AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
118Cevap
Kardeşim karın hamile o kadının karnında senin evladın var o senin karın evde adam akıllı yemek yoksa git yemek söyle kadın hamile senin çalışıpta yorulduğun kadar o da o kadar yoruluyor biraz düşün kendine saygın olsun bu ne oğlum böyle
Eve gelirim eşim yemek yapmamış ya da sevmediğim yemeği yapmış olur hiç agzımı bozmam yerim ya da tokum der yemem ama ağzımı acıp laf etmem yuvayı en çok lüzumsuz laflar zedeler çenesini tutanın huzuru bozulmaz
Umarım o kadın doğru olanı yapıp senden gerçekten boşanır. Ona karşı zaten birazcık sevgin olsa karnında senin çocuğunu taşırken öyle bir davranış sergilemezsin. Sana destek veren kişileri özellikle kadınları da hiç anlamadım zaten. Çok yazık çok.
Eşin hamile bide zaten hormonları yüzünden duygusal olur sen bide yemek beğenmeyip halıya mi doktun ya her şeyden önce günah Allah elinden alır çok doğru bir karar vermiş karın essek seni bide hala yine olsa yine yaparım diyorsun
Sen yanlış bir dille söylemişsin eşin de doğal olarak kırılmış üstelik hamile kadın. Suçlayıcı olmadan ne hissettiginizi konusmalisiniz. bir gun arkadaşlarını eve davet etmiş olabilir bundan dolayı da yemek yapamamış kadın.
Yemekleri halıya mı döktün :d hamileymiş anlayış göstersen ölmezdin , şimdi kurtar kurtarabiliyorsan
Bitmiş ilişki için cırpınmayın. Kadını rahat bırakın
Abi harbiden manyaksın. Senin gibi herif görmedim. Bir yemek uğruna hamile eşinin kalbini kırdın ve seni terketti. Valla ben olsam dolma sarma yerdim. Ben şikayet etmezdim. Beni alan dua etsin lütfen
Yemeği halıya dökmek nedir senin yaptığın şiddete meyilli bir hareket umarım değmiştir egon tatmin oldumu kadın bugün boşanmazsa bile yarın boşar seni
Iyi yapmis terbiyesize bak hem nimeti haliya dok hem hamile esinden hizmet bekle hemde utanmadan uste cik o ne akilli bir kadinmis insallah bosar seni
Zararlı cikan sen olacaksın
Kadın 7 aylık hamile karnı burnunda sana yemek mi hazırlasın ayrıca. Senin onu düşünüp bunu istememen gerek. Zaten yorulmuş bide senn boğazını mı düşünecek. Bu kadar rahatlık istiosan evlenmeseydin ananın evinde kalsaydın derler adama.
Kusura bak lütfen ama hata sende hem kadın hamile diyorsun 2 ay sonra çocuğumuz olucaktı diyorsun hemde gelmiş kadına bağırıyorsun madem o kadar açsın karına hakaret ede bilicek kadar o zaman git bir çorba yapta onu iç hoş gerçi bağırıp çağırmak sonrada pişman olmak dururken ne gerek demi ama :/
dokersen nimeti Allah da ailenden verir boyle kardeş allah in verdigini begenmemezlik yapma bu nimet de olsa este olsa saglik da olsa ben asla ayrim yapmam yemek de sukret haline bir yuvan var benim oda yok degerini bil simdi gelmis nasil kurtarrim diyorsun insallah duzelir ama oncelikle kendini duzeltmen gerekiyor.
Bunun gibi adamların ağzına kürekle vurmak lazım. Sana o haliyle yemek yapsın sen de dök öyle mi ya 😡 Senin gibi bir heriften çocuk yaptığı için çok pişman olmuş olmalı.
Ye sende la ne olmuş. Kadın hamile azıcık anla halinden.
https://youtu.be/nNq088NZtfkCübbeli dinle Cübbeli
Şımarıklık yaptığın başka bir şey değil tamam karının karnı burnunda olduğunu yorulduğunu yemek yapamadığını unuttun yere döktüğün yemeği temizlemeye gücü olmadığını düşünemedin ama hakaret etmek ne ya o kadın hamile ve duygusal senin desteğine ihtiyacı var onu çok iyi anlıyorum benim kocam da bana aynı muameleyi yapıyor ama ne yazık ki benim bana sahip çıkacak bir ailem yok
Dostum bu kadın sadece yemeği o gün halıya döktüğün için gitmemiştir. Bunun alt yapısında vardır
İyi yapmış kalkıp kendine yemek hazırlayacak kadar el yeteneğin yok mu? Git kapısında yat kalk çabala affetti kendini kadın hamile hamile ne yaşamıştır acaba
bir Demet Gül yaptır güzelce giyin gidip af dile ben seninle kuru ekmeye bile razıyım bir anlık öfke ile öyle davrandım özür dilerim çocuğumuz için bu yuvayı dağıtma konuşmalısın samimi olarak özür dile ve canın ne zaman isterse gelebilirsin vede nasıl mutlu huzurlu olacaksan biraz kafanı dinle toparlan ona göre karar ver demelisin pat diye götürcem deme
Yaptığınız hareket zaten çok yanlış, bir de hamileliğinin son aylarında olana bir kadına yapmışsınız. Kusura bakmayın ama tam ö.üzlük olmuş. Gidip af dileyin, yalvarın gerekirse. Birdaha da yapmayın.
Yaa allah aşkına böyle davranmayın o gün onu yapmak istemişse insan gibi söyleyebilirdin
Bir de tavuk açtım o kadar kolaysa bir zahmet kalk yap yani
He zaten insan gibi söylersen o da insan gibi yapar
Yere dökmek nedir ya ne yapıyorsunuz 😒
Şu Denizindibindeki inciyi herkes şiyayet edip spamlasın kadına şiddeti kimse öneremez hele ki hamile bir kadını. Lütfen görüşünü sikayet edin yorumlarını
Sende biraz anlayışlı olsaydın, hamileymiş eşin bak, en hassas dönemleri, nevardı yani yeseydin ölmezdin ya, haksızsın bence. Yalvar yakar, evine git özürdile herkesin içinde en etkilisi bu olur kardeş, Allah kolaylık versin
Sevmeyebilirsin ama yaptığın çok büyük öküzlük. Kadının gururu incinmiştie ne var ki yani duzfunce cevap verseniz...
Zaten kadın hamileymiş o gün eminim çok yorulmuştur ne var ki yesen sussan. Senin yaptığını köpek bil yapmaz.
Az islam'dan haberin olsa yapmazdın. Eşin istese çocuğunu bile emzirmez sen süt anne tutarsın, gelmişin yemek için kızıyorsun
Babamda aynı şeyi yapmış küçükken şimdi boşandılar :d
Yanlış yapmışsın. Doğumuna 2 ay kalmış biri hele ki hamilelik psikolojisi çok daha farklı olur bir de böyle davranman yakışmamış. İşe kendini düzeltmekle başla.
Daha kendini yetistirememiş, yemeği halıya döken biri olarak Çocuk nasıl yetiştirmeyi düşünüyordun önce bir otur uzun uzuuuun düşün bunu.
sende onu üzmüşsun. .. kıracak ne vardı hamile kadini... yiyebilirdiniz yani... kırmak için çok basit bir sebep üzüldun
Abartılı davranış sonucu, sonunu görmeden yapılan davranışlar. hamileliknfarkli bir duygu. Arkadaşlarına ilgi gösterdiği den değil, nenderler kaygısından hazırlığı. evde yemek varken ekstra yeneknistemek de eziyet. olan olmus, gitmesi hata.. gitmeden abartılı davranışlarınız da hata. bir şekilde karsiliki telafi edilmesi lazım. esinizin ailesi bu durumda önemli. olan, onların ufak bir olayda evin terk edilmeyeceğini söylemeleri lazim
Şu Denizindibindeki inciyi herkes şiyayet edip spamlasın kadına şiddeti kimse öneremez hele ki hamile bir kadını. Lütfen görüşünü sikayet edin yorumlarını
Sevmeye bilirsin o yemeği o hamile bir kadın ve bir can taşıyor duygularına isteklerine saygılı davranmak zorundasın eşin o senin. O halıya döktüğünu yine o hamile esin temizleyecek bu nasıl bir kin ya da gıcıklıktır ki halıya yemeği döküyorsun yaptığın hiç hoş bisey değil evlilik ciddi bir şey çocuk oyuncağı değil. Annen degil o senin karın. Ikisinin ayrımını iyi yap kimse seni idare etmek zorunda değil annen gibi..
Şu Denizindibindeki inciyi herkes şiyayet edip spamlasın kadına şiddeti kimse öneremez hele ki hamile bir kadını. Lütfen görüşünü sikayet edin yorumlarını
Hamile olacaksın ksrnında bir çocuk onun yarattığı piskolojik vr hormanal stres yetmiyormuş gibi öküzün teki akşam yaptıpın yemeği dökecek. o kadın senin eşin bir anne kapıyı açtığında sarıl öp, sevgiyle yaklaşmanı beklerdim. Yrmeği dökmek ve üstüne haklıyım demek nedir ya pess. Böylelerinden koru yarrrrabbelalemin sksksk
Sen git hamile eşine it muamelesi yap sonra da düzgün bir şey bekle. Valla halıyı da kadın temizlemiştir kesin. Çok bebeğini düşünüyorsan daha titiz olsaydın eşine. Haketmişsindir şimdi bunları yapıyorsan ileride zehir zıkkım edersin hayatı. Çocuk huzursuz olur. Çift terapistine gitmelisiniz. Gitmiyorsanda eşin boşanır umarım.
Valla kardeş biliyor musun harbiden hak etmişsin insan bayanlara karşı nazik olmalı hele hamile ise daha nazik ve dikkatli olmalı
Bence senin yapman gereken benim canım bunları çekmiyor sen otur ben yemek yapayım getireyim beraber yiyelim hen biraz konuşuruz demen gerekiyordu ama eşeklik yapmışsın eşine kızmışsın git yalvar yakar elini ayağını öp al getir bir daha böyle bir eşeklik yapma 😂😂
Bu tepkiyi vermene gerek yoktu. İnsan yorgun olduğu zamanlar agresif olabilir ama kocaman insan olmuşsun ne gerek vardı dökmeye veya bağırıp çağırmaya?
Madem pisman degilsin neden üzülüyosun çocuğunu düşünüyorsun da neden annesini düşümüyorsun tek bu olaydan gitmemiştir asla inanmam ya eksiktir anlattığın ya da vardır öncesi umarım seni affetmez hata yapılır ama pisman olunmalı eğer pişmanlık yoksa daha büyük sorunlar olur
Kardeşim o yemekleri beğenmesen bile o şekilde yere atamazsın. Güzel bir dille uyarabilirdin. Senin harekettin malesef çok yanlış. Hemde eşin üstüne hamile. Eşine gelecek olursak babasını arayıp gel beni al demesi de yanlış sen onun gitmesine izin vermemeliydin özür dileyip uzatmamaniz gerekirdi
Yaptığın çok yanlış bence bir akşam lık aç değilim falan desen de olurdu zaten bu dönemde bukadar abartması normak eşinin boşancam demesine fazla takılma gelip onu almanı bekliyo bence tabi düzgünce
Nimeti yere nasil doktun Allah tan dami korkun yok kimse seni istemez Allah seni islah etsin
O kadar yemek varken başka yemek istemen ayıp bence.. iyi yapmış bana sorarsan..
gerçekten iğrenç davranış sergilemişsiniz, kadın ne yapsa bu aşağılayıcı tavır karşısında az kalır.
Lan kadın okadar haklıki kardeşim hem hamile kadın arkadaşları gelmiş olabilir onlara yemek hazırlamıştır ne kadar anlayışsızsın ben olsam yemin ederim bende terk ederdim o evi kendine köle almıyorsun o senin eşin
Kusura bakma kardeşim ama sen hak etmişsin başına ne gelirse azdır o kadını da hak etmiyorsun umarım boşanırsınız😊
Dün ablamın oturduğu mahallede birisi karısını öldürüp 5 parçaya bölmüş
Bu haber ne alaka
Aklıma gelmişken yazim dedim
Zıkkım ye çok açsan yumurta kırıp yeseydin nimeti yere dökmüş hamile kadına söylediklerine bak seni de senin gibi karaktersizler destekler.
yine aynisini yapacaksan daha neyi kurtarmaya calisiyorsun bipolar falan misin 😂😂 umarim sana geri donmek gibi bir hata yapmaz
O yemeği yere döktükten sonra haklı olsanda haksız duruma düştün. Ve pişman olmadığını söylüyorsun. Kadın haklı bence. O senin kölen değil
Kızlar ağzının payını yeterince vermiş. Birde benden laf işitmeyin.
Hadi hadi boş yapma. Nicki zaten ne olduğunu söylüyor.
Senin daha kim olduğunu gösterme cesaretin yok hacı. Nick değil o bir tabela.
yemegi halıya dökmek ne demek 7 aylik kadina anlayışlı davranacağına haketmissin
barismana da gerek yok o zaman
Seni ilgilendirmez
Burda soru soruyorsun seni ilgilendirmez diyorsun ikinizin de haksız oldugu konular var ancak ben böyle zırt pırt evi terketmelere karşıyım
Haklı kadın her olmuşsa olsun o yemeği. yere fırlatmak nedir kadın hamile yorgun kadın sana geri dönmez
Git özür dile eve getir. Nalet hayat. Çocuklar pimi çekilmiş bomba gibi büyüyor sizin gibiler yüzünden. Bom boş. Gereksiz her şeye hazır.
Git dizine kapan dicem. Karın senden boşanmakla haklı ruh hastası adam yemek beğenmiyor kadın hamile haliyle ne yapsın
Tavuk yapsin demis iste
Önüne koyulanı yiyecek beğenmiyorsa kalkıp yapacak kadına bu muameleyi yapmaya hakkı yok
Yazık gerçektende kız ne yapsın başka hamile asıl senin hizmet etmek gerekiyor. Can taşıyor karnında senin kanından bu nasıl düşüncesizliktir. Kız eğer ki seni istemiyorsa hak veririm. Hamilelik döneminde kıza böyle davranıyorsan normalde nasıl davranırsın bilemiyorum.
Seni evrimini tamamlayıp insan olmaya davet ediyorum.
🤣🤣🤣🤣
@belalıvirüs hoşunuza mı gitti hanımefendi. :D
Evet komigime geldi çünkü bu sözü sinirlenince hep kullanan biriyim 😃
@belalıvirüs aynı kafadayız desene
Sanmam ama olabilirde
Takip attım
Hanzo musun yaa halıya yemek dökmek nedir iyi olmuş.
Kadın hizmetcimi iyi yapmış sana yemek beğenmiyorsan kendin pişir
Hamile olmasa acıma derdim hamile kadna eyvallah diyeceksin ha baktın tartışacan git dışarda bir dürüm ye gel kadını savunduğumdan değil hamilelik yüzünden hamile kadın başkalaşıyo saygılar
hamile olsada olmasada sen her gun yemek yapmak zorunda degil kadin, o da insan ve rahatsiz olabilir yorgun ya da basi agriyo olabilir. Hicbi sekilde yemegi yere dokme hareketi normal karsilanamaz bay hödük.
Yemeği yere dökme hareketine doğrudur demiyorum onayladığım bir hareket değil ama şunu unutma her gün yemek yapmak zorunda değil nedir ya o zaman erkekler de her gün işe gitmek zorunda değil çoluğunu çocuğunu kimseye muhtaç etmemek için gidip erkek köpek gibi çalışıyorsa eve geldiğinde bir güler yüz bir sıcak yemek ister hakkıdır nokta başı ağrır insandır hastalanır insandır neticede yemek yapmadım dediğinde erkeğin vereceği tepki kişiden kişiye değişir anlayış çok önemli ben burda kadınlara ölüm demedim linç etmedim hakedene canım kurban haketmeyen yollara kurban olsun
erkekte hasta oldugunda evde yatsin izin alabilir sonucta. Nasil erkegin boyle bir hakki varsa kadininda boyle bir hakki var, kadin hizmetci degildir evde. Yemegide temizligide karisiyla beraber yapan erkekler karisina yardimci olan erkekler ne kaybediyo? Az erkek olmak lazim iste.
Hayat müşterek tabiki herşeyi kadına yüklemek doğru değil zaten kadının yaratılışında bir zayıflık var Allah öyle yaratmış kendini bilen kadın erkek ne laf yer ne laf eder yemek falan bahane güzel dil güzel davranışlar herşeyin ilacıdır bir bardak sudan adam öldüreni de gördüm eşini evinde başkasıyla yakalayıp affedeni de gördüm herkes kadın erkek kendine yakışanı yapar
o zaman hamile olmasa acima diyemezsin
Derim dediğim lafın arkasındayım en ufak sorunda babasını arayıp gidebilen kadın yarın başkasıyla da gider tecrübeyle sabit şimdi burda bana feminist ayaklarına yatma kadın dediğin kocasının yanında duracak kocası da dövmicek sövmicek karısını baştacı yapacak herkese herşeye rağmen kotuyacak kollayacak kümseye muhtaç etmeyecek kendi giymediğini karısına giydirecek yenediğini ona yedirecek benim hayat felsefem bu 7 yaşındayken babası annesini gözleri önünde bıçaklanan bir adama karşı çok yanlış konuşuyorsu ben şiddeti de sevgiyi aile kavramını da evliliği de bilen biriyim
pardonda kadin sussaydi eger cikip babasinin evine gitmeseydi adam yüz bulup yarin obür gün kalkar hamile karisinin biseyini begenmiyo diye doverdi bile. Ama bak kadın simdi babasina gitmis adam nasilda tısmış pisman olmus. Boyle serfszler bu sekilde ders alir adama az bile. Napicakti kadin hamile hamile esinin ona hat hüt etmesine yemegi yere dokmesine göz mü yumucakti qhahahahah hiic kusura bakma kole degil kadinlar. Adaminda burnu sürtücek biraz fazlasiyla haketti. gelip bana burda adami savunma metoduna girme yani.
benim lafım senin sahsina degil ama eger boyle bir yorum yapiyosan sende boyle dusunuyosundur sonuc olarak dusuncelerimizi yoruma döküyoruz ve bende bu yorumunu haksiz buldum ki tek ben bulmamisim linc etmisler seni.
Bak en başından şiddete huzur kaçıracakk laflara hareketlere karşı olduğumu belirttim adamı tanımam etmem evet ne mutlu hatasını anlayan insana böyle adama canım kurban evet pişman olmuş pişmanlık ölüm değildir özür dilemek gönül almak büyüklüktür erdemliktir ama malesef bunu herkes yapamaz herkesin mayasında adamlık yoktur çok da takmamak lazım olmuyorsa 100 yıl geçse kişilik bakidir değişmez bunu unutmamak lazım hamile olmak adama köle olmasını gerektirmez hamile olan kadın melektir ya çocuğunu taşıyor sonuçta yaptığı çok yanlış bir hareket ama o pişman olmuzsa o da güzel bir harekettir ben ezbere konuşan bir insan değilim 28 yaşındayım 60 yaşındaki insanın başına gelmeyen sıkıntıları yaşadım yaşıyorum hala saygı duyuyorum tavrına haklı tarafı var tabi
Valla dünya bu beni seven de olur söven de ben yanlış bişey dediğimi düşünmüyorum herkes beni sevsin like atsın diye burda değilim herkes baştacı ben anamın kundağına delikanlı doğdum öyle ölecem mezarımda bir fatiha okuyan olursa be mutlu bana hakkedene canım kurban ne diyim şimdi
bende bu yasimda 40 yasindaki insanin kaldiramayacagi seyler yasadim mesele dert yasayip yasamamaya gelirse bir anlatsam agzin acik kalir. Konumuz suanda bu degil ama. Senin dedigini anladim ben ama kadin muhtemelen zaten bosanmakla korkutmus ve evi terketmeseydi adam hatasinin farkina varmicakti bundan bahsediyorum. Yani kadin yerinde bir tavır sergilemis yoksa adam aynisini tekrar tekrar yapicakti.
İyi bakalım sağlık olsun
yine aynisini yaparm diyo serefsz ya ins geri gelmez eşi sende bu inatinla geberip gidersin aminn. (sana demedim bu arada soru sahibine sinirlendimm)
Arkadaşım biz yengenin yaptığının yanlış olduğunu söylüyoz sen hala yine yaparım diyon olmaz ki o zaman barışmak için debelenme
"ben ds sinirlendim o yemekleri halıya döktüm" içinizdeki çocuğu büyütüp sonra evlenseydiniz keşke.
Artık insanlar en küçük bir sey de yuva yıkıyor. Ben tek sebebin halıya dökmek olduğuna inanmıyorum. Bu kadar kolay değil boşanmak.
Konu yemek mi sadece? Arkaplanda anlatmadığın. neler yaşandı
Yaptığından utanmalısın. Hizmetçi değil hayatını paylaşacak bir eş aldın.
sevmiyorsan bile o yemekleri sırf eşinin hatrina yemeliydin. Sadece 1 gun yiyecektin daha birde ağzı burnunda hamile kadına eziyet ediyorsun sinirden halıya yemeği dönüyorsun yazık değil mi o kadına cok iyi yapmış. Seni birakmayla insallah bosanir sunu da soyliyim bu ilişki yürümez ol sa bile çocuk icin çeken aileler var ya o şekilde hayatınıza devam edersiniz.