Zeytinyağlı yemekleri ege yöresi daha çok seviyor bizim oralarda bu yemekler çok renksiz ve lezzetsiz kıpkırmızı biber salçası rengi olacak yoksa yenmiyor diyordum ki ,sevmeye başladım. İnsanın damak zevki de değişiyormuş. 🤭🤭
Malzemeler
- 500 gram taze fasulye (aaayyyyşşşeeee tttaaazzzeee diye bağıran pazarcı abileri hatırladın mı bi an 🤭🤭)
- 1 çay bardağı zeytinyağı
- 2 adet kuru soğan
- 4 adet domates (domatesim küçüktü onun için 4 adet kullandım eğer evindeki domates büyük boysa 3 yeterli olacaktır)
- 1 tatlı kaşığı tuz
- 1 tatlı kaşığı baharat çeşnisi
- 1 yemek kaşığı domates salçası
- 2 su bardağı su





Hazırlanışı
Zeytinyağını tencereme aldım. yemeklik doğradığım soğanları ekledim kavurdum.Soğanları kavurduktan sonra temizleyip kestiğim fasulyeleri ekledim. Tenceremin kapağını kapattım 5 -6dakika kavurdum.4 adet kabuğu soyulup doğranmış domatesleri ekledim, 1 yemek kaşığı salçayı da ilave edip karıştırdım. 2 su bardağı suyu ilave ettim. (Ben yarım çay kaşığı toz şeker koyuyorum, fasulyelerin daha güzel piştiğini düşünüyorum ve güzel bir lezzet veriyor), tuzu, baharat çeşnisini ilave ettim karıştırdım.
Fasulyeler pişene kadar tenceremin kapağını kapattım.orta ateşte pişirdim,soğuyunca servis ettim. Yapacaklara afiyet olsun. 💐




Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Eline sağlık güzel olmuş yemek üzerine YouTube kanalı aç bence ☺️
Hayatta işim olmaz , kızlar soruyor bana yetiyor.🥳🥳🥳
O zaman Master Chief
Yok o adamların konuşma tarzlarını sevmiyorum ben kızlar soruyor şef Yağmur olmayı seçtim 🤭
TikTok o zaman 😂😂
Asla kullanmam beynim var benim.🤭
Aman sende ne öyle ne böyle 😀😀
Fasulye çok severim. Eline sağlık.
Çok teşekkür ederim hastadaşım , ben sevmiyorum ama yapıyorum.🥳
Zeytinyağlıya şeker konur diyorlar ama tarifte görmedim
Ben yarım çay kaşığı toz şeker koyuyorum, fasulyelerin daha güzel piştiğini düşünüyorum ve güzel bir lezzet veriyor parantez içinde yazıyor balım. 💐
Ellerinize emeğinize yüreğinize sağlık çok güzel
Çok teşekkür ederim elimden geleni yapmaya çalışıyorum.
Abla. sana ve yemeklerine hayranım eline sağlık
Kurban olurum ben sana canım benim , çok teşekkür ederim. ❤️💐
Rica ederim geçen tavuk sote yapmıştın evde yaptım harikaydı
Ellerine sağlık balım , afiyet olsun.🫶🏻
Oo en sevdiğim soğuk soğuk
Ben sevmiyorum daha doğrusu sevemiyorum 🤭🤭
tamam yolla ozmn
Fasulye severiz
Ben pek zeytinyağlı yemekleri sevmiyorum ama fasulye gerçekten güzel.🤗
Harika olmuş
Çok teşekkür ederim balım.💐
Kadın eli den yemek
Erkek elinden yemek de gayet lezzetli ama eşimin yapabildiği yemek sınırlı.🤭
Hiç aç değilim
Ne güzel , acıkınca yapabilirsin diye düşünüyorum. 🤗
Sen yapırsan yerim Dicem de şimdi hizmetçin mi var sen kimsin demenden korkuyorum