AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
112Cevap
sanırım bunu en iyi kocanız bilecek? ne kadar kötü kalpli insanlar var. umarım eşiniz bu süreçteki en büyük destekçiniz olur ve muhabbetiniz katlanarak artar.
Bende ilerde evlenecegim kadin kisir olsa diye dua ediyom
Böyle boşanma mı olur ya rezalet. Evlatlık alın, daha iyi olur. Sonuçta sahipleneceksiniz.
Boşan da kurtul şu salaklardan. Böyle cahil ve geri bir zihniyet olamaz cidden. S3n seçmişsin gibi davranmaları saçmalık.
O kaynananın ta ben.. Boşver kardeşim seni kabul edecek biri böyle etsin o damat olacak adamda anasının lafıyla bırakırsa onunda adamlığına tüküreyim
Eşin de böyle bir düşunce varsa sen boşanmak iste neden istemediğin yerde duracaksın böyle bir ailede nasıl yaşayacaksın kaç kurtul seni olduğun gibi seven biriyle evlen
Öncelikle eşinizle konuşun daha sonra ailenizle konuşun. Esinizle özellıkle çeşitli tedavi yöntemlerini çeşitli doktorlara danışmak gerkiyor. Hic olmadı çocuk esirgeme kurumundan evlat edinin.
Sorunun senden kaynaklı olduğu ne kadar kesin belki de ondandır😏
Tazminat alma hakkın var normalde tazminat ve nafakayı haksız görürüm ama bu durumda al o şeref... Sizden neyi varsa defolsun gitsin... Sevmiyor seni..
Sevdiğini söylemene rağmen boşarsa bırak sevmemiş seni.
valla kadınlar da eşim cinsellikte iyi değil diyo boşanıyolar? seninkine benzer durum neyi garipsedin?
Ne kadar pis düşünceli bir insansın? Ne demek neyi garipsedin? Böylesi bir durum normal mi sence? Ne kadar ruhsuzunuz ya
@bercestem_ ben ruhsuzum evet boşarım demedim aksine o kadının yanında olurum. Ama cinsel gücünü beğenmediği için boşanan ya da başkasıyla yatan kadınlar da var bu da ona benzer bir durum diyorum
@bercestem_ orta okulda iken sınıfça gürültü yapıldığında hoca bir öğrenciye kızdığında, hocanın kızdığı öğrenci, "hocam diğerleri de konuştu" derdi, işte bu arkadaşımızın meselesi de bu, aklınca bu söylesiği ve asıl konuyu normal karşılıyor ve bak bu da bir şey, kadınlar da böyle yapıyor dedirtmeye getiriyor, boşver, her zaman vardır böyleleri
@mranonim123 yerinde bir örnek oldu. Kesinlikle.. O kadar duygusuzlaştı ki insanoğlu. Her şey normal ve tekdüze onlara göre
@mranonim123 penis boyuna göre evlenen kadınları mı savunuyosun bana burda?
Genelleme yapmaktan ne zaman vazgeçeceksin? Bu konuda canını çok yakmış olmalı kadınlar
hayır ben penis boyuna göre evlenen kadınların da yanlış bir düşünceye sahip olduğunu, çocuk veremediği için eşinden boşanmak isteyenlerin de yanlış bir fikre sahip olduğunu söylüyorum
@bercestem_ canımı yakan mı olması gerekiyo canlı şahit olduğum durumlar olamaz mı ben daha evlenmedim kimseyle?
@bercestem_ bu konuda erkeklerin canını yakan kadınlar varsa ki sen söylüyosun bu duruma da laf etmiyeceksin o zaman
bilemem, desiğin konudaki kadın düşüncesini ilk defa duyuykrum ama doğruluk payı yüksek, lakin ne olursa olsun bu seni hinede haklı çıkaramaz
@mranonim123 şimdi yukarda kendini zeki zanneden bayan arkadaş kadınların can yakmasını normal karşılıyor , aynı durum tersine dönünce pis düşünceli oluyoruz :D bu soruyu bir erkek sorsa aynı durumdan bir erkek muzdarip bunun gibiler yüzüne bakmaz anladın?
bu konuda haklısın, ama söyleyiş tarzını hoş bulmadım, öyle r değişik tonda söyledin ki, sanki tek suç kadınlarda saklı ç
@mranonim123 insanoğlu laf etmesini konuşmasını suçlamasını iyi bilir aynı durum kendi başlarına gelince pis düşünceli der. İnsanların kendilerini resetlemesi gerek buraya eksi atan 6 kişi inan bahsettiği m gibi insanlardır :D
bu konuda haklısın, ama haklılığını doşru r dille ifade etmen daha iyi olabilir, bu skruya verdipin cevap iç açıcı değil mesela 😉
Kadınlar can yakmasını normal karşılıyor mu? Penis boyu konusu sadece senin biraz olsun canını yakmak ve bu kadının penceresinden bakabilmem için yazışmış bir cümleydi. Ben hiçbir konu da cinsiyet ayrımı yapmam. Yapan insanlara karşı da acımaktan başka bir şey gelmiyor içimden. Empati yoksunu insanlara ne anlatsam boş. Hala şu yazdığın cümlede bile dikkati nasıl bana topladın onu anlamaya çalışıyorum. Bazen kabullenmeyi haksız olduğunu bilmeyi bilmeli insanlar..
Önemli olan çocuk doğurmak değil büyütmek mesela kaynanan büyütememis yetistirememis kocanı ki karşısına geçip o benim karım olmuyorsa her yolu denerim diyememiş.
İnanmıyorum ya eşininde çocuğu olmayabilirdi sen bırakırmıydın yok nekadar eşin kötü kalpli niye yani severek evlenmediniz mi boşarsa boşadın sende hayatına bak Aallh da ona binbetereni versin
Eşin eğer boşanırsa seni yeterince sevmiyor demektir. O yüzden pek umursama derim.
Bunun için boşayacaksa ondan ayrılman daha iyi bence
Ahlaksız şerefsiz ikiside. Kötü bir durum ama böyle bir insanla devam edilmez ki. Bize konuşmak kolay tabi. Allah yardımcın olsun
Boşanmak isterse sevin bence öyle bir adamın hayatından çıkacağına. olmaz olsun öyle eş, hayat arkadaşı.
Böyle insanlarla ömrünü heba etme, yarı öbürgün çocuğun olsa bile başka bir şey bulurlar üstelik eşin de öyle biriyse hiç bekleme bas tekmeyi
Çok doğru dyon
Cocugun olmuyordiye eşin boşuyorsa o sevgi değildirki
Sırf çocuğun olmayacak diye boşanıyorsa senş gram sevmiyordur boşan ve kurtul daha gençken yaşlanınca bu işler daha zor oluyor
Bunların tedavisi var hiç olmazsa evlat bile edinilir evlilik her zorluğa göğüs germektir böyle bir koca olmaz olsun sen bırakmalısın onu
Aman sanki çocuğu olanların başına bal tavası geçiyor uzulm kardeşim. Hayırlısı neyse o olsun. Kaç yaşındasınız
cok üzücü bir durum. ben böyle bişi için bırakmam sevdigim insanı.
Psikolojik şiddet bu. Dava edin ama ispatlayın mutlaka.
ben esime cocuk olurum kurban olurum cidden, onun yaptigi sfsizlik bence..
Kısır ne demek bilmiyorum bildiğim tek şey gunletde yapılan kısır börek falan
Eğer *Eşin* gerçekten eşin olsaydı her duruma karşı elini tutardı
Çocugu ne yapıcak ki hep dert. Doya doya yasayın hayatınızı
Allah belalarını versin. Öyle bir adama zaten adam denmez, sen boşa onu
Boşarsa boşasın. Durulur mu bu saatten sonra onunka
Eşin boşanırsa zaten onun kalıbına tükürsünler, böyle salaklar ile yaşlanılmaz
Trol gibi geldi bu durumu yaşayan biri gibi yazmamışsin
Evlenirken bilmiyor muydu? Seni sevmiyorsa boşayabilir.
Evlenirken aklı nerdeymiş sığırın
Sana yapılan büyük haksızlık
Çok kişi erkek doğuyor ama adam olamıyor maalesef.
Öyle bir saçmalıkmı var
nasıl evleniyorsunuz bacım siz bu dağ ayılarıyla
Ya zaten öyle bir insan seni sevmemiştir
Sen ayrıl hiç ona bırakma
Kaynanaya bak ve düşman başına
Çocuk istemek herkesin hakkı. Zorla güzellik olur mu? İstemiyorlar işte seni!
@esaretim_ La yörü git akşam akşam sıkma adamın canını! Avukatı mısın sen onun?
@Serünn Benimle böyle konuşmaya devam etmezdim senin yerinde olsam...
Niye haşa allahmısın sende insanlara insan gibi yorum yap burası senin kafanın içi değil...
@sananeeerrhhhh aynen öyle içindeki kötülük dışa vurmuş
@sananeeerrhhhh Aminn Aminnn
Geberin siz. Allah başına versin seninde. Çocuğunda başına gelse böyle dermisin?
Evi terket. Çıkarken evi 🔥 ateşe ver
Yalan söylediğin o kadar belli ki..
O seni bosamadan sen onu boşa
Şimdi yüzlerce sap sana öğüt vercek!!
Adamın suçu yok. Çocuk istiyor olabilir. arkadaşım almakta istemeyebilir. Kendi çocuğunu ister doğal olarak. Boşarsa haklıdır yani. Sen seçmedin ama öylesin.
@çikolataçikilop beddua sebebin ne anlayamadım? Çocuk isteyip eşi kısır diye olmuyorsa mutsuz evli niye kalsınlar?
Allah senın gıbı erkeklerden uzak tutsun bızı dıyebılıcem tek şey bu
Allah başına versin. O zaman anlarsın.
Niye ağlıyorsun böyle bir insan için sevin bence
Abla sevdiğim kız ile ilgili fikir verebilir misin rica etsem iletişim amaçlı yazmıyorum yardıma ihtiyacım var kusura bakma
@Conductor ben pek iyi değilim bu konularda aşk ilişkileri fenomenlerine danış bir istersen onların alanı
Tm abla
Eşin ne diyo bu konuda
Sevinmelisin bence daha iyisini bulursun üzülme
Ya hayır ne iğrenç bir kadın o
seninle cocuk yaomakcin evkenmis demek
Esin sevgi ilgi gösteriyormuYoksa sucluyormu
Herkes anne olmak zorunda mı? boşver takma
Boşamaz merak etm (Severek evlendiyseniz eyer)
boşama sebebi bu mu mk
Sorun kimde? Evlat edinmeyi düşündünüz mü?
Eşinle konuş bence doğru bir dille sorunu çözmeye odaklanın
Hic mi olmayacak üzüldüm senin adina canim ya
Biraz olacakmış
@Canımoyleistedi1 😁😁😁uyuz ya aklina bu mu geldi
Evet bu geldi sjjsj hemde bu belli ki trol o kadar üzülmeyin
@Canımoyleistedi1 umarim troldur valla cidden üzüldüm
Cahiller. Tez vakitte kurtulasın onlardan.