Bence aşırı saçma bir olay. Sonuçta geçmiş geçmişte kaldı bugünkü ben daha farklı ve bizden öncesi bana ait, bundan sonrası bizim. Güvenle ters ilişkili adeta.
Mantıksız
Mantıklı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Anlatma şöyle bir şey gidip de ve başladığın günden ayrıldığın güne kadar Yaptığın her şeyi anlatamazsın Tabii ki bu saçma ve yanlış olur ama insanlar bazen geçmişte yaşadığı ilişkileri göz önünde bulundurarak bu insan hakkında bir fikir elde ediyor Anladın mı düşünsene hayatına aldığın İnsan geçmişindeki insanı aldatmış Ve sen bunu bilmiyorsun ve bu insanın karakteri bozuk mayası bozuk Sen bu insanla devam eder misin ve seni de aldattığında yaptığı şeyi de öğrendiğinde Ben nasıl böyle bir insanla devam ettim demez misin?
Bazı şeyler konuşulmalı bazı şeyler bilinmeli ama gidip de işte ben burasından Öptüm burada eğlendik bunu yedik bunu içtik böyle aktiviteler yaptık diyen bir insanda Ben art niyet ararım
Benim sorabileceğim ve bana da sorulursa cevap verebileceğim bazı sorularım var ilişkin ne zaman bitti nasıl bitti kaç İlişkin oldu Bunları sorarım bu insan hakkında fikirler elde ederim bütün ilişkileri 3 5 aylık sürmüşse veya ilişkilerini kendi bitirmişse düşünürüm ister istemez
Sorduğu kadarını tabi ki anlatabilirim saklanası bir durum olmamalı ortada. Herkesin kafası rahat olmalı. Ama durduk yere de anlatmam saçma yani. Sorduğu sorulara cevap vermek en güzeli. Keyifli akşamlar.. 🚬🤘
Aşk, geçmişi de bilmek ister..
Birinin her şeyini merak etmekle başlar..
Kimileri böyle der..
Geçmiş yaşanmışlıklar ancak sorulursa anlatılır. Yoksa bunu servis yapmanın bir anlamı yoktur. Ben de şahsen bilmek istemezdim.
Cevap
9Cevap
Elbette saçma ne diye anlatılırki neticede geçmiş bitmiş
sorarsa anlatılmalı yoksa eskiye takılmayı bende sevmiyorum.
Mal olmak gerek anlatmak için? Sanane lan ya da banane lan seninle olan ilişkim varken neden başka hatunun göbeğinden zeytin yiyip günahlara günah kattığım günleri hatırlıyayım
Anlatma şeklin önemli ama genelde hem erkekler hem kızlar sevmezler bu durumu ama kızlar illla öğrenmek isterler.
Soruyor ise detaya girmeden anlat sormadımı bahsetme ilişkiyi bitirme nedenidir.
Yanımdaki insanın bilmek istedikleri olursa onları cevaplarım sadece,özellikle anlatmak veya anlatmaktan kaçınmak doğru gelmiyor bana.
Amaç ne yaa? İlişkiyi zedelemekten başka bir işe yaramaz.!
Sorulmadığı sürece anlatmak saçmalık bence durduk yere ne dicen yani
Eskiden bahsedince soğuyorum. Bence herkes eskiyi unutmalı
Saçma, zaten anlatan da yalan yanliş anlatır tek hatasını bile anlatmaz.
Şimdi duruma göre değişir tabi ama eski ilişkine nasıl başladın, nasıl bitirdin vs. ilişki kişiliğin hakkında bilgi vermek istiyorsan anlatılabilir haa yok ben eski sevgilimle şunu yaptım bunu yaptım şu özelliği çok iyiydi falan gibi anlatırsan olmaz
Üzerine kusulmasini istiyorsa anatsin
" Mantıklı" diyenin akmından şüphe ederim :)
Gerek yok adı üstünde geçmiş
Asla doğru değil. Anlatmayın anlattırmayın yoksa sürekli düşünüp kendinizi üzersiniz.
O konular acilmamali diye düşünüyorum 😊
Hayır
Bence saçma bir muhabbet sıkar
boşu boşuna kendinden soğutursun
Dogru değil
Tamamen kamillik
kesinlikle anlatılmamalı ama merak hep olacak.
Doğru değil.
Yok niye anlatayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?