İlişki Soruları
Koç ve Akrep ilişkisinde denge kurmak mümkün mü? Yoksa hep çatışmalı mı olur?
Bizde çoğunlukla çatışmalı oluyor.
Hiç bi kızla ilişki sürdüremiyorum normal mi?
bakıyorum kız bana çok düşkün ama durmadan ilgi bekliyor bazen moralim bozuk oluyor yorgun oluyorum bunu bile anlamıyorlar kendi kabuguma çekilmeme izin vermiyor kadınlar. kafalarında durmadan kuruntu yapıyorlar cevap...
İlişkide ortak noktalar mı avantaj farklılıklar mı?
İkisinin de kendine göre artı ve eksileri vardır bence. Siz ne düşünüyorsunuz
İşsiz olmanız, paranızın olmaması ilişki yapmanıza engel mi?
ya da maddi olarak kendinize güvenmemeniz durumunda?
Aöften halkla ilişkiler ve reklamcılık mezunuyum, kpss ile ne olabilirim hangi işleri yapabilirim?
Kpss sınavına girmek istiyorum ama ne olacağımı bilmiyorum. Ayrıca açıköğretim mezunları da örgün bir üniversiteden mezun olmuş gibi sayılıyor mu yoksa lise seviyesinden mi girmem gerekir? Ve eğer lisans seviyesi olarak...
Ne zaman romantik animelerdeki bir ilişkimiz olacak?
Şimdi bir romantik anime izliyorum böyle bir ilişkimiz olacak ya
Flörtüm geçmiş ilişkileri sordu söylesem mi?
Geçmişte çok kötü ilişkilerim oldu. Kötü sevgililerim oldu. Bunları anlatsam o da aynısını yapar mı? Beni zayıf görür mü?
Şüphe duyduğunuz ilişkiyi sürdürür müsünüz?
Şüphe duyduğunuz ilişkiyi sürdürür müsünüz?
İlişkilerinizde en sevmediğiniz şey nedir?
Fındık kadar akıllarıyla yalan söylemeleri 😂 #Aşkilişkileri
Habire yeni biriyle tanışmak mı daha tatlı yoksa uzun süre tek bir ilişkiyi huzurla yürütmek mi?
Hangisi sence daha heyecanlı?🗝️🗝️ #Wolfism🍎🐺
İlişki yardımı lazım. Aklımdan çıkmıyor, nasıl üstesinden gelirim?
merhaba öncelikle benden büyükler cevap verirse çok sevinirim. değerli abilerim ablalarım ben 20 yaşındayım şu zamana kadar pek fazla ilişkiyle işim olmadı tercih etmedim 2 sene önce biriyle tanıştım ardakaş ortamında...
Kızlar cevaplasın lütfen? Aşk ilişkileri?
8/10 tipe sahibim. Fiziğim de düzgün 185 cm boy 75 kiloyum. Uzun ilişkiden çıkalı 6 ay oldu. Son 2 aydır instadan beğendiğim kadınlara yazıyorum dönüş de yapıyolar ama flört ya da date aşamasına geçiş yapamıyorum. Flörtöz...
İlişkilerinizde en şikayetçi olduğunuz konu nedir?
Selamm, Sevgilinizin yeteri kadar ilgi vermemesi mi? Sizi anlamadığını düşünmeniz mi? Nedir o konu arkadaşlar?
Bir erkek ilişki istemiyorsa?
Arkadaşlar konuştuğumuz kişi ben adım attım bu arada gerçek hayatta yüz yüze baya flört ederdi benimle istek attım 1 2 saat konuştuk ondan sonra soğuk yapmaya başladı karakterimden veya Ciddi olduğumu anladığı için ilişki...
Ciddi ilişki olunca telefondaki çoğu şeyi silmek?
Fotolardan gecmise kadar herseyi silmek. Acaba birsey kaldimi diye tekrar tekrar bakmak. Birsey yakalarsa diye tekrardan bakip kontrol etmek. Sizdede var mı bu
Erkek neden 2 eski sevgilisi arasında gelip gider biri uzun biri kısa ilişkisi?
Uzun ilişkisinden ayrıldıktan sonra 1 yillık iliski yaptı ayrıldı uzun ilişkisinede kısa ilişkisinede gönderme yapıyo efkarlı şeyler paylaşıyo ama kısa ilişkisine daha çok caba gosteriyo barışmaya çalışıyo diger...
Uzak mesafeli birkaç şey yaşadım ama gerçek ilişkim olmadı, normal mi sizce💫?
34 yaşındayım. Hayatımda birkaç kez duygusal şeyler yaşadım ama hiçbir zaman gerçek, karşılıklı bir ilişkim olmadı. Bazen insanlar buna şaşırıyor, ben de bazen kendi kendime Acaba normal mi? diye düşünüyorum. Ama ben hep...
İlk defa ciddi ilişkim oldu buluşunca nasıl davranayım?
22 yaşındayım daha önce hep kendimi korumak istedim:) sürekli sevgili değiştirmek yerine sadece bir kişi olsun istedim. İlk buluşmada nasıl davranacağım normalde aşırı rahatım eğlenmeyi severim doğalım kasıntı tip değilim...
Bir ilişkiye başlamak için yoğun bi sevgi mi gerekir iyi anlaşıyor olmak mı?
En başta sevgi nasıl olur anlaşıyorsak denenmeli mi?
Bize iyi gelen ama olmaması gereken bir ilişki içindeysek. Ne yapmalı?
Yasak ilişki gibi bir durum
İlişkisi olmayanlar daha mı iyi Güzin ablalık yapabiliyor?
İlişkisi olmayanlar daha mı iyi Güzin ablalık yapabiliyor? 🤔
Her ilişkide önceki ilişkilerin acısı mı çıkarılır?
Başkalarının verdiği acıların bedelini biz mi öderiz? Ah moll ah... Görseller: İnception Sahi neydi bedel ödemek?
İlişkilerde neler Red Flag'e girer?
Günaydınlar efenim, güzel sabahlar dilerim. Sizce ilişkiler de neler Red Flag'e girer?
Aklımdaki biriyle ruhen telapati yoluyla ilişki yaşıyorum?
kendisinin haberi yok nasıl geçer bu durum
33 yaşında kadın ve 40 yaşında erkek ilişkisi sizce, yaş farkı abes mi?
Erkek yaşlı kaçar mı
Bir aşk ilişkisinde ısrarla sabredebilen erkek ve inatla kırılmayan kadın gerçekten seviyor olabilirler mi?
Sabırla bekleyen erkek ve hoşgörüsü sayesinde kırılmayan kadın gerçekten seviyor olabilirler mi birbirlerini?🗝️🗝️ #Wolfism🍎🐺
UZAK MESAFE İLİŞKİM BİTTİ?
Bu kızla ilk oyundan tanıştım, mezun senemdi. Uzunca bir süre bu kız bana yürüdü ben uzak mesafe ilişkisinin imkansızlığı ve kafamın doluluğundan dolayı istemedim ilişki, neyse zamanlar aktı geçti sınav bitti derken...
Benim erkek arkadaşım var ama çok sıradan ilişkimiz var ben ona soğuk davranıyorum son zamanlarda. Sizce neden böyle oldu?
Arada sevgi saygı var ama çekim yok gibi soğuk yapıyorum erkek arkadaşıma bir sorun yok ama ne bileyim hissiz gibiyim ona karşı. Bizim okulda zıtlaştığım inatlaştığım tartıştığım bana düşmanca davranan bir çocuk var...
İlişkide yardım istemek, sana ne hissettirir?
Lütfen cinsel olarak algılamayın. Erkek olarak bu toplumda, ihtiyaç duyulduğumuz kadar var olduğumuz öğretildi. Sevgiliden yardım istemek/etmek size ne hissettirir?
Bir ilişkide “doğru insan”ı bulmak mı daha önemli, yoksa “doğru zamanda” bulmak mı?
Bazen karşımıza mükemmel biri çıkar ama hayatın zamanı doğru değildir. Bazen de tam tersi, zaman mükemmeldir ama kişi değildir. Sizce uzun ömürlü bir ilişkiyi belirleyen şey hangisi: kişi mi, zaman mı?
Ilışkiden 1 gun sonra hap aldim ertesi gunde regl oldum ama korkuyorum?
hastaneye gitme gibi bir secenegim yok normal regl tarihim yarin olmasi gerekiyor stresten falanda gecikebilir hem hap kullanip hem regl oldum 3 gun falan surdu normalde zaten 4 gun suruyor ama kan falan az geldi yani...
İlişkisini korumak için mi yaptı? Lütfen net cevaplar verin?
Eski sevgilim, ayrılmamıza ragmen wp durumlarima bakiyor, arada da cvp veriyor.4 gün önce beni aradi. Yemege veya çaya çıkmayı teklif etti. Daha doğrusu "İse girdiğinden beri insan bi çaya filan götürür, hayırsız" dedi....
Kızlar, Damarlarının belirgin olması görsel olarak mı güzel ilişki olarak mı?
Ya da güzel mi? Damarları oldukça belirgin ama bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi acaba?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer