtimal var ki çocuk olması için
Soran+1 yılYatağa çağırınca bile ofluyor olmuyor işte uzatma diyor kırılıyorum
- +1 yıl
hocam direkt kısır değilseniz kesinlikle çocuğunuz olabilir fetüs rahime yerleşebiliyor mu?
Soran+1 yılYerleşiyor ama tutunamıyor 4. ayımı tamamlayabildim en fazla
- +1 yıl
Neden tutunamıyor spesifik olarak bilmiyor musunuz?
Soran+1 yılŞöyle ben 4 kez düşük yaptım 3 ve 4. Kürtaj zor geçti
- +1 yıl
Neden kürtaj yaptını
Soran+1 yılParça kaldı düşükte rahim temizlendi
- +1 yıl
Bence direkt mevcut probleminiz üzerinde uzmanlaşan bir doktora başvurun eğer eşiniz bu durumu kabul etmiyorsa boşanmaktan başka çareniz yok gibi görünüyor
Soran+1 yılşu an hazır değilim ağrım çok var altta
- +1 yıl
Allah şafi ismiyle şifa versin inşallah
+1 yılAyıp gerçekten çok üzücü Allah hayırlısını versin herşeyin inşallah kısa sürede çözersiniz. Anlatın derdinizi açık açık söyleyin duydum deyin bence sonra da boşanın tek celsede
10 Yorumla
+1 yılEvlilikle cocuk ne alaka... bence hemen boşan
Cunki kocan ve Ailesi imanı olmayan kisiler
... Kocana İstanbul olayi vidyosuni izlet... kadının 10 sene çocuğu olmuyor... sonunda 1 oğlu oluyor..
1 yıl önce annesinin kafasini kesip sokağa atti kesik basini..
Allah c. c hayirlisini versin malda ve evlatda...
Tamam..
O vidyoyu izlet..
Allah c. c ye karsi nankorluk yapip utanmazlik yapmasinlar... tövebe etsinler20 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. Eşinde kaynanan ile aynı fikirde ise isterse peygamber olsun kişiliksizin biridir , özür dilerim. Umarım aynı zihniyette ise b. klu bir çukura düşer.
10 Yorumla
+1 yılkocan ve kayınvaliden zeka yoksunu iki ampute herhalde. illa bir tarafın rezil olmadı gerekiyorsa elime geçselerdi çevreme rezil ederdim böyle embesil bir ikili geçmiş elime. ne duydun bilmiyorum ama tek bildiğim boşanıp kendi ayakların üzerinde durman. güzel kardeşim eşin seni hiç sevmemiş belli ki iki m@l da çocuk meraklısıysa annesi doğursaymış menopoza girmiş avel kadın azmış kudurmuş kafasını toprağa gömecek yakında hâlâ konuşuyor. ne boş insanlar var, allah kurtarsın.
10 Yorumlakendinize yazık etmeyin ekonomik özgürlüğünüz varsa boşayın gitsin hemen.
21 Yorumla
Soran+1 yılVar hayatım
+1 yıl"Sonradan çıkan "her ne sorun olursa olsun, sorunlara uygun yöntem ve doğal ürünlerle şifası mümkün.
Kanser Türleri
ŞekerTip2
Mide-barsak sorunları
Prostat basur
böbrek sorunları
Otizm epilepsi
Kadın Hastalıkları "Sorun" görünmemesine rağmen ! Çocuk Olmaması
Troid vb ne olursa olsun.
0 505 79 79 8 7900 YorumlaKısır olanlar için doğal tedavi yöntemleri var %90 işe yarayan ama çoğu kişi bilmiyor. İsterseniz anlatayım size deneyin. Ki bence öyle birisiyle hayat geçmez ben olsam boşanırdım.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Bunu oturup eşinizle adam akıllı konuşun
Eşinizin takınacağı tavıra göre hareket edin
Bu herkesin kaldırabilecegi bi yük değil
Sizin için hayırlısının olmasını dilerim
00 Yorumla
+1 yılÇok saçma bu bir sınav belkide kader... Herkesin çocuğu olacak diye bir kural mı var? Diyelim ki Eşin senden boşanıp başkasıyla evlendi her iki tarafta da problem yok çocuk olmuyor ama eee nolcak... Ama sen duyduklarından ve hislerinden eminsen boşan... Sen sen olduğun için sevmeli
00 Yorumla
+1 yılEşiniz arkanızdan nasıl konuluyor önemli. Boşanmak istemeniz doğal. 4 kez düşük yaptığınıza göre hamile kalabiliyorsunuz sebebi araştırılıp tedavi edilebilir
00 YorumlaÜzgünüm ama kısmet değilmiş bence her şey çocuk değil kendini düşünmen gerekli diye düşünüyorum. Boşan ya da evli kal konusunda bir şey diyemiyorum sizin evliliğiniz ama eşinizin bu duruma anlayış göstermesi lazım hem tıp gelişti tüp bebek var oda olmadı evlatlık alanlar dahi var
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yıl12 yıllık evliliği bir anda bitirmek zor olduğuna eminim arkanızdan ne anlamda konuştukları çocuk ise bence ekonomik özgürlüğünüz var ise durmayın derim ama karar elbette sizin.
00 Yorumla
+1 yıl- +1 yıl
Mutlaka oku abla
- +1 yıl
Allah tan umitkesilmez abla
- +1 yıl
Bir tanıdık sayısız düşük yaptı dua etti Allah nasip etti 3 evladı var simdi
+1 yılaile olmayi üremekden ibaret sananlar.., esin biraz sabredip anlayis gösterebilir bunun bisürü tedavisi vs var bosanmayi illaki aklina koyduysan karsina gecirip ondan destek görmedigini söyle böylece kendini kötü hisseder ve belkide sana destek olmayi calisir eger gercekden adam gibi seviyosa tabi
00 Yorumla
+1 yılBizim iş yerinde de bir arkadaş vardı 6-7 sene uğraştık dan sonra kucağına aldı bebişim su aj bebsisi fenomen ve 5 yaşında umutsuz olma yurt dışına bile gitti eşi ile çabaladı
00 YorumlaBosanmak cozummu? 😡 Biraz cozum odakli olun lutfen ya evlat edinirsiniz vs. Benim tanidigim cok var cocugu olmayan 30 40 yasindalar cokta iyiler yani? 🙄
00 Yorumla
+1 yılBizim dayımın oğluda aynı sorunu yaşadı eşiyle düşük falan yaptı baharatçılarda özel macun yapıyırlar onun için hastaneye gitti falan doktor olmaz dedi hep böyle gidersin dedi ama onu yaptırdık 2 ay sonra Allah bi koz çocuğu verdi kendilerine doktora gittiler doktor bile şaşırdı valla
00 Yorumla
+1 yılAralarındaki konuşma cokmu ağırdı. Telafisi olmayacak bir konusmamiydi. Duydugunuzu eşinize soylemedinizmi. İlla boşanmak istiyorsanız bu konuşmayı hatırlatarak baslayabilirsiniz
00 YorumlaMahallede eşinin iktidarsız olduğunu yayardım. Kocamın da aslında kayınbabamdan değilde başkasından olduğunu yayar ikisinden de çılgın bir intikam alırdım ben.. insan içine çıkamazlar
02 Yorumla- Devamını Gör (150)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer