Restoranda bitiremediğin yemeği paket yaptırıp eve götürür müsün?

Kardeşimle dün dışarıda yemek yedik. Fast food mağazalarından birinden çok ürünü olan bir menü aldık ben kendi menümdeki hamburgeri biteremedim. Kasaya gidip paket yapar mısınız diye sordum ve yapabileceklerini söylediler.

Kardeşim bu durumu saçma buldu. Ama sonuçta benim aldığım menünün içindeki bir üründü ziyan mı olsun. Eve gelince buzdolabına koydum, bugünde ısıttım.

Siz ne düşünüyorsunuz kalan yemeği paket yaptırır mısınız?

Restoranda bitiremediğin yemeği paket yaptırıp eve götürür müsün?
Evet, yemeği paket yaptırıp eve götürürüm
Hayır, bu beni gülünç duruma düşürebilir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Restoranda bitiremediğin yemeği paket yaptırıp eve götürür müsün?
Cevapla