2 senelik ilişkimde mutsuzum. Pintiliği ve ilgisizliğine dayanamıyorum, ayrılsam mı?

Erkek arkadasimi seviyorum ama mutsuzum cunku 2 onemli konu var birincisi parasi yok olsa bile pinti biri para hesap konusunda sıkinti yasiyorum onunla 2. si ise ilgisiz ne arar ne sorar dogru duzgun surekli ben kosuyorum pesinden harbi yoruldum tinlanmiyor olmak gururuma dokundu ama onu da kirmak istemiyorum 2 senelik iliskimiz var belki yanlis yapiyorumdur bilemiyorum pisman da olabiliirim kafam karisik ama icten içede mutsuzum. Bu durumu anlattim soyle nasil istiyorsan oyle davranicam dedi beni kaybetmek istemdiginden adamin yapisi bu ilgisiz beni de kaybetmek istemdigini soyluyor ben mutsuzum napicam ben ya

2 senelik ilişkimde mutsuzum. Pintiliği ve ilgisizliğine dayanamıyorum, ayrılsam mı?
Cevapla