Sizce sevgiliye geçmişini anlatmak doğru mu?

Ben bu konularda hep dürüst davrandım ama şöyle de bir gerçek var ki özellikle kadınsanız erkekler kendisinden önce bir hayatınızın olduğunu, insan olduğunuzu, birini sevip güvenmiş olabileceğinizi veya sizin de hatalar yapabileceğinizi kabullenemiyor. Yüzünüze karşı sizi yargılamadığını söyleseler bile içten içe kin tutuyor, hatta bir zaman sonra intikam alma çabasına giriyorlar ayrıca siz anlattıkça daha çok sorguluyorlar, acaba bana anlatmadığı kısımlar da var mı diye sizi darlıyorlar, güvenmiyorlar ve hatta sıkışınca yüzünüze vuruyorlar. Ne yazık ki en iyisi bile bunları yapıyor ve en kötüsü de tüm bunları yaptıktan sonra bir de size kendinizi suçlu hissettiriyorlar. Oysa hepimiz insanız, yanlış kişilere güvenip hata yapmış olabiliriz. Bir de bence bir kişinin hayatına girdikten sonra sizden önce kiminle ne yaptığı sizi pek ilgilendirmiyor, anlatmak isterse anlatır ismezse de saygı duymak zorundasınız. Bunun tamamen kişisel bir şey olduğunu düşünüyorum. Hayatıma biri girmeden önce bir hata yaptıysam bile bu kendime karşı yapmış olduğum bir hatadır gelecekteki sevgilime veya eşime değil. Bedenim de ruhum da tamamen bana ait ve kararı verecek olan da benim. Siz ne düşünüyorsunuz?

Sizce sevgiliye geçmişini anlatmak doğru mu?
Cevapla