Yeme & İçme 23 Nisan kutlu olsun, Algida’yla yaz başlasın! İzmir’de olanlar buraya: 23 Nisan’da Gündoğdu Meydanı’nda buluşuyor muyuz? (Sayfa 2) ExplorerdanHallice Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 117 23 Nisan kutlu olsun, Algida’yla yaz başlasın! İzmir’de olanlar buraya: 23 Nisan’da Gündoğdu Meydanı’nda buluşuyor muyuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 18 kişi beğendi
Edacans Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Keşke ama sadece İzmir'de olduğu için maalesef.🙃 1 1 Yorumla Fatmanurarı +1 yıl İzmirdeyim ama benim şimdi haberim oldu 😂 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
23 Nisan çocukluğuma dönsem keşke
Yaz demek Algida demek mutluluk
İftardan sonra inşallah yeriz
Keşke ama sadece İzmir'de olduğu için maalesef.🙃
İzmirdeyim ama benim şimdi haberim oldu 😂
Ah. Keşkee bensiz bir İzmir var orada
İzmir'e uzağım İzmir'de olsam kesin gelirdim
Her sene olduğu gibi kutlu olsun
Erkekler Ne Diyor
23 Nisan kutlu olsun.. hepimize
Hayır ben maraştayım malasef
Eskiden çocuk olmak daha güzel di
Algida Maraş dondurması 😅
Eskiden ne kutlardik ama simdi tadi bile kalmadi
İstanbuldayım be İzmir’de olsaydım olurdu 😀
Hey gidi günler hey. Ne güzel kutlardık
bütün çocukların doğum bünü kutlu olsun
Ben bursada oturuyom gelememki uzak
maalesef gelemez dim:((((
yakın olsam gelirdim. ama uzağım.
Herkesin çocuk bayramı kutlu olsun.