4 yıllık ilişkim bitti. Bu konuda nasıl hareket etmem gerekiyor?

Herkese selam. Biz 5 sene önce tanıştık ve ikinci senemizde sevgili olup, dördüncü senemizde ise nişanlandık. Üni mezunu olunca da evleniriz diye planlıyorduk ve bu sene mezun oldu. Evlenmeden önce de otelde çalışayım ve evliliğimize para biriktirip diyerekten evliliği 4-5 ay erteledik (nişanlım şu an otelde çalışıyor). Arada sırada kavgalar etsek de 5 yıldır birbirinimizden hiç soğumadık ve hep sevdik. Şimdi de birbirimizi seviyoruz. Benim arkadaşım onu aramış ve onun gözüyle de olayları dinlemiş ve nişanlım beni hala çok seviyor. Ama işte bugüne kadar kendi başına hiçbir kararı vermediği için, hep başkasının arkasında kaldığı için şu an kendisini yetersiz görüyor. Mesela nişan ve evliliğimizi MEZUN olduktan sonra yapacaz diye planlarken onun babası üni sırasında nişanı yaptırdı. Yani bizim kararımız değildi, bizim planımız değildi. Yani kendisi HER ZAMAN başkalarının gölgesinde kaldığı için de şimdi kendisini geliştirmek için, kendini tanıyabilmek için ayrılma kararını verdi. En başta da ilişkiye benim zorlamamla girdik. Zorla derken kötü anlamda değil. Biz henüz flört iken güzel sözler söyleyerek, bak biz çok uyumluyuz diyerek sevgili oldum. Yani bu da onun asıl amacı değildi. orada benim hatam vardı. Beni reddedemedi çünkü o da beni seviyordu ama ilişkiye hazır değildi ve ben bi yolunu bulup ilişkiyi başlattım. Şimdi kendisini geliştirmesi için, kendisini tanıyabilmesi için ilişkiyi bitirip arkadaş kalmayı istiyor. Bu da bana ters çünkü ben onu gerçekten çok seviyorum ve evliliği 5 yıldır bekledim ve daha da bekleyemiyorum. Ortam, durum müsait olsaydı hemen yarın evlenirdim o derece onu çok istiyorum.

Umarım açıklayıcı olmuşumdur. Bu durumda ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz lütfen. Özellikle kadın arkadaşlardan yardım istiyorum çünkü bu olaya kadın gözüyle bakmam gerekiyor.

Not: ben 27, nişanlım ise 23 yaşında
4 yıllık ilişkim bitti. Bu konuda nasıl hareket etmem gerekiyor?
Cevapla