Çocuğum olmuyor diye kayınvalidemle eşim arkamdan konuşuyor, boşanmak istiyorum. Ne yapmalıyım?

12 yıllık evliyim çocuğum olmuyor kayınvalidem ile eşimin arasında bir konuşmayı duydum boşanmak istiyorum nasıl yapayım sizce? Cevap veren herkese saygılarımı iletiyorum teşekkür ederim olumlu olumsuz yönlerini bir başkasından duymak istedim

Güncellemeler
+1 yıl
4 kez düşük yaptım 4. de bir operasyon geçirdim çocuğum olmuyor evlenmeden önce böyle bir şey olsa benim çocuğum olmuyor ona göre evlen derdim zaten
Çocuğum olmuyor diye kayınvalidemle eşim arkamdan konuşuyor, boşanmak istiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla