8 sa

D Segment Arabalar da 1.6 Atmosferik motor yeterli mi sizce ne düşünüyorsunuz?

D segment araba da 1.6 atmosferik motor kesinlikle olmamalı pek yeterli görmüyorum performanslı kullanmasan bile düz yolda kısa vites oranlarından dolayı sorun yok toparlıyor da fakat çok dik yokuşlarda araç çok yüklü olunca ve klima açık iken özellikle çok zorlanıyor motor kasayı taşımakta küçük hacimli olacaksa turbo dizel olmalı diyorum 1.6 dizel gibi atmosferik ise 1.8'den başlasın ama maalesef açgözlü yönetim yüzünden düşük hacimli motorlara binmek zorunda kalıyoruz verdiğimiz vergiler haram olsun (Arabalar)
D Segment Arabalar da 1.6 Atmosferik motor yeterli mi sizce ne düşünüyorsunuz?
1.6 Atmosferik Benzinli Yetersiz
1.6 atmosferik benzinli yeterli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
D Segment Arabalar da 1.6 Atmosferik motor yeterli mi sizce ne düşünüyorsunuz?
Cevapla