4 yıllık ilişkimden sıkıldım ama ayrılmak istemiyorum ne yapmalıyım?

Ben 18 yaşındayım o ise 17 sinde. Lisenin başından beri çıkıyoruz birlikte çok şey yaşadık; kavga ettigimiz zamanlarda oldu birbirimizin omzunda ağladığımız zamanlarda. Ama sorun şu ki artık bazı zamanlarda ilişkiden bıkmış hissediyorum kendimi. Konuşmaları çok cıvık ciddi değilmiş gibi geliyor rahatsız oluyorum. Beni cok sevdiğini söylüyor bende onu çok seviyorum uzun zamandır da çıkıyoruz ama eskisi kadar bağlı değilmişim ona ihanet ediyormuş gibi hissediyorum. Bıktığım zamanlar da ayrılmak istiyorum ama sonrasında pişman olacağıma adım kadar da eminim. Ne yapsam bilmiyorum ayrıldığımızda çok üzülür evet ama ben böyle karmaşık hislere sahipken daha da üzebilirim onu. Dediğim gibi seviyorum ayrılmak istemiyorum ama sıkıldım da artık ilişkiden ne yapmalıyım sizce kafam çok karışık. İkimizde üniversiteye gideceğiz bu yıl eninde sonunda farklı şehirlere gittigimizde ayrılabiliriz o zamanı mı beklemeliyim yoksa şimdi bi hamle yapmam mı gerekiyor? Tekrar söyleyim onunla büyüdüm kolay değil ayrılması.

4 yıllık ilişkimden sıkıldım ama ayrılmak istemiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla