Sevgilimden değil ama ilişki fikrinden sıkıldım, ayrılmak mı yoksa devam etmek mi?

Sevgilimle 1 yıldır süren bir ilişkimiz var ve her anıyla çok güzel giden bir ilişki. Tutku olsun aşk olsun olgunluk şakalaşma her şey birbirimizle uyumlu. Çok da aşığım ama ben yalnız kalmayı özlediğimi fark ettim. Sevgilimi seviyorum ama sanki buluşmayınca soğuyorum desem. Sürekli konuşuyoruz belki o yüzden olabilir mi diyeceğim ama her konuştuğumda ilk günkü heyecan ile konuştuğumu fark ediyorum? Kendimi kötü hissediyorum o bunları düşünmemi hak etmiyor ama benim aklımda ayrılma kararı var sadece nereden nasıl başlayacağım hiç bilmiyorum.

Güncellemeler
4 ay
Ara versem kendimi toparlasam hersey duzelecek gibi ama ne diye bozuyorum ki hersey mukemmel giderken? bunu soracak bana
Sevgilimden değil ama ilişki fikrinden sıkıldım, ayrılmak mı yoksa devam etmek mi?
Cevapla