Yeme & İçme Algida’yla yaz başlıyor, 29 Mayıs’ta Caddebostan’da buluşuyoruz! Gelecek misin? (Sayfa 3) Yabababadu Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1012 Algida’yla yaz başlıyor, 29 Mayıs’ta Caddebostan’da buluşuyoruz! Gelecek misin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 22 kişi beğendi
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı. İyi eğlenceler 0 0 Yorumla
10krst Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Keşkeee gelebilseem yaaa 0 1 Yorumla Miraylin +1 yıl Gidersin yaa dert etme😄 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl bende gelmek istiyorum ama param yok. 1 1 Yorumla hayalim2900 +1 yıl Benimde param var arkadaş yok ne güzel 😂😂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
96Cevap
Çok uzak bee😫
İyi eğlenceler.
Sıcak sıcak iyi gider
keşke gelsem
maalesef 🥺🥺 çalışmak çalışmak
Gelemem cok uxak orasi yaaa
Evet hemen geliyorum oraya
Gelemem çünkü cadde bostana çko uzağım
bedava dondurma varsa neden olmasın
Çok uzak be Algida. Yoksa gelmez miyim
Gelemem çünkü başka şehirdeyim
Hayır çünkü İstanbul’da değilim
Yolumuzu düşürmeye gayret edeceğiz
Dusunuyorum izin alirsam gidicem is yerinden
Gelirim belki güzel olurjdjd
Ben dondurma sezonu çoktan açtım :)
Yazı çok seviyorum yaa :)
Herkes ordaysa bizde geliyoruz :)
Ben calisiyom yarin ah be abi
Gidenlere iyi eğlenceler diyelim bari)
Maalesef gelemiyorum isterdim ama
Bedava dondurma var mı 😂
Sürpriz hediye dondurma mı olacak 🤭
Gelecegimizzz umarim yani
Gelirim tabi neden gelmiyin
Yok çok uzak ben ankaradayım sınavalrım var
maalesef
Evet yoldayım geliyorum
Valla beleş dondurma varsa gelirim
Güzel paylaşım için teşekkürler
Gelemiyorum maalesef.
İyi eğlenceler
Keşkeee gelebilseem yaaa
Gidersin yaa dert etme😄
Hayır canım
bende gelmek istiyorum ama param yok.
Benimde param var arkadaş yok ne güzel 😂😂
Evet geleceğimmmm….:)))))))
dondurmaaa mi ama hastayim 🥺
Gidilebilir güzel etkinlik
Gelemem
Faydalı yazı
Duruma gore degisir
Hayır
Ne güzel
benim okulum var bea
Gelmeyecem
Seninle