
Bunun yanlış bir davranış biçimi olduğu belirtmiş ama ben mis gibi paket yapılmasını istiyorum.
https://twitter.com/nezaketkuraIi/status/1636429257369894912?t=1tLLRe6Ez-9bhmJSGJGv-A&s=19

Bunun yanlış bir davranış biçimi olduğu belirtmiş ama ben mis gibi paket yapılmasını istiyorum.
https://twitter.com/nezaketkuraIi/status/1636429257369894912?t=1tLLRe6Ez-9bhmJSGJGv-A&s=19
Kolay kolay yemek yarıda bırakmam. Gelen yemekte sorun varsa yemem veya fahatsizlanmis olmam gerekir yemeğimi yemesem için. Haliyle kalan yemeği paket yaptırmam.
Neden yanlış bir şey oluyor? Ben paket yapmasam çöpe atacaklar. Hayvanlara veren işletmeler var ama bunu belirtmiyorsa hepsi çöpe atıyor. İsraf etmem genelde alınabilecek miktarda olduğunda kesinlikle paket yaptırıyorum
Bence de paket yaptırıp götürmek daha mantıklı
Aynen öyle ☺️
Para verdin neticede alırsin ne var bunda. Beleş değil ya. İsraf günah. En kötü hayvanlara verirsin yer ki kendin de yersin. Yoksa restorandakiler çöpe atacak zaten.
Genelde bitiremeyecegim şeye başlamak istemem.. Yiyebileceğim kadar alıyorum.. Oldu ki acil işim çıktı - sanmıyorum ama - paket de yaptırırım..
Cevap
7Cevap
Yanıma alıyorum. Çöpe atıyorlar çünkü yazıl günah
yazık*
Ben gerek duymazdım
Ben doğal paketleme yaparım hepsini yerim ne sipariş verdiysem 😄
İstiyorum ben ya. Zaten dışarıda yediğim hiçbir yemeği de bitiremiyorum doğru düzgün.
Lokanta da yemek yemeyi sevmiyorum. Paket yaptırmayı istemem, yeteri kadarını aldıktan sonra ihtiyaç duymam.
Allah Allah artistliğin lüzumu neresi yanlışmış manyamasınlar
Paketlenmesini tabi ki istiyorum. Arta kalanları da bazen sokaktaki canlara veririm 😊
Paketlenmesini isterim, nimetin çöpe gitmesini istemem
Genelde asla bitiremeyeceğim porsiyonu sipariş etmem…
Kolay kolay yemek bırakmıyorum ama olağanüstü bir durumda yanıma alır evde yerim nolacak çokta fifi
Lahmacun pide pizza ya da künefe gibi bir şey ise paket yaptırrım evet 😄
Genelde hep kalır yemeğim babam yer kalanını, eğer o da doymuşsa paket yaptırırız.
Para vermişim niye yanlış olsum, paketletirim. Ama genelde bitirip kalkıyorum
Ben paketlerim parayı sokakta bulmadim.
Mis gibide alır sabah okula/işe giderken yerim soğuk soğuk
Genelde ihtiyacım olanı sipariş veririm.
Para gökten inmiyor sonuçta, evet.
Yiyeceğim kadar siparis ederim , gerek yok
En doğal hakkımız paketletmek
Bazen kalıyor. Onuda alıp hayvanlarla paylaşıyorum
bitirip kalkarım genelde
Beslediğim hayvan varsa evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?