Glikoz şurubunun tanımı

Mısır nişastasından üretilen, diğer adı mısır şurubu olan bal kıvamında bir şeker türüdür.
Kullanım nedenleri

Tadı normal pancar (beyaz) şekerden kat kat daha fazla tatlı olan maliyet olarak da şekerden kat kat daha ucuz olduğu için birçok gıda firmasının tercih ettiği maddedir. Bilinene göre; 1 kilo glikoz şurubu, 5 kilo pancar şekeri ile eş değer.
Glikoz şurubunun tadını anlama yöntemi
Örneğin, şekerli bir şey yediğimizde şeker tadı damakta hissedilir, ne kadar fazla şekerli olursa olsun. Glikoz şurubu olan gıdaları yediğimizde ise şurubun tadı boğazda hissedilir, aşırı tatlılık ve yanma olur. Damak tadı hassas olanlar bunu daha iyi anlarlar.
Gelelim glikoz şurubunun zararlarına

. Glikoz şurubu vücuda girdiği an kanın şeker dengesini alt üst eder.
. Hormanal dengeyi bozduğu için Östrojen veya Testesteron salgısını arttırır.
. Uzun vadede tüketildiğinde kanser hücrelerini beslediği için kansere yol açar.
. Astıma sebep olur.
. Karaciğer büyür ve bu büyüklük karaciğer yağlanmasına neden olur.
. Vücuttan çok zor atıldığı için vücudu yağlandırır ve kilo artışına sebep olur.
. Alzheimer'ı tetikler.
. Böbreklerde taş oluşmasını hızlandırır.
. Şeker hastalığına sebep olur.
Bu kadar zararı yeterli değilse en önemli zararına gelelim
Beynimiz açlığı midenin dolmasından değil kandaki şekerden anlar, yani yeteri kadar şeker aldıysak beyne açlık sinyali gitmez. Glikoz şurubu kandaki şekeri emdiği için, beyne giden açlık sinyali artar ve kişi sürekli kendini aç hisseder. Buda doyumsuzluk ve aşırı kilo alımına neden olur.
Günümüzdeki glikoz şurubu kullanımının belirtileri
Obezite artışı, zayıf olmasına rağmen vücudun bazı bölgeleri yağlı olan insanlar, karaciğeri yağlandırdığı için cilt kusurları (sivilce, deride yağlanma, egzama, saç dökülmesi, sedef, vitiligo) gibi gözümüze normal gelen şeylerin çoğunun sebebi bu şuruptur.
Glikoz şurubunu bolca kullanan ünlü gıda şirketleri
Sırf daha fazla kâr amacıyla insanların sağlığını hiçe sayan birkaç şirketi sizlerle paylaşmak istiyorum.
Eti, Ülker, Algida, BİM, Cappy, Tamek, Cola, Fanta, Fuse Tea, Nestle (bazı ürünleri), Nescafe, Cafe Crown, Falım.
Glikoz şurubu olmayan ürünlere yönelelim, bu şirketleri sevindirmeyelim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Torku sanırım pek kullanmıyor. Bazı ürünlerinde var ve genelde piskivi hazır paket dondurmaları ymem. Hatta babam dondurma yerken elinden attım adam oturup ağlıyıcaktı nerdeyse. Anlamıyorum o nimet sayılmıyıcak çöpleri nasıl yiyorlar. Ben yiyince vicudum hemen tepki gösterip resmen bana kızıyor. Sevmediğim insanlara yalızca göz yummaya çalışıyorum tüketmelerini... Herkese sağlıklı günler. Fakat nedne anlıyorum. Adam 1400tl alıyor aylık nasıl geçincek ? nifus arttıkça gider artar kişi başına gelir azalır gider yükselir. Nasıl düşrülür yiyicek ve diğer alanların kalitisni düşürürerek insanların çabuk ölmeleri ve 20-50 yaşına kadar yaşıyıp yani kölelik çağına sonrada ölmesi için yaptıklarını biliyorum. Bu yüzden insan ola hiç kimse hazır paket yiyicek almamalı. Çünkü fabrikalarda tamamen ypay şeylerle ve siterizie olmayan şekilde yapılıyor ve sokak kedisi bile yemiyor yani hiç beyin kalmadıysa hayvan yemiyor ki insanda bir hayvandır ama biraz kör bir hayvan olduğu gerçek bazılarının.
Kesinlikle öyle hafife alınıyor bu yiyecekler, ölüm yaşı gittikçe kısalıyor. Torku glukoz surubunu hiçbir ürününde kullanmıyor.
Torku bunu beğendi ☺