
Masaya gelen ekmeklerin geri kalanı bile ne yazık ki çöpe atılıyor 🙄
Peki siz kalan yemekleri çöpe gitmesin diye, paket yaptırıp yanınıza alır mısız?

Hayır çünkü yiyeceğim kadar aldım her zaman ama bir ortamda tavukların hepsini 1-2 kişi arttırdı yiyemiyorum diye bizle beraber olan bir öğretmen kadın hepsini pakete aldı kedilerime vereceğim diye...
Peki sen böyle birşey yaptın mı hiç?
Topluca arkadaş buluşmalarımız genelde köfteci Yusuf’ta olur.
Ortaya söylenen kilolarca köfte 🙄 Ve geriye kalan bir o kadar köfte.
Bir iki kere mekandan kalkarken o kalan köfteleri paket yaptırmıştık ama kim aldı hala bilmiyorum 😂 Yani dolayısıyla ben almasamda paket yaptırılmış oldu 😊
Anladım alın canım köfte değerli sonuçta atılması çok yanlış olur günah yanii..
Benim açık söyleyeyim ne yiyeceğim, ne kadar yiyeceğim hep belli onun için şahsen yalnız olarak başıma gelmedi böyle birşey. Zaten çoğu yemeğimi kendim yapıyorum evde..
Aynen öyle çöpe gitmemesi her zaman iyidir teşekkürler..
Eig için teşekkürler..
Hayır almam.
Öyle zamanlarda artmasın diye ekmek yemiyorum yemek kalmıyor adana isteyip etini yiyip kalkarım 😆
Şu zamana kadar hic oyle bisey yapmadim yiyecegim kadar siparis verdiğim icin.😘😘
Cevap
47Cevap
Tabakta kalmaz ki gadası
Yani kalan yemek fazla ise Tabii ki paket yaptırılmasını istiyorum.
Bunun temelinde yemeğin çöpe gitmesi değil de yani verdiğim para çöpe gitmesin ya da evde bir öğün yemeğin uğraşı boşa gitmesin falan.
genelde çocuklarla gittiğimizde bunu yaşıyoruz. çocuklar çok söylüyor ama yemiyorlar. hep yarım kalıyor. ben utanırrım söylemeye ama eşim çekinmez hemen şefe söyler paket yapın diye.
teşekkür ederim.
Çok beğendiğim sevdiğim bir yemek ise alırım tabi ki😊
Benim oğlum var o geriye yemrk kalmasına asla izin vermez 😊
Ben hergün paket yapıyorum yarım kalan pastaları kurabiyeleri istiyor herkes hatta cam kasede servis edilen sütlü tatlıları bilerek yarım bırakıp paket isteyen var kase yi eve götürmek için yapıyoruz ne yapalım maksat gönlü olsun 😊
Yiyebileceğim kadar söylerim yiyemediğimi kedilerle paylaşıyorum
Yok abla genel olarak hepsini yerim bazen tabağı bile sünnetlerim ama bazen...
Kesinlikle😊hatta kuruyemişimi , içkimi bile alarım😄
Hayir almam gittigim restorankar da sorarim kalan yemekleri ne yaptiklarini ve genelde köpek barinaklarina veriyorlar.
Genelde yiyeceğim kadar sipariş veririm ya da hepsini bitiririm çok nadirde olsa yiyemezsem paket yaptırmam bırakırım.
Ben aç oldupun zaman o an ne kadar yiyebileceğimi bildiğim için kalmıyor. Eğer kalırsa, ölecek olsam bile yerim, bırakmam.
Yapamam yapmadım da ama sadece mangala gittiğimde kemikleri ya da etleri kedim ve köpeğim için toplarim
Yemeği hep geç bitiririm ben bakarım yemeyen varsa onların yemeklerı hatta Yan masalarda kalanları bile isteyip yiyorum ben 😀
Dışarda yediğimde ihtiyacim kadar alir bitiririm kebap türü birseyse paketleyip eve götureblirim israftir para veripte aliyoruz
Dışarda pek yemek yemiyorum. Yersem aç olduğum içindir tabakta kalmıyor o yüzden😂
Evet yaptığım oldu. Sokakta denk geldiğim birilerine veriyorum
Hayır. Yiyebilceğim kadar söylerim, doymazsam bir daha yerim :P
Kebap türüyse alınmalı ya da o an yiyemediği kalan bir yemekse alınabilir tabiki.
Bu kabaligi yapmam, yanimda yapana izin vermem. Yiyecegin kadar soyleyeceksin, gunah :)
Benim hijyen takıntım var o yüzden dışarıda yemek yemiyorum.
Alırım ya çünkü evde annemin beslediği tavuk var hadi o yemezse köpek var onlara veririm
alabileceğim yer veya yemek vardır alamıyacağım yer ve yemek vardır
Şişman olarak tabağın dibini gördüğüm için pek öyle bir şansım yok
mümkünse evet israfa karşıyım
Almam gerek yok yemekler çöpe değil genelde hayvanlara veriliyor çoğu yerde toplanıp
Hic doymadigim icin onlara gerek kalmiyo ac kalkiyorum ne kadr yesemde midemde sorun var sanirim😂
Eve götürmem de,, evsiz canlılara verdiğim olmuştur..
Hic bir zaman kalmaz hic kalacak sekilde sparis vermem
Hayır almam yemek bırakmamaya özen gösteriyorum
ne yalan soyliimm yanima almiyorum
Tabağı silip süpürdüğün içindir😄
şu zamana kadar fazla söylemedim
Çok birşey kalmadıysa hayır.😊
Bazen alıyorum bazen almıyorum :D
Mikrodalga olsa evet ama ben bitirmeden kalkmam
Evet kesinlikle paket yaptiririm.
Her halükarda yerim yani artırmayı sevmem
Yaptırdığım olmuştu.. Pide falan 😃😂
Hiç yapmadım ama yapılması uygundur.
o masada ben varsam masada bişi kalmaz zaten :)
hayır genelde almıyorum..
İsraf her zaman haramdır
Hiç böyle bir talebim olmadı. Bence çok saçma
Tanzim merkezlerine satıyorum😅
evet alırım sonra da yemem
Hic denemedim😂😂😂🐒
Yiyeceğim kadar alırım
Hayır almıyorum.
Tabikide evet , israfa hayır
Yiyeceğim kadar alırım
Yiyeceğim kadar söylerim.
Bazen :D D
İskenderse alırım.
Alirim. ne bırakacağım
Kalsın hayır almam.
almam :
Kesinlikle alırım
Hayır almam
Alirim
Hepsini bitiriyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar