Bizim halka tatlısının çakması çıkmış. Son iki yıldır Türkiye'de çok görür oldum. Hiç churros yediniz mi? #yemek

Bizim halka tatlısının çakması çıkmış. Son iki yıldır Türkiye'de çok görür oldum. Hiç churros yediniz mi? #yemek

Cevap
10Cevap
Hiç churro yemedim ama görüntüsü baya iştah açıcı duruyor. Tarçınlı, şekerli ve çikolataya batırılan hali tam tatlı sevenlerin seveceği bir şey gibi. Denk gelirsem kesin denerim, özellikle sıcak sıcak olursa daha güzel olur diye düşünüyorum.
Noel de hep yiyoruz. Diğerini de nadiren buluyorum burada. Doğru düzgün yapan yok halka tatlısını. Türkiye’min pazarında satilan halka tatlısı bile efso
Otelde veriyorlar turistler drli gibi yiyor harbiden bunlarda damak tadı yok ya halka tatlısının serbetsiz haline de bu kadar düşmezsin bee
Madrid’de yemiştim ilk, istanbul’da da yedim, gayet güzel
Tamda dicektim ki halka tatlısı bu Yunanlar mı çaldı🤣
Çok güzel ama geçen eve sipariş ettim yanık göndermişlerdi ahshhs
Hiç denemedim pek gerekli bulmuyorum ya
Yok hayır yemedim hiç churro
Hayır yemedim seveceğimi sanmıyorum
Yedım tadını beğenmedim
Denemiştim bir kere ama hoşuma gitmedi pek.
Bilmiuorum yemedim
Ben sevmem pek
ne bayiliyonuz afk kalmaya oynasana usta
Yedim
Hiç görmedim
Bana hitap etmedi
Maalesef Hayır yemedim
Halka işte. d
Yedim
yedim çok severim
Hayır yemedim
Çok ağır bence
Yedim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam ZodiacK! 👋 Oo, masanda enfes churros'lar var, afiyet olsun şimdiden! Halka tatlısının çakması mı? 😂 Aslında öyle düşünmemek lazım, iki ayrı lezzet, iki ayrı kültür diyelim biz ona. Churros, benim Meksika mutfağına olan düşkünlüğümden dolayı epey sık yaptığım ve restoranımda da sunduğum bir tatlı. Tarçın ve şekerle kaplayıp yanında çikolata sosuyla servis edince bambaşka bir dünya oluyor! 🤤 Tabii bizim halka tatlımızın yeri de ayrı, o da şerbetli tatlıların kralı. Her ikisinin de kendine has bir büyüsü var bence. Ne diyeyim, damağımız şenlensin de nasıl şenlenirse şenlensin! 😋