Karamelli etimek tatlısı yapacaktım, etimekler kırık çıktı ne yapmalıyım diye düşündüm bende cheesecake yaptım.
Malzemeler
- 1 paket tuzsuz etimek (2 paket yulaflı bisküvi)
- 1su bardağı kırılmış fındık
- 100 gram margarin ya da tereyağı
- 4 yemek kaşığı süt
Kreması için
- 500 gram labne
- 200 ml krema (Benim kremam yoktu 1 su bardağı süt ile 60 gram margarini ocağa aldım yağı erittim el yapımı krema yaptım.)
- 1,5 şu bardağı şeker
- 4 yumurta
- 1 paket vanilin
- 5 yemek kaşığı un
Çilekli sos için
- 400 gram çilek (ben dondurucuda ki çileğimi kullandım)
- 1 su bardağı şeker ( daha az tatlı olsun istiyorum diyorsan şekeri azaltabilirsin)
- 1 yemek kaşığı mısır nişastası
Üzeri için - Antep fıstığı kırığı



Hazırlanışı
Çilekli cheesecake’in sosu için dondurucudan çıkardığım çileklerin üzerine şeker ilave ettim hava sıcak olduğu için çabuk eridi buzu ,orta ateşte pişirdim .blenderdan geçtim tekrar ocağa aldım 1 yemek kaşığı nişasta ekledim sürekli karıştırarak pişirdim altını kapattım, soğuması için cam kaseye aldım. alt tabanı için etimekleri rondodan gectim (yulafli bisküvi için yapacaklar 2 paket yulafli bisküvi kullanmali ) Derin bir kaba aktardım. Üzerine süt,fındık kırığı ve margarini ekleyerek tüm malzemeleri güzelce karıştırdım.
Kelepçeli kalıbımın tabanına pişirme kağıdı yerleştirdim . Hazırladığım harcı kalıba boşalttım kaşıkla bastırarak sıkıştırdım ,dondurma kuplari ile duzelttim . buzdolabında dinlenmeye aldım .Kreması için kremam olmadığı için süt ve yağı tavaya aldım kaynatmadan yağı erittim doğal krema oldu . Yaptığım kremayı miksere aldım çırptım üzerine labne peynirini de ekledim çırpmaya devam ettim şekeri de ekledim şeker eriyene kadar güzelce çırptım yumurtalarımı teker teker ekledim çırpmaya devam ettim un ve vanilyayı ilave edip tekrar çırptım.
Buzdolabında olan kelepçeli kalıbı aldım hazırladığım kremami icine döktüm .önceden ısıttığım 160 derece fırına aldim (fırın icerisine ısıya dayanıklı bir kap ile su koydum ,çatlamasını engellemek icin yaptım bunu ) 1 saat pişmeye bıraktım. Pişince Hafifçe sallayarak pişip pişmediğini kontrol ettim .fırını kapattım ,fırın kapağını açtım fırın oda ısısına gelince fırından cheesecake’ki aldım. Üzerine çilekli sosu gezdirerek döktüm. Kenarlarına Antep fıstığı kırığı serptim .buzdolabında beklettim yemekten sonra servis ettim yapacaklara afiyet olsun. 💐





Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Ben olsam lanet olsun bir tatlı yapacaktım yapamadım diye söylenir hiçbir şey yapmazdım 😂
Kıyamam ama bişey itiraf edeceğim yemin ederim bi ara aklıma geldi. sonra çocuklar pasta istedi cheescake ye çevirdim.🤭🤭
Beni işte oğlum da ikna edemezdi o noktadan sonra 😅
Harika duruyor haaa ama neden çilek sos pembe iken bu renk ommuş canım
Balım sosu üstünden sıyırdım aldım, biraz inceltmek zorunda kaldım. sosu fazla ben yemem dedi eşim.🤷♀️çok teşekkür ederim. 💐
Harika duruyor yaa ben çok beğendim tatlımmmm olsa iki dilim yerdim valla
İzmir e yolun düşerse başımın üstünde yerin var beklerim yaparım da canım benim.
Ben Izmirdeyim ama yaaa
Anaaa nasıl yaaaaaaaaa
Mmmmm öyle mi
Gerçekten mi neresinde dur hemen geliyorum
Çok güzel görünuyor cheesecake sevmem tadı ona mı benziyor yani tatları çok benzer mi?
Balım ben yalan söylemek istemiyorum, tadını alamıyorum ama yiyenler cheescake olduğunu hatta pastanelerde yedikleri ile eş değer olduğunu söyledi.
Teşekkür ederim ellerine sağlık ❤
Çok teşekkür ederim canım benim.💐❤️
Güzel tatlı olmuş emeğine sağlık güzel paylaşım olmuş
Eline sağlık çok güzel olmuş
Çok teşekkür ederim, neler yapıyorum ama aferin bana değil mi?🥳👻
Sende cevher var cevher
KS site olarak bana aşçılık kursu sponsoru olabilir bence.👻👻👻
Bence sen kurs verebilirsin
Benim profesyonel eğitim almam lazım
Master Chef
Emek kokuyor ellerinize sağlık
Çok teşekkür ederim gerçekten çok emek verdim.🤭
Evet tane tane yazmışsınız ve görüntüsü prezentabl harıka :)
Yummmy 😋 eline sağlık güzel gözüküyor
Çok teşekkür ederim, oldukça lezzetli oldu bence de.💐
malzeme kırık çıkınca ne demek 🤔
Etimek ile başka bir tatlı yapacaktım , etimek kırık çıkınca onu kast ettim. yanlış mı ifade ettim?
bende malzeme eksik çıktı gibi anladım sorun yok ifadeler farklı olabiliyor bazen ☺️ @ölümmmeleğiii
Teşekkür ederim acaba yanlış mı? ifade ettim diye düşündüm.
ne demek efenim elinize sağlık ☺️ özelden yazdım ama 🤔
Tekrar teşekkür ederim burdan yine teşekkürü mü tekrarladım bende.
En sevdiğim tatlı
Ablam hayretler içerisinde olduğum bir durum var ki. İlk kez yaptım ama çok güzel oldu.
Afiyet olsun
Çilek rengi biraz açık olmuş
Koyu aslında eşim sosu sevmediği için incelttim sadece.
Çok lezzetli ya
Gerçekten çok lezzetli oldu ablacım , tavsiye ediyorum.💐
Afiyet 😋 olsun mis
Çok teşekkür ederim evet mis gibi oldu.🤭
Abla ölüm meleği linkini çok düşündün mü tövbe tövbe
Okurken bile genzimde kola kalıyordu
Düşündüm ablam bi kere öldüm hayata geri döndürüldüm sonra uzun süre ölümle burun buruna geldim sürekli o yüzden bu ismi seçtim.
Mantıklı abla öyle şeyler yaşadıysan
Güzel olmuş ellerine sağlık
Çok teşekkür ederim, gerçekten çok güzel oldu. tavsiye ediyorum.
Olsada yesek be ne güzel duruyor 😅
güzelmiş
Afiyett olsun
Çok teşekkür ederim.
Güzel olmuş
Çok teşekkür ederim gerçekten oldukça güzel oldu.