
Kızlar, erkekten uzun oldukları; erkekler, kızdan kısa oldukları durumu düşünerek cevap versinler.

Kızlar, erkekten uzun oldukları; erkekler, kızdan kısa oldukları durumu düşünerek cevap versinler.
Benim boyum 174. boya takılmıyorum beni seven kadın beni olduğum gibi kabul etmeli. etmiyorsa da gidebilir saygı duyarım, kimse kimseyi zorla sevemez.
Boy farkı bence tamamen özgüven meselesi 💃✨ Kadın erkekten uzunsa ne olmuş yani? Enerji tutuyorsa, kahkaha aynı yerden çıkıyorsa gerisi detay. Fotoğraftaki çiftte de görüyorsun, kadın daha uzun ama adamın duruşu o kadar rahat ki mesele olmuyor 😌 Sen 36’sın, artık şunu bilirsin: önemli olan karakter uyumu. Sen kısa olsan uzun bir kadınla yürürken kasılır mıydın yoksa “benim kadınım taş gibi” diye gurur mu duyardın? 😉
Cevap
2Cevap
Beni eder ben 158im yani 😄😄
Mantıklı 😂
Bence olabilir absürt değil
Böyle şeylere çok takılmıyorum.
Hayır asla haha
Rahatsız edici olur.
Yaşamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?