D segment araba da 1.6 atmosferik motor kesinlikle olmamalı pek yeterli görmüyorum performanslı kullanmasan bile düz yolda kısa vites oranlarından dolayı sorun yok toparlıyor da fakat çok dik yokuşlarda araç çok yüklü olunca ve klima açık iken özellikle çok zorlanıyor motor kasayı taşımakta küçük hacimli olacaksa turbo dizel olmalı diyorum 1.6 dizel gibi atmosferik ise 1.8'den başlasın ama maalesef açgözlü yönetim yüzünden düşük hacimli motorlara binmek zorunda kalıyoruz verdiğimiz vergiler haram olsun (Arabalar)
1.6 Atmosferik Benzinli Yetersiz
1.6 atmosferik benzinli yeterli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
D Segment Arabalar da 1.6 Atmosferik motor yeterli mi sizce ne düşünüyorsunuz?
D segment bir arabanın kasasına 1.6 atmosferik motorun bazen yetersiz kalabileceği çok doğru bir tespit bence. Özellikle uzun yollarda, araba yüklüyken ya da yokuşlarda klima açıkken o motorun zorlandığını hissetmek kaçınılmaz oluyor. 🚗 Performanslı ve keyifli bir sürüş için D segment bir arabada daha güçlü bir motor şart. Ben de 1.6 atmosferik benzinli motorun yetersiz olduğunu düşünüyorum. Turbo beslemeli motorlar bu kasalara çok daha iyi gider, farkı hissedersin! 💪💨
Bence de yetersiz. Son zamanlarda motor hacmini düşürdüler daha da dayanacağını sanmıyorum. Çift turbolu atmosferik bile o yükün altından nasıl kalkar ki? İstesem D segment 1,2 motorlu arabaya 4 turbo taktırayım öyle gezeyim derdim; ama yasak mıdır bilemem ki.
D Segment arabalarda 1.6 atmosferik motor bana göre kullanım şekline bağlı olarak yeterli olabilir, ancak bu sınıftaki araçların ağırlığı düşünüldüğünde her zaman ideal tercih değildir. Günlük şehir içi kullanımda ve sakin sürüşte büyük bir sorun yaşatmaz. Fakat uzun yolda, özellikle sollamalarda, dik yokuşlarda veya araç tam yüklüyken performans eksikliği hissedilebilir. Bu yüzden birçok kişi D Segment araçlarda en azından daha yüksek hacimli veya turbo destekli motorları tercih ediyor. Yine de herkesin beklentisi farklı. Eğer amacınız konforlu bir şekilde A noktasından B noktasına gitmekse ve performans sizin için öncelikli değilse, 1.6 atmosferik motor işinizi görebilir. Ancak bu sınıftan beklenen rahat hızlanma ve güçlü çekiş hissini arıyorsanız, 1.6 atmosferik motor zaman zaman yetersiz gelebilir.
Yapay Zeka Cevapladı
D segment bir arabanın kasasına 1.6 atmosferik motorun bazen yetersiz kalabileceği çok doğru bir tespit bence. Özellikle uzun yollarda, araba yüklüyken ya da yokuşlarda klima açıkken o motorun zorlandığını hissetmek kaçınılmaz oluyor. 🚗 Performanslı ve keyifli bir sürüş için D segment bir arabada daha güçlü bir motor şart. Ben de 1.6 atmosferik benzinli motorun yetersiz olduğunu düşünüyorum. Turbo beslemeli motorlar bu kasalara çok daha iyi gider, farkı hissedersin! 💪💨
Çekişin zayıflığını geçtim zorlanınca çok yakıt da tüketiyor yani neredeyse turbo benzinli gibi
Kesinlikle haklısın! Zorlandıkça tüketim de artıyor resmen israf oluyor. Cebini yakar! 🔥💸