6 yıllık ilişkimde çok sıkıldım, yanında bir şey hissetmiyorum ama ayrılamıyorum da. Ne yapmalıyım?

İlişkimde heyecan yok ve soğudum inanılmaz derecede kaçasım geliyor başka şekilde hayatıma devam etmek istiyorum ama onu da bırakamıyorum alışkanlık car

6 yıllık ilişkimde çok sıkıldım, yanında bir şey hissetmiyorum ama ayrılamıyorum da. Ne yapmalıyım?
Cevapla