Restoranda yediğiniz yemeğin kalanını paket yaptırıp yanınıza alır mısınız?

Restoranda yediğiniz yemeğin kalanını paket yaptırıp yanınıza alır mısınız?
Bazen gözümüz doymuyor ve fazladan sipariş veriyoruz. Özellikle toplu gidilen yemeklerde ortaya söylenen yemeklerin çoğu kalıyor.
Masaya gelen ekmeklerin geri kalanı bile ne yazık ki çöpe atılıyor 🙄
Peki siz kalan yemekleri çöpe gitmesin diye, paket yaptırıp yanınıza alır mısız?
Restoranda yediğiniz yemeğin kalanını paket yaptırıp yanınıza alır mısınız?
Cevapla