4 yıllık ilişkim bitti üstesinden gelemiyorum ne yapmam gerekir?

Merhaba

Kasımın başında ilişkim bitti. Birbirimizin insanı değiliz, işte gösterilmeyi seviyorum instagramda paylaşmıyorsun çiçek almıyorsun ilgi göstermiyorsun şeklinde bitti. İlgi gösteriyordum fakat almak istediği ilgi şekli üstteki gibiymiş. Aynı evde yaşıyorduk Ankara 'da ben antalyaya ailemin yanına geri döndüm. Evlilik teklifi daha etmiştim ağustosta. Abilerim ablalarım kardeşlerim şu anda ağlayarak yazıyorum kendime gelemiyorum karşımdaki insan bir hiçmişim gibi unutmuşken ben burada kafayı yiyorum bu kadar mıydı değerim diyorum spora başladım altta yatan sebebi ise belki görünüşüme çeki düxen verirsem pişman olur vs vs. Hayatımın merkezine aldığım kadın yok olunca dengemi kaybettim. Gidip sürekli stalk atmaya çalışıyorum. Görmeye çalışıyorum iyi mi diye. Herkes aynı şeyi diyor iyi olmuş bilmrm ne yakışmıyordunuz zaten benim istediğim dış güzellik değil ki olsaydı o kadar süre uzamazdı zaten sevgiye olan inancımı da kaybettim çok sevsen bile terk ediliyorsun. Gerçekten yıkılmış bir durumdayım şu anda. Hiçbir şeyi yapamıyorum. Sürekli aklımda. Terapiye gitmeyi düşündüm çalışmadığım için maddiyatım da yok şu anda. Kitap alayım elime dedim 2 cümle okuyup kapatıyorum. Dizi izliyim diyorum sıkılıp kapatıyorum. Yalnız kalmaktan korkmazdım önceden ama mağaramdan çıkarıldığım için tabiri caizse yalnız kalmaktan korkuyorum. Şehir vs değiştirdiğim için de tanıdığım kimim kimsem yok. Kendimi kıyma noktasına kadar geldi ama onu yapacak cesaretim bile yok. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Rüzgarda savrulan bir yaprak gibiyim. Kafanızı şişirmek de istemem ama konuşacak kimsem yok. Bu durumdan çıkan bu durumdan kurtulan arkadaşlar destek olabilirseniz çok sevinirim. 2 kelam edip en azından kendime gelmiş olurum belki

4 yıllık ilişkim bitti üstesinden gelemiyorum ne yapmam gerekir?
Cevapla