AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
118Cevap
dostum sen kime ne anlatıyosunki bak ipini çekmiş çok bilmişler. düşük tehlikesi olmayan hamile kadına hangi doktor malak gibi yat kıpırdama, çalışma diyo? neymiş hamile kadın yemek yapmış dua edecekmişsin, arkadaşlarına yemek yapar kısır dolma yapar kocasına gelince hamile dua et olur. nasıl saçmalarız nasıl pozitif ayrımcılık yaparız diye hazır bekliyolar. lafta eşitsiniz çok güçlüsünüz kendi ayaklarınızın üstünde duruyosunuz ya niye baba çağrılıyo ev terk ediliyo? sen hiç kavga edince anasını babasını çağıran erkek gördün mü? yemek dökmenin karşılığı ev terk edip boşanmak mı? üstelik hamile canını yakacağını bildiği için bu şımarıklığı yapabiliyo. o baba da kızını alıp götürerek buna çanak tutuyo. sanıyolarki seni cezalandırıyo, bu zihniyette zaten kaçıp gitmesi sana ödül olur ama işte olan çocuğa olur, anasının şımarıklığı yüzünden babasız büyür, eşine sorsana anan baban mı babalık yapacak benim çocuğuma diye.
ahlalsiz namussuz bencede bosasinda glrsun gununu terbiyesiz insan kocasina tapar
Sen affettirme çabasına gir çiçek al hediye vs ama affeder mi onun bileceği iş. Sizde de hata büyük hamile kadına öyle muamele yapılmaz hele ki yemekleri yere dökmek hiç işten bile değil. Bari hamileyken eşlerinize iyi davranın karnında bebek taşıyor yükü ağır.
Kardeş hamile kadın zaten psikolojisi bozuk olur oda hormonlardan dolayıdır o yüzden senin biraz daha alttan alman gerekirdi tamam haklısın bir tavuk haşlayabilirdi ama o kadın hamile onun fazla çalışması ayak üstü durması bile sakıncalı bazı durumlar da yani biraz alttan alabilirdin işin zor dilerim en yakın zaman da düzelir herşey
Hamile kadın önüne yemek koymuş beğenmemiştim üstelik haliya dönmüşsün... Ne bekliyorsun? Boşanma kararı biraz ağır olabilir ama onunda hormonlara bağlıyorum. Git gönlünü almaya çalış o da yeni doğan bebeğini babasız büyütmek istemeyecektir. Bence biraz trip atıyor biraz naza çekiyordur ama gönlünü almalısın
Şu Denizindibindeki inciyi herkes şiyayet edip spamlasın kadına şiddeti kimse öneremez hele ki hamile bir kadını. Lütfen görüşünü sikayet edin yorumlarını
Reis kusura bakma da hata sende ben bile bu yaşta doğru olanı düşünebilecek mantıktayım ama sen düşünememişsin. Yenge hamile olduğu halde düşünüp bir şeyler yapmış sen hem beğenmemişsin hemde üstüne halıya dökmüşsün. Kadınların en duygusal zamanları hamilelik zamanlarıdır. Biraz düşün bir hediye falan gönder ama bayağı bir şey gönder öyle kuru kuru çiçek olmaz bence döner
bir kadın evlendi diye arkadaslarini eve cagirip eglenemez mi, yorulamaz mi? birtek seninle ilgilensin sana hizmet etsin diye birini ariyorsan parayla hizmetciler var onlardan tut.. yalandan yere baba evinden kopartma kimseyi ayıp bu yaptığınız sonra da karşıya geçip hatalı ben miyim diye sitem etmeye hakkınız yok
Sen tam bir odunsun. Hamile kadin, tum gun evde bunalmis, evde arkadaslarini agirlar tabii ki. 2 ay sonra cocugumu kucagima alacagim diyorsun, 7 aylik hamile kadinlarin ayaklari sisiyor, belleri bacaklari agriyor tum. gun yemek yapamayabilir. Sirf bu yuzden hamile kadin uzulur mu, bir de utanmadan emek verip yaptigi yemekleri yere dökmüşsün. Senin ne emege saygin var ne nimete, Allah seni bildigi gibi yapsin. Senin once insanlik ogrenmen lazim insanlik!
Kusura bakma evde senin hizmetçin yok. Babam sabah 7 akşam 10 çalışıyor yinede yemek yaparken anneme yardım ediyor. Evlilik böyle bir şey. Bazen annem arıyor ne yemek yapayım ne istersin diye veya şu yemeği yapacağım diyor. Kadın zaten hamile nazı niyazı dorukta, senin alttan alman gerek. Ne demek yemeği halıya döktüm. Bari toplasaydın
Arkadaşım benzer durumları bende yaşadım kadınlar hamilelik dönemlerinde hormonel dengesizliklerden sebep agresif ve sinirli olurlar bir çeşit depresyon dahi. sizin bu dönemde ne dense çok şükür demeniz daha sakin sabırlı olmanız elzemdir. şimdi çiçeğini böceğini kaptığın gibi kapısında yat. Arkadaşım
agresifle ne alakasi var bunun kardesm? Yemegi yere dökmek ne dag ayisi misiniz siz?
işin orasından bahsetmedim yazımda onuda kendi yorumunla tamamlamışsın eline sağlık👍
7 aylık hamile misafirlere yemek yapabiliyor, kocaya gelince ye işte diyor, demekki çoktan karar vermiş boşanmaya şımarık aile kızı, eminim babasının tek kızıdır, her babasını arayana babası gelecekse vay halimize, sana yorumum akışına bırakman, az babasının evinde kalsın kafayı toplar sonra çiçek alıp gidersin, olursa olur kısmet artık.
Arkadaşları her zaman ziyarete gelmiyor sonuçta o gün onlara hazırlık yapmış o günlük kocasına ayrı yemek hazırlamamış, ki normalde yemeği hep kadın kocasına hazırlıyor yazdıklarına bakılırsa, hamile bir kadının üzerine gidip yemekleri yere fırlatmak yerine aç olsa işten gelmiş olsa bile anlayışlı olmak zorunda. kadınlara çamur atıp durmayı bırakın artık lütfen
Kadınlara çamur neden atayım ki, iki tarafta hatalı ben kocasını savunmadım insan sinirli olabilir anlayış gerekiyor hamile kadına tamam yardımcı olmak zorunda tamam da ufacık bir hatada hemen baba çağırmak bence çok yanlış inşallah barisirlar da yuvaları dağılmaz
İğrençsin. Hatta rezaletsin.
Hamile karını üzmemen gerektiğini bilmek bir yana azarlamışsın. Ne olcak tavuk haşlamadıysa? Değer mi buna? Nankörsünüz siz. Her şeyiniz tam olsa da yine kötü davranırsınız.
Görgüsüz kaba ayı
Sanki anasının evinde her gün teriyaki soslu tavuk yiyodu haspam. Zıkkımın kökünü ye sana köpek mama kabında bayat yemek yedirmek lazım
Siz evlenirken yanınıza hayat arkadaşı, yürüdüğünüz yolda bir yoldaş değil de daha çok hizmetçi arıyorsunuz. Oldu olacak bir de istifa dilekçesi falan yazsın sigortası kesilsin. Hadi yaptın bir anlık öfkeyle bu hareketleri burada nasıl utanmadan paylaşabiliyorsun aklım almıyor. Eşlerden biri çalışıyorsa diğeri evde yemekleri ve diğer işleri yapmalıdır elbette ki o konuda sorun yok. Ama bu sanki bir kanun gibi değerlendirilemez. Ayrıca hamile olan bir kadın için ek mesai ücreti yazılıyor. Onu ne yapacaksınız? Arkadaşlara gelince evde oturan bir kadının konuşmaya ihtiyacı var ve bir kere arkadaşlarını çağırmış destek olmalıydın. Hatta alışverişini yapmalı ilgilenmeliydin. Bu her gün yaşanan bir şey değil ama sen bunu yaptığında o kadın simarmaz. Ne olur ben sana söyleyeyim. Sana verdiği değer artar, saygı artar, aşk artar. Senin ayaklarına dünyayı serer. Ayaklarına dünyayı sermemizi hak edecek çok adam var insan var merak etmeyin neden sizin gibileri şımartalım o zaman biz?
Evli değilim belki yorumum cuk diye oturmaz aklınıza ancak
Hamileyken kadınlarda hormonlar ve duygular normalden çok farklı salgılanır size hafif gelen o durum ona göre tüm umudunu sevgi kavramını yıkan bir durum hiç bir şey tek taraflı değildir
İllaki onun dediği sizinde öfke kontrolünü kaybetmenize neden olmuş olabilir
Fakat o kadın onu elleriyle yapmış ve bir can taşıyor stresi durumu normal bir insan gibi değil
Sakin olun anlayışlı olun ortada bir bebek aile var
Sizden bişey düşünmenizi rica edicem
Allah korusun 20 günlük ömrünüz kalsa ne kapardınız
Eşinizle ailenizle daha farklı daha az kırıcı beni affedin ne yaptıysam babında konuşurdunuz dimi
Ölüm ne zaman gelir bilinmez şu dünya için iki lokma yemek için birbirinizi kırmayın
Şu Denizindibindeki inciyi herkes şiyayet edip spamlasın kadına şiddeti kimse öneremez hele ki hamile bir kadını. Lütfen görüşünü sikayet edin yorumlarını
Tabiki
Vur gitsin yapıştır bişeyler yazmış
Bu toplumda kadına şiddete boyun eğmeyeceğiz
Adi aciz durumdaki insandan ne beklersin
Bir ton küfür etti bana ona sövdüm diye engel attı bide bana sunun hesabini silsinlerde site temizlensin kadını kum torbası olarak görenlerden
Aslaa kadın güçlü olandır her yükü taşıyabilendir
Allah kimseye taşıyamayacağı yükü vermez
Sözü bunu ispat eder
Allah öyle yapanları sevdiğiyle sınasın öldürmesin almasın canını süründürsün al canımı diye yalvartsın
Kadın la başlar yaşam keşke kadını erkeğin malı olarak gören bu zihniyeti temizleyebilsek
Keşke 😞
Yni bir yandan düşününce hamilelik psikolojisiyle böyle bir tepki gösterir diyorum ama bir yandan da dediğini haklı buluyorum tüm gün arkadaşlarına hizmette kusur etmeyip onca masraf yakıp güzel ağırlayabiliyorsa sana da bu anlayışı göstermeyi çok görmesin bir zahmet
Şu Denizindibindeki inciyi herkes şiyayet edip spamlasın kadına şiddeti kimse öneremez hele ki hamile bir kadını. Lütfen görüşünü sikayet edin yorumlarını
Hakkınızda hayırlısı olsun. Sen veya o ara ara geri adım atmazsanız sıkıntı. İnat gibi birşey bu “ben geri adım atmam olayı”. Hakkında hayırlısı doğacak bir çocuk var anne olarka oda düşünmeli. Ve sana o konuda katılıyorum herkese hizmet varsa karnındaki çocuğun babasınada olmalı. Ha bugn yapamadm arkadaşlar falan vardı kusura bakma yarın senin için daha güzeli yaparım dese olay çözülür aslında ama başkasına var sana yok. Saygısızlık gibi birşey bu
Kardeş bende boşandım, boşver, sevmediğin yemeği bile bile önüne koyduysa sana saygısı ve sevgisi yok demektir, belkide kışkırtma yaptı, k bakma ama belkide hayatında başkası vardır ve o aklı ona o şerefsiz vermiştir. Hiç bişey yapma, kendine bir süre koy atıyorum 3 ay, 3 ay hiç arama, seven ne yapmaz bilader, seven arar pişman oldum k bakma hata bende affet barışalım der.1 bardak süt için inek beslemeye gerek yok lafıda bunlardan türemiştir, evlilik yürek ister, fedakarlık ister göt ister, hemen dönüp gitmekte nedir yaa, yazıklar olsun. Bazen Allah kurtarıyor siz ayrılık sanıyorsunuz...
Sevmediği yemeği önüne koymakla eşine karşı saygısı ve sevgisi olmadığını nasıl çıkarttınız? Ayrıca, bilemiyorum farkında mısınız ama, ortada bir evlilik var, ortada bir çocuk var. Böyle saçma sapan, lisedeki sevgililere tavsiye verirmişcesine tavsiye vermeyi nasıl beceriyorsunuz? Gerçekten yazdıklarınız gibi düşünüyorsanız, normaldir sizin boşanmanız.
Sevgisi olsa, yav ben bu adamı seviyorum, şimdi onun önüne bunu koyarsam sıkıntı çıkar demeliydi. Saygıya gelince, sevmediği yemeği koymak bence saygısızlık. Görüşlere nasıl saygı duyar ya insanlar, sevmediği şeylerede saygı duyması lazım, tıpkı zevkler ve renkler gibi, sende evlende senide görelim canım . Hadi hadiiiiiii
18 yaşında, gelmiş gulu gulu yapıyosun, ben kendi tecrübeme göre öneride bulundum, bunu beğenmediysen, senin görüşünü alalım, görüşüne saygı duyalım, topitop şeker gibi olmayalım.
Ne kadar da terbiyesiz, karşınızdaki insanı kaale almaz bir uslupa sahipsiniz. Kınıyorum sizi. Ama siz bu dilden anlıyorsanız öyle de konuşabilirim tabii. Sevdiğiniz yemeği yemek istiyorsanız kalkıp yapın, rica ediyorum. Kadınlar hizmetçiniz değildir. Her şeyin istediğiniz gibi olmasını istiyorsanız ay yemek yiyin de kendinize bir uşak tutun.
Uşağıda kıskanırsınız, ben daha güzelini yaparım diyip, onu mutfağa sokmazsınız. Umarım mutlu mesut pırıl pırıl vi evliliğin olur. İnan meraklı değilim kalp kırmaya kötü söz söylemeye, atara atar gidere gider bir zamandayız. Hakedene hakettiği...
canim sen pişman olmalısın once pisman degilsen yine aynı sey olur yine kavga edersiniz. sen çalışıp para kazaniyorsun ama kadın da akşama kadar sana hizmet ediyor. Arkadaşlarını çağırması onun hakkı. Biraz da onun açısından düşün. Hamile haliyle sana yemek yapamamistir. Tepkin çok fazla olmuş bence. Onu seviyorsan böyle yapmamalisin. Istediğin kadar sev ona değer vermedikten sonra iliskiniz yürümez. Yaptığın sey çok kırıcı kendini haklı bulmamalisin bence.
Onunla konuşmalasn üstelik bir olmamış bu daha öncede yaşanmış bir şeyler
Sizdeki iletişim sorunu ya sen eşin netlikte sorun yaşıyorsunuz.
Ne yaptın die gündüz sorabilirdin?
Yani eşinin yanında olsan iyi olur
Fevri hareketi sen yaptın çünkü yemeği başına geçirmişsn resmen
ya da senin o gün ruh halin iyi değildi
O kimi dinliyorsa en çok ona anlat durumu anlayacaktır bir büyük arkadaşı vs illaki vardır.
Kendine gelsen iyi olur. Allah doğrudan ayırmasın.
Belkide kadin kavga etmek icin sana sevmedigin yemekleri yapmis sen olay cikart diye kavga eddip boşanma sebebini cikartmak icin sana bilerek o yemegi yapmiş senden kavga edip bosanmak istiyor cünku başkasi var o yuzden senden boşanmak istiyor bu yuzdende kavga icin bir bahane bulmasi gerekiyordu sonra böyle bisey duşunmüs seni tuzağa düsurdu hakkli oldugun halde şu an haksiz pozisyonuna düşurdu seni bilemeyiz belkide seni aldatiyor şuna benim aklima yüksek ihtimal bu geliyor biri var seni o aldatiyor ama hakklı cikanda yine karın ayakta alkişliyorum onu👏👏👏👏👏👏
Kardesim hamile olmasa tamam haklisin sen diyecegim ama hamile kadinin hormonlari sinirleri biraz farkli olur o yuzden alttan almasi gereken senmissin. onun da arkadaslarindan artani önüne koymasi gercekten sana kendini degersiz hissettirmistir eminim. ama bu durumda yemiyorum diyip cikip disari hava alabilirsin yemeğini yiyebilirsin. sakin olun biraz
Çok kabalık etmişsin. Eşinin eski haline dönmesi için baya bir çabalaman lazım ve büyük sözler vermen lazım. Kadın önüne koymuş. Belki vakti yoktu, belki yorgundu.. Belki de o gün kendince boşver dedi yerse yer yemezse baska şeyler çıkarırım yer dedi.. Ama sen kalkıp küfür eder gibi yaptıgi şeyleri dökersen başından aşağı vallahi kadın olsam bende giderim. Kusura bakilmasin.. Kedi hergun ciğer yemez yani veya ne bilim hergun kırmızı halıda yürünmez evliliklerde
Boşanmak ne kadar basit olmuş iyice yıkamışlar beyinleri sende yanlışa yanlışla gitmişsin ama bedeli bu değil. Alttan al yaptığın için özür dile zaman ver boşanmak için sebep olmadığını belirt. Aracı birini bul ama bütün suçu üstlenme sabır en kıymetli niteliktir insanı insan yapar değer katar sabrın bol olsun Olurki boşanırsan çocuk seninde çocuğun sahip çık...
İyi yapmış. Kalk kendin yap yemeğini. Hamile karısını hizmetçi gibi kullanıyor bir de yemek seçiyor.
Akıllı hanımmış, helal olsun
Sizin gibi erkekler var mı ya helal olsun. Böyle aptal adamlar yüzünden evlenmiyor yeni nesil kadınlar.
Kadının çalışmasına izin vermezler, eve tıkarlar, sosyal hayatını akrabalarıyla, hatta kendi akrabalarıyla sınırlarlar. Kaynana her halta müdahil olur, hatta sırf bunun için kaynananın yakınında ya da aynı apatmanda yaşarlar.
Burada kadın, damızlık hayvana döner. Aşçı, temizlikçi, çocuk bakıcısı, garson vs bir çok işi birden yapar ama gram ücret vermez. Aslında karın tokluğuna çalıştırılan köleden farksızdır.
Çünkü kadın, bunlar için erkeğe davranışı üzerinden tanımlanır. Bağımsız bir birey değildir. Erkeğine hizmet ediyorsa "iyi eştir", çocuk doğurup bakıp, bokunu temizliyorsa "iyi eştir". Çünki görevi odır. Bunlara itiraz eden kadın "yoldan çıkmıştır".
Neyseki kadınlar akıllanmaya başladı. Bunların hukukla, sözleşmelerle derdi de bu. Kafalarındaki köle kadın hayalini bozuyor çünkü.
Neyse, yukarıdaki "manifestoyu" gördüm de, ondan biraz uzattım
Yazına gerçekten bayıldım ayakta alkışlıyorum takdir edilesi insanmışsın. Yukardaki gibi adamlar yerine senin gibiler ve sen çocuk getir bu dünyaya. 10 tane 15 tane yap sen üresin soyun helal👏😂😂
Çok teşekkür ederim. Biz memur çocuğuyuz. Öyle evimiz, apartmanımız, tarlamız yok, arabam bile yok. Tırnağımızla dişimizle geldik. Evladımız da iyi eğitim alsın falan isteriz. Keşke imkan olsa da 3-5 tane yapsak :)
👏😊🌸
Hamile kadına bağırıp çağırmak erkekliğe sığıyor mu? Bir de geri dönsün istiyorsun!
hamile eşiniz var ve siz eve arkadaşlarınızı çağırıyorsunuz yetmiyor yaptığı yemeğe şükredeceğinize halıya döküyorsunuz..
hocam çiçekler sermelisiniz, hediyeler almalısınız..
Zıkkımın kökünü ye kadın sana ne güzel yemekler Hazırlamış daha ne istiyorsun Her şeyi bırak kadın hamile Ne o dönemlerde çok hassas oluyor kadın milleti ne var yani bir kere deyip Dışarıdan yemek söyle sürpriz yap olmaz muydu şimdi Dön dolaş dizilerini döv dönsün diye bekle Daha çok beklersin Hak etmişsin sen kardeşim Kusura bakma
Her zaman olan bir şey mi ki keşke hiç onu kirmadan karnini doyursaydin kuru ekmek bile olsa doyarsin eşini sevdiğin kadını üzmeye değer mi hemde iki ay sonra çocuğun olacakmış şimdi yapman gereken onun kapısında köpek olmak ne olursa olsun o senin eşin ve onu ikna etmelisin
kadının hamile olmasını söylemiş herkes. ulan top! hamile olmasa da yemeği beğenmedin diye kavga çıkarmak nedir? o kadın sana yemek yepmak zorunda değil. beğenmediysen uşağına yaptır bir işe yaramş olursun. Allah o kadının babasından razı olsun arkasında durmuş aslanlar gibi. seninle başı dertteymiş kadıncağızın yoksa
Az bile yapmış, o ne yesen geberirmiydin? Hadi yemiyorsun halıya ne döküyorsun saygısızsın hem Nimete hem Eşine karşı.. Hadi şimdi bir plan yap bakalım nasıl telafi edeceksin.
Arkadaşlarına o kadar yemek yapıyosa sana neden yapmıyo hamile halinle? Sonuçta eşisin seni daha çok mutlu etmeli, arkadaşları kimmiş hıhhh, senle oturup güzel karşılıklı yemek yemeli. (Sevdiğin yemekleri tabi)😊 inşAllah düzelir aranız
Ama sende ağır davranmışsın, yemeği yere dökmem ne. Gırtlağınınkrserdim senib😂😂 terbiyesizlik etmişsin hamilere kadınaaa
Senin elin ayağın tutmuyor mu kalk kendin yap. Karın o senin, hizmetçin değil. Kimse sana hizmet etmek zorunda değil. İyi yapmış senden uzaklaşmakla hak etmiyorsun o naif hanımefendiyi. Çek şimdi cezanı.
#erkekyerinibilsin hahahahay
Kadın haklı ben olsam 2 saniye durmam yemeği dökmek kadar büyük bir saygısızlık olamaz beğenmiyorsan kendin yap kölen yok
Hala birdaha yapardım diyorsun sadece güldüm
Sen kendini haklı bulsaydın buraya yazmazdın. Çalışmak çok büyük meziyet evde oturup yayılıyor zannediyorsun heralde eşin. Bundan sonra hem çalış hem kendine yemek olarak ne pokum yemek istiyorsan onu yap zıkkımlan aklın kıçından başına gelsin.
Kalk kendin hasla tavugunu a. m k, kadin hamile 2 ayı kalmış diyosun tavuk haslattiriyosun dal yaprak elin yok mu. Bu demek ki bardağı taşıran son damla olmuş. Daha öncesinde neler var da bu kararı almış Allah bilir.
Hamile eşinden yemek istemen saçma olmuş kadın hamile hamile önüne koymuş bide beğenmemissin sevmesen bile eşin olduğu için sevip evlendigin için yemeliydin ya da kalkıp pisirebilirdin yemek yapmak zor değil
Ayy o kadın senin gibi bir dağ ayı. sinini nasıl seçmiş iyyy ben olsam daha fazlasını yaparım seni bosardim başka adam bulur çocuğu da nah gösteri m inşallah bosar seni iyyy senin gibi erkeklerden nefret ediorm
Sana kız veren babanın aklını s*kem! Bir de haklıymış gibi edebiyat yapıyorsun. Bırak halıya yemek dökmeyi, bir kuru ekmek yemeye hakkın bile yok adamlığından utan ya da ağırlık yapıyorsa git erkekliğini aldır. Ayıp ayıp
Sen halıya dök yemekleri birde soruyormusun , kadının karnı burnunda ruh hastamısın.
Sen yap ozaman yemek ya da dışarıdan söyle bu TERBİYESİLİK böyle. Kendine eşmi aldın kölemi ne çirkin bir davranış bu.
Şimdiye kadar iyi dayanmış bence.
Aynen yazdıklarınıza Katıl ⚘🌷🙏ıyorum
Lan dag ayisi hamile karina yemek yaptirip bir de ustune beğenmeyip azarliyo musun kiz sana az bile yapmis
Sen kim olduğunu zannediyosun acaba o yemekleri dökerek nimeti ziyan ediyosun evet arkadaşlarıni toplamış olabilir yani yemek var yersin onu yormazsin diye yapmamis olabilir bu senin yemegi yemegi dokmek ona hakaret etmen gerekmiyor çalışıyor olabilirsin ama o senin karninda senin cocugunu tasiyor sen ne kadar yorulsanda onun bir sancısına dayanabirmisin asil senin anlayis gostermen gerekiyordu hamiledr arkadaslariyla vakit geçirsin morel olsun diye ama sen bunun farkinda varamicak kadar bencilsin gidip iki yumurta kiramadin mi kendine bahane yapma smdi burda
Bide demez mi yuvami nasil kurtaracam diye bu kafayla zor senin hamile piskolojini hormon değişikliğini bilmiyomusun buraya yazana kadar arastir bak kadina acimiyosan karnindaki bebege aci onun stresi üzüntüsu bebegi nasil etkiler diye yazik gerçekten
Hamile ya şuanda bayağı şımartılmıştır. Ve hormonları da biraz kötüdür. Ayrıca ayrılmak istemesi. ciddi değildir. Seni peşinden koşturmak içindir 😂biz kadınlar gayet iyi bilirim. 3 gün arama 4. Gün ara şu kafede buluşup konuşalım falan de. Hemen eve çağırma. Konuşunca hallolur herşey.
İnanmıyorum şu durumda yorumlar gerçekten aşırı komik. Kadınlar nasıl bu derece şımartıldımşaşırıyorum. Hemcinslerimden nefret ediyorum ya😂
Siz de lütfen özellikşe şu durumda az kendinize gelin takip falan işleri hiç iyi birşey değil. Sizin haklılığınız haksızlığa dönüşüyor. Elin kızını neden takip ediyorsunuz?
Yaptığının farkına varmamışsın daha. Ne karşındakine (hele de hamile bir kadına) ne de önündeki yemeğe saygın yok. Beğenmediysen dışarıdan söylersin. Türkiye şartlarında bir kadının hele de hamileyken boşanma kararı alması ne kadar zor demek ki sen köprüyü yakıp yıkmış geri dönülmez hale getirmişsin. Bir müddet peşinden koş. Bir daha üzmeyeceğine inan ve inandır.
Ne kadar kaba insansın ya bir de ben o kadar çalıştım geldim o arkadaşlarına hizmet etmiş yazmış at gözlülük bu olsa gerek. Kadın oturduğu yerden dolmasını kısırını yapmıştır gelen kişiler de kendi tabağını kendi almıştır zaten o kadar düşüncesiz değil senin gibi. Madem sevmiyorsun gider söylersin bir pide yersin yere dökmüş bir de yemeği yazık günah insanlar açlıktan ölüyorken size kuru ekmek bile çok umarım boşanır esin o da senin gibi 'kendinden ödün vermez' 🙏🏻
Şu Denizindibindeki inciyi herkes şiyayet edip spamlasın kadına şiddeti kimse öneremez hele ki hamile bir kadını. Lütfen görüşünü sikayet edin yorumlarını
Karin hamile ona yardimci olmak yerine yemegi haliyami dokuyorsun kusura bakma ama hakli kendine bir tabuk haslamak bu kadar mi zor diye bende sana sorarim sinirlendim
hay tavunuzuğu hiç sevmem, ama açıkcası bu malukatın yaptığı çok ama çok yanlış bir şey, hayal kuruyormuş birde, oda bir birey sana yemek yapmak zorunda değil evlendiniz, çalışmasına izin vermez sonra bana yemek yapacak der, çıldırmalık ya sanki hizmetçi tuttu
Önüne gelen yemeği beğenmiyorsan kendine sevdiğin bir şeyler hazırlayabilirsin eşin senin hizmetçin değil ayrıca hamile sana yemek yaptığı için minnettar olman gerekirken ne bu böyle mağara adamı hareketleri normal bir insan bile bu hareketlerden sonra yüzüne bakmaz ve Eşinin babası aşırı sakin davranmış
Kusura bakmayin ama hamile bir kadin size yemek yapiosa opup basiniza koyun..
Zaten kadinlar doguma yaklastikca korkuyolar hormonlar bir yandan bide ustune siz..
Anlayin artik kadinlar hizmetciniz degil sizin ESINIZ..
Bende aynisini yapardim hatta bir tabakta basinizda ben kirardim.
Anlayisli olun lutfen
Bence haksızlık yapmışsın ve fevri davranmışsın. Bizlerinde önüne sevmediğimiz yemekler gelebiliyor ama ne kadar yorulsam da sinirli olsam da onu yere fırlatmam ve neden bu yemek diye sormam. Sevmediğim yemek varsa kalkar usulünce kalkar bir yumurta pişiririm veya dışarıdan yerim kalp kırmak kolaydır ama onarmak zor. Gidip kayınpederin ile konuşacaksın eşinden de özür dileyeceksin o zaman gelecektir.
Hamile sondromu essekmisin sen haliya dokmek nedir ya 7 aylik hamile hatun kalkmis hazirlamis neyini begenmiyon bk ye ozman hak etmissin sen o kadin seni bosasa sonna kadr hakli ama sna tavsiyem ayagina gitme Birak bir ay kadar orda kalsin pesine dusersen bosanir dusme doguma yakin aileler bir araya gelir senden soz alirlar sonra dogum olur sende karina kavusursn ama sunu bil bida o kadin sna eskisi gibi asla olmaz buda sana ders olsun
Abi ne boş adamlarsınız.
Kardeşim kadın zaten hamile yemek yapıyoda sen mi beğenmiyosun bide halıya atmış madem o yemeği sevmiyosun mutfağa gider kendi yemeğini kendin yaparsın!
Ama arkqdaşlarına kısır dolma yapmayı biliyor ada işten gelmiş yorgun belki bir şeye canı sıkkın sorunu var
Sen hayvanlık yapmışsın
Bir yanım iyi ki gitmiş diyor yani
Hizmetçin sanki, kadın en azından önüne yemek koymuş böyle kızıp yerlere atmanın da gereği yoktu.
Beğenmediysen dışardan söylersin ya da oturur kendin yaparsın bu kadar basit.
#erkekyerinibilsin
Bence sinirinin geçmesini bekle. Boşanmak o kadar kolay bir şey değil. Hatalısın. Pişmansan özür dileyip hediye gönderebilirsin. Araya bir aracı girsin. O da konuşsun, yumuşatsın.
#jedimasterkenobi bunu beğendi... Fakat kadın ayrılmakta haklı ve ayrılmalı bence
@ObiWan-Kenobi Ya saçmalamayın gözünüzü seveyim. Bir yuva kolay mı kuruluyor? Bekara karı boşamak kolay derler. Parasını geçtiğim emeği var her şeyin. Her kavgada ayrılmayı düşünse herkes ohooo...
Bu şekilde davranan bir öküzle ömür geçmez kusura bakma.. Karısını da döver bunu yapan yarın öbürgün belliki şiddet eğilimi olan birisi... Madem yemek yapmamış kadın zaten yorgun ve hamile hayatım gel dışarı da yiyelim diyip sürpriz yapıp hem sevdiğini kırmayıp hem mutlu etmek bu kadar mı zor cidden... Ben mi çok iyi biriyim bu insanlar mı çok kötü bilemiyorum
@ObiWan-Kenobi Anne babamıza bile bazen tahammül edemiyoruz. Sürekli yanında olan, senden beklentisi olan biriyle sürekli iyi geçinemezsin. Şiddet uygulamamış farkındaysan uygulasaydı ben de hak etmişsin derdim. Boş konuşuyorsun. Annenle babanın kavgasına hiç denk gelmedin herhalde.
Çok denk geldim psikolojik şiddet içeren ve ne kadar berbat bir şey biliyorum bir sürü sevgilim oldu ve hiç biri ile kavga etmedim hep alttan aldım kavga esnasında idare etmek zor değil bir kadını... Ve kadınlar daha zayıf varlıklar. Korunması gerekiyor
Şiddet uygulamış demedim ama eğilimi olduğu çok belli
@ObiWan-Kenobi ya ne alttan alacaksın ya. Bekarsın. Bir evlen de görcem seni neyi alttan alıyorsun, alamıyorsun. Mutluluk karşılıklıdır. Kadınların bu kadar korunmaya muhtaç olduklarını düşünen, kadınlara acıyan erkeklerden nefret ediyorum. Alttan alıp almamak senin sorunun. Fikirsiz ve tepkisiz oluyorsun böylelikle. Naif ve anlayışlı bir insan değil.
@ObiWan-Kenobi Ay saçmalama ya. Bunun kararını sen mi veriyorsun? Baban annene çok şiddet uyguladı herhalde. Kadın kızgınlıkla gitmiş. Hemen boşadınız insanları. Daha neler göreceksiniz hayatta. Evlilik öyle sanıldığı gibi kolay bir şey değil.
Alttan almak hiç zor bir şey değil evlenmeme gerek yok... Bunun için gayette kolay bir durum sevdiğin insanla birbirini kırmamak fikrini belirtme demiyorum bunu belirtirken kavga ya başvurmak sıkıntı.. Kavga eden insan evrimini bitirememiş ilkel insanıdır
@ObiWan-Kenobi Boş yapmaaa. Karın seni boşasın madem yaparsan. Karışma insanlara.
Adam soru sormuş ve herkes fikrini belirtiyor bence kadın gayet haklı katılmama hakkın var
@ObiWan-Kenobi Görüşümün altına yazmama hakkın gibi mi?
Tanışığız diye yazdım. :)
@ObiWan-Kenobi :))) Pekalaa...
Ben hak etmedim mi yani?
:D bana karşı yarım saat adamı savunmak ve karşılığında bunu almak klasik basit erkek bu adam. 😁😁😁😁
@ObiWan-Kenobi adhısıcj valla he.
Boş yapmayın
Savunduğum adama bak aıdshuc. ObiWan haklıydın. Boşasın bu adamı daha iyi.
Bir #jedimaster. Her zaman haklıdır
Boşayamaz. Çocuğuma nasıl bakacak?
Hiç kavga tartışma havamda değilim gizli kullanıcı sana bir yorum yapmıştım altta dediğim gibi insana evril önce ondan sonra zaten ne yapman gerektiğini anlayacaksın idrak edeceksin
Haha. Nafakanla. Annesi var babasi var. Calisir
Hamile kadına eziyet olsun diye mi halıya döküyorsun yemekleri?
Senin gibiler beter olsun, sürüm sürüm sürünsün. Senden ne iyi bir eş ne de iyi bir baba olur. Boşanmakta haklı. Adam olun adam.
Şu Denizindibindeki inciyi herkes şiyayet edip spamlasın kadına şiddeti kimse öneremez hele ki hamile bir kadını. Lütfen görüşünü sikayet edin yorumlarını
Gerçekten çok üzücü
Öyle maalesef
Bence sadece denizindibindekinciyi değil, eig seçtiği alperen denilen mağara adamını da şikayet edelim 😉 okuduysan yorumunu, buradaki kadınlara hakaret etmiş. Yani hepimize
Nerde yazmış söyle şikayet edeyim
Denizin dibindekinin yorumuna mi
Hayır bu soruya yazılan bir görüş. En iyi görüş seçilen.
Ettim. Aslında burda feminist bir hastage bulup yanına cinsiyetçi yorum yapan kim varsa etiketliyelim spamlasın herkes
Bence bu denizindibindekincinin hesabı kapanmalı
Kesinlikle
İstersen sende yorumların altina sana yazdığım yaziyi copy paste yapabilirsin
Yazdığı yorumların devamını yeni okudum ve aşırı sinirlendim. Böyle kadınlar hiç bişeyi hak etmiyor. Resmen hem cinslerine karşı nefret dolu ve düşman. Rezil, hain, şerefsiz.
Ben trans bir kadınım ama bu toplum benim kadınlığımı sorguluyor ama zavallı şiddeti destekleyenleri baş tacı ediyolar
Çok haklısın. Kadın var kadın var işte..
Fırsat bulsam gidicem bu ülkeden
:( 👍🏻
Sende cok dusuncesiz bir adamsın eşin hamileymis git dısarda ye o zaman yemegi halıya dokmek nedir ya
Ah bu erkekler... hamile zaten bu kadın yorulmuştur onlarla uğraşcam diye ne vardı bir günlük öyle idare ediverseydin hadi kızdın halıya dökmek nedir? bir çiçekle hediye al yemeğe götür
Hamile eşinize daha anlayışlı davranabilirdiniz... 🤷🏼♀️
Siz eşinizi daha iyi tanırsınız ama bir şeylerin birikimidir sadece bu olaydan ip kopmamıştır... onları düzeltmeye çalışmakla üzgün olduğunuzu anlatmakla başlayabilirsiniz... tabi anlık olmasın...
Hamile olan eşini böyle üzmene sebep olan hiçbir şey yok ortada. İlgiyi daha da arttırman gerekirken böyle düşüncesiz davranacaksan boşanın.
Öncelikle inşallah birbirinize yaptığınız hatayi anlarsınız.. yeri geldiginde kadın da erkek de alttan almayi bilmeli gitmek isteyene bahane çok kalmak istyene de hesabı orta yolu bulmaya bakin bu sebebten dolayi bosanilmaz. Yuva kurmak zor yikmak kolay
Karşılıklı yapılan bir yanlış yok adam hanzonun teki sen de erkek k*çı yalayacam diye tutuşma. Aptal yalaka.
Her kavgada ayrilsinlar mi? Kimseye yaranma gbi bir derdim yok senin gibi degilim. Bizim annelerimiz de hamile kaldi yeri geldi kavga etti ama bosanmadi bosanmayi düşünmedi.. yazdiklarimdan erkegin haklı olduğunu cikardysan bir kere daha oku farkli bir dilde yazmadim. En büyük hata erkekte hoşgörüsu yok ikisinin de birbirine.. ama sen hakaret etmeyi bildiğin için hoşgörü nedir pek bilmezsin @cinnia
İşte seni de insan yerine koymuşlar 😁
Seninle alakali bir durum degil her biseyi de üstüne alınma
Kadını erkeği hamilesini boşver de nimeti halıya dökmek ne? Kim demizledi o halıyı? Yine küstahlıkta zirvedesiniz... Destek olana eig vermiş, vah vah pohpohçu arıyo garibim...
Ayılık etmişsin düpedüz ayılık. Arkadaşlarını eve çağırıp her gün partiliyormuş gibi neden davranıyorsun, ne yapsın hiç kendine vakit ayırmasın mı bu kadınlar ha?