AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
112Cevap
Belki sorun eşinde hem bu insanların cidden iman eksikliği var. Çözümü VAR tüp bebek aşılama. Deneyin hemen boşanma nedir ya
Boşanmak için saçma bir gerekçe sizinkisi sağlık problemi eşinizle konuşun bu sebeple sizi boşayacaksa sevmemiş demektir.
Onlardan kurtulduğundan sevin , Allah daha iyisini çikartir karşina üzüme kendini canım benım sen her halinle süpersin ❤️
Hiç bir çaresi yok mu bunun denediniz mi? bana kalırsa boşar ama her şeyi denemeden boşanmamanızı öneririm. Allahtan ümit kesilmez.
Kim ne dese boş bu konuda bizimde yapabileceğimiz bir şey yok duadan başka ...
birak ya bosan gitsin dallama ya... cocuk icinmi evlenmis seninle
Öyle erkeğin adamlığına da annesine deee püüüğğğ
Sizin tercihinizmiş gibi yapın.
O zihniyette birinden boşanacağın için sevinmelisin. Nafaka falan da alırsın. Sonra yeni birini bulursun. Canını sıktığına değmez ablacım.
öyle adamla ömür geçmez zaten boşver annesinden bahsetmiyorum bile saygısız annesi böyleyse oğluda öyle olur
boşvermek en güzeli, seni sevseydi bişeyleri oldurmaya çalışırdı sadece doğurarak anne baba olunmuyor değil mi
Bunlara evlenmeden önce baktırabiiyorsunuz en başından yolları ayırmak lazımdı. Bilinçsiz evliliğin sonucu bu yapacak bişey yok
Bu resmen sacmalik insanlar hep menfaatci demek ki ortada sevgi yokmuş sonucta hastalik Allah vergisi
Boşayabilir o onun kararı dır sana saygı ve sevgi göstermelidir. Ve varsa caresi araştırılmalı tedavi uygulamalıdır
Sana saygısızlık yapılıyor. Kesinlikle kendini küçümseme. Seni sevmiyorsa boşar. Rabbim yardımcın oldun
*olsun
Hiç ağlama benim de çocuğum yok hiç de sorun degil seni damızlık olarak görmeyen seni insan olduğun icin seven ve değer veren birisini bulabilirsin
Bu senin suçun değil ki 🥺 üzme kendini lütfen Bi çaresi vardır elbet El ele verip çözüm arayın derdi veren dermanini da verir
Eşinle bunu sakin sakin konuşmanı tavsiye ederim. Her evlilikte çocuk sahibi olmak diye bir dayatma olmamalı.
Allah yardımcın olsun.. Bunun için bosayacaksa da boşasin hic dertme. Allah büyük bir kapı açar elbet
Ondan önce sen boşanma davası aç ben öyle yapardım demek ki seni sevmiyor sadece çocuk yapmak için evlenmiş
Tüp bebek sahibi olabilirsiniz. Evlatlık alırsınız. Boşamaması gerekir bu yüzden
Bırak ya asıl sen ayrılmalısın yüzsüz gurursuz gibi bu evliliği sürdüremezsin
Annesinin sözüyle karısını boşayan adamdan sana hayır gelmez ablacım kısırlık dünyanın sonu değil her insanda görülebilecek bir şey allah seni doğru insanlarla karşılaştırsın sıkma o güzel canını gözyaşlarını da sil
Evlatlık edinmeyi düşünebilirsiniz ne vicdansız insanlar var
Kadına zararı yine bir kadın veriyor
Bunun için boşarsa buyursun 5 dak. Bile ağlama arkasından. Üzülme kıyamam. 😔
Kaynanan kısırken nasıl çocuğu olmuş siz de o yolu deneyin
Kaynanası kısır değil. Kaynanası demiş kısır bu boşa
Haa nsnwnsnsn ay iqm kacti bi an
Eminim ki kısır olan sen değil eşindir sırf bu yüzden eşin seninle olmak istemiyorsa seni zaten sevmiyor demek çocuğunun olmaması da bir artı boşanmak için
Ne kadar cahilce bi davranış yaaa
Birde ağlıyorsun mal misin bir çocuk için senden vazgecen biri zaten seni sevmiyordur.
Evlenmeden önce bilmiyor muydu bu durumu?
Bilip evlendiyse ve şu an boşanmak isteyecekse onun suçu , adamdan sakladıysan bunu senin suçun
eşin zaten seni sevseydi böyle bir şey yapmazdı demezdi kalırdı seninle boşa gitsin bence
Gerçek bir eş değilmiş. Ondan önce sen davran boşan ondan
Üzüldüm. Bunun için boşayacaksaksa, boşanın zaten. Ona da, anasına da...
Böyle cahil bir insan olduğu için bence sen onu boşa.
hemen dava aç çocugum olmadıgı için beni bosayacak diye erken davran
Evlilikten beklentisi çocuk ise yapacak bir şey yok. Geçmiş olsun.
O seni boşamadan önce sen onu boşa. İstenmeyen kadın durumuna düşme...
Üzülme canısı benim de eşim de var problem iyi gün kötü gün diye söz vermedik mi
Ne kadar onur kırıcı bi durum. Ağlama ve bütün hukuki haklarını araştır öyle boşan
Sordun mu eşine seni bosayacak mi diye? Olmadi tüp ya da evlatlik cocuk edinebilirsiniz.
Benim bir tanıdığın 20 sene sonra cocuğu oldu bune saçma düşünce? Hangi ildesiniz
Lütfen üzülme. Boşver ayrıl daha önün açılır böyle düşünülüyorsa
boşuyorsa boşasın nafakanı al yerinde otur sende başka vicdanlı erkek bulursun.
Boşanma iki kişi isterse olur bosaysmaz ki seni ama öyle bir şey yapmaya kalkarsa sen tavır koy
Eşinin bu tavrı insanlık değil
seni sevmeyen bi erkekle evli kalmanın bi gereği yok
Boşan gitsin. Hayatıni böyle bir gereksiz ile geçirerek mahvetme.
Kaynanan laylaylom teki o ayrı ama eşini çocuk sahibi olmaktan mahrum bırakman da uygun değil. Bence bunu kabullen, çocuk istemeyen başkası ile evlenirsin. Yapacak bişey yok yani başa gelmiş madem
sen suçlu degilsin kendini eksik görme, onun karaktersizligi
Kaynanan kisirsa kocan nasıl olmuş aklımda deli sorular 🤔🤔🤔🤔
Kaynanası kısır değil kısır bu boşa bunu demiş kadın için
Teşekkürler açıklama için bende sonradan farkettim 😂😂😂 ilk başta dedim o nasıl olmuş
Yazıklar olsun evlat sahiplenbilirsiniz yani bence bosanmak icin net bahane
Yani kesin boşamaz. Ama boşaması normal. Adam muhtemelen seninle çocuk yapmak , hayatına devam etmek için evlenmiş. Sonuçta pekde olmasa da haklı. Sana para vermesini söyle. Hayatına bak. Belki gelecekte başkasıyla evlenir evlat edinirsin
çocuğunuzun olmaması sizin suçunuz değil nasip işi. her kadın anne olmak ister. bu bir bahane sizi boşatmak için siz üzülmeyin biz sizin yanınızdayız
Ondan önce sen boşanmalısın. Kayinvaliden den o sözü duyduktan ve hatta bosanma ihtimali bile gözünün onune geldikten sonra sen bosan bence. Bu ne ya resmen magdur edecek seni
Seven insan ayrılmaz hatta tedavi yöntemi bile arar... Aramasa bile seven, yüreği güzel insan beraber olur birde evlatlık alır. Herkesin gönlü şenlenir ama sanırım yanlış kişiyi bulmuşsun
İstenmediğin yerde kalmamalısın. Boşan. İleride çocuk istemeyen başka biriyle evlen. Şimdiki eşin de başka birisiyle evlenir.
Bosa gitsin sen bosa o degil. Bugün sana bunu yapan yarin kimbilir daha ne yapar. Hepimiz sinaniyoruz bu hayatta, kimisi engelli bir cocuk ile kimisi kisirlik ile kimiside hayirsiz bir evlat ile. 3 günlük dünyada deymez kimseye birak gitsin
Ondan önce boşanma davasını sen aç ki onurunla ayrıl. Öyle biri ile bir dk bile evli kalman hata. Belki de kendisi kısır
Sen kısırsın diye sana mahkeme açsa sen istemediğin sürece boşayamaz sanıyorum sende diyosan beni istemeyen bi adamla neden beraber olayım nafaka olayları vs, yani evlenmeden önce bilmiyormuydu doğuramadığınızı?
Bence gayet doğal bişey bu
Allah eşinide kısır etsin! Evlilik çocuk yapmakmı be? Akşama kadar sevişin işte aşkınızı yaşayın
böyle birisi olduğu için sen onu boşa çok daha iyilerini hakediyorsun böyle insanlar için nolur kendini üzme💗
Aşk evliliği değilse boşanmak istemesi normal. Üretmek evliligin temel amacidir
Herkes eğitimsiz eğitimsiz ürediği için ülke bu halde. Üremek evliliğin temel amacı değildir bilinçli değilseniz üremeyin
çok yanılıyoraun, aşk evliliği çok saçma, aşk kısa sürelidir, sevgi önemli sevgi,
@seherlvm Üremek insan da dahil bütün canlılar için temel içgüdüdür.
elbette, ben de kendi canımdan, kanımdan bir çocuğum olsunbisterim, ama eğer eşimde bir sorun var ise, çözüm olarak en son, boşanırım
Bilinçsiz bilinçsiz ürerseniz hayvandan farkınız kalmaz. Doğurduğunuz çocuğun da psikolojisini anlayamayacağınız için çocuk da ilerde psikolojik sıkıntılar yaşar çocuk eğitimi almadan insanlar çocuk yaptığı için şimdi çocuklar psikolojik olarak kötü etkileniyor ülkedeki çoğu çocuk ailesinden şikayetçi bunlar da evlenince illa çocuk yapılması gerekiyor düşüncesinden ve bilinçsizce üremekten kaynaklanıyor
@seherlvm Bu dediginiz farkli bir konu başlığı..
Bu da bilinçsiz üremekten kaynaklanıyor işte. İnsanlar düşünmeden çocuk yapmamalı çocuğun da psikolojisi için çocuk nasıl yetiştirilir eğitimi almalı.
aslında çocuk psikoloji olarak taklid eder, taklid edeceği birden fazla şey olur ise, düşünür ve taklid eder, yani demek istwdipim, eper bir çocuğun psikolojisi bozuk ise, bu çocuğun çevresinden alabileceği şeyler üzerine kararsız olmasıdır, üremeye gelince, herkes aynı düşüncede değil, kimisi kendi canından bir can ister, kimisi aşkının meyvesini ister, kimisi yürütülemeyen evliliği çocuk ile çözmek ister, kimisi cinsel isteklerine karşı gelemediği için "yanlışlıkla" ürer,
yani bir sürü alternatif var
@mranonim123 Aileler çocuklarına sürekli psikolojik şiddet uyguladığı için çocukların psikolojisi bozuluyor. Bunu da eğitimsiz aileler yapıyor çoğunlukla
@seherlvm @seherlvm eğer bilinç ile ilgili bir düşüncen var ise, herkesin doğrusunun farklı oldupunu da bildiğini düşünüyorum, kişi kendi çocuğuna kendi doğrularını öğretir bu da, bizim normal bir doğruluk ile büyümeyen çocuklar kavramını doğurtur,
bu durumda ben de haklıyım sen de haklısın