Yeni biriyle sevgili oluyorsun ama ona geçmişini anlatmayıp saklıyorsun bir nevi kandırmak değil mi bu iki tarafta ne yaşadıysa anlatmalı uygun gelmezse ayrılmalılar bence ileride öğrenilirse daha kötü bir senaryo olmaz mı
3 ay
Yeni biriyle sevgili oluyorsun ama ona geçmişini anlatmayıp saklıyorsun bir nevi kandırmak değil mi bu iki tarafta ne yaşadıysa anlatmalı uygun gelmezse ayrılmalılar bence ileride öğrenilirse daha kötü bir senaryo olmaz mı
Kimsenin geçmişine bu kadar takılı kalmayın, kendisi anlatmak isterse uygun bir dille anlatabilir. Anlatmak istemiyorsa saygı duyup konu kapatılır.
anlatmak istemiyorsa zaten bir şeyler vardır bence bu konulara önem veren birisi böyle ilişkide mutlu olamaz ki aklında hep soru işareti olur
Bir şeyler yaşamayan mı var? Vardırdan kastın kimlerle ne yaşamışsa normal olan. Güya kendini bakire gibi sunup, tokmağın değmediği yer kalmayan kıymetli zara dokundurmadı. Sorsan bakire, dürüst olmayan bir kadınla birlikte olmayı mı tercih ederdin? Bu dar bakış açısıyla kimseyle sağlıklı bir ilişki kuramazsınız.
Bence burada niyet çok önemli 💞 Eğer biri geçmişini bilinçli şekilde saklayıp karşısındakini manipüle ediyorsa evet bu sağlıklı değil. Ama herkes ilk günden tüm travmalarını dökmek zorunda da değil. Güven zamanla oluşuyor 🌿 İleride farklı bir yerden duyulursa gerçekten kırıcı olabilir. O yüzden zamanla, dozunda ve dürüst olmak en temizi. Sen olsan her şeyi en başta bilmek ister miydin? 💬✨
Cevap
1Cevap
Soruyorsa merak ediyorsa bir yola beraber çıkacaksınız sonuçta karşı taraf sormadıkça anlatılmamalı sorarsa bilmek istedigi kadarı
ciddi düşünen biri illa ki merak eder eski sevgilisini neler yaşadığını zaten merak etmiyorsa amacı eğlenip geçmektir
Orası öyle de kimisi bunu kaldıramam duymak istemiyorum da diyebilir bu sevmediği anlamına gelmez her zaman bazı ilişkilerde şu söylenir
Benim için bizim yaşadıklarımız önemli diğerleriyle değil ikimizde yanlış insana gelmiş olabiliriz ama sonunda birbirimizi bulduk mazinin önemi yok sonuçta geçmişi değiştiremeyiz ama gelecek bizim elimizde
kaldıramam duymak istemiyorum nasıl bir bahane midesizliğe kılıf uydurmak resmen eğer temiz biriysen temiz birini iste eğer zaten geçmişinde tonla şey varsa duysan da bir önemi yok
Benim de ilişkim var şu an anlatıp anlatmamak arasında çok kararsızım
ne yaşadın ki geçmişte anlatmaktan çekiniyorsun
Analdan ilişkiye girdim
kötüymüş ama anlatmazsan da günahını almış olursun bence çünkü o seni belki temiz olarak biliyordur
Öyle biliyordur zaten ama anlatırsam beni terk etmeyeceği ne malum
ileride öğrenirse daha kötü olur bence ayrıca bu günahı taşıyabilir misin tabii ahirete inancın varsa bunun cezasını çekeceksin
Sorarsa saklanmaz ama sormadıysa niye anlatılsın?
Ben geçmişini bilmek istemezdim. Öğrenirsem de onunla devam etmezdim net.
playboy tarzi bir erkekle sevgili değilsen erkeklerin çoğunun pek bir geçmişi yok
Kendi yaşadığı ne ise öyle kadin tercih edecek. Benim anlayışım bu. Iki kere yatti ise iki kere yatan kadınla olacak. Benimle değil. Ekmek köfte hesabı.
bence de öyle
Aferin siz büyüyorsunuz güzel.
Geçmiş geçmişte kaldıysa neden dile gelseb tekrar
geçmişte her önüne gelenle yatmış birini ister misin geçmişte kaldı boş ver diyip?
Aynen öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?