Bir süredir tarif paylaşamıyorum galiba yaşlanıyorum kendimi yorgun hissediyorum. 🤭🤭
Malzemeler:
- Yarım kilo haşlanmış nohut
- 2 adet orta boy soğan
- 4 adet yeşil biber
- 2 adet kapya biber
- 3 adet orta boy domates
- 3 diş sarımsak
- 1 yemek kaşığı domates salçası
- 1 çay bardağı ayçiçek yağı ya da zeytinyağı
- 1 tatlı kaşığı tuz
- 1 çay kaşığı kimyon
- 1 çay kaşığı karabiber


Hazırlanışı:
- Nohutları haşladım yumuşacık olunca altını kapattım süzdüm. (Yemeği hazırlarken bir bir ağzıma atıp kuruyemiş gibi yedim tavsiye ederim. 😂🤭) soğanları julyen doğradım, biberleri doğradım, domateslerin kabuklarını (domates kabuklarını soydum ağıza kayış gibi gelmesinden ben hiç hoşlanmıyorum isteyen soymayabilir) sarımsakları rendeledim bütün malzemeleri fırın tepsime alıp güzelce harmanladım. 1 yemek kaşığı salçayı 1 çay bardağı soğuk suyla açtım içine baharatları, yağı döktüm. Harmanladığım karışımın üzerine döktüm bir daha harmanladım. Bir yağlı pişirme kağıdını ıslattım, sıktım yemeğin üzerine kapattım, yemeğimi önceden 200 derece ısıttığım fırında 20 dakika pişirdim sonra fırından aldım pişirme kağıdını üzerinden alıp karıştırdım geri fırına koydum 20 dakika daha pişirdim. Çıkardım soğuyunca yanına pirinç pilavı yaptım, turşu ile servis ettim .deneyeceklere afiyet olsun. 💐



Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Ellerine sağlık abla harika olmuş
Teşekkür ederim ablacım
Bakliyat sevilmez mi ya hepsinin ayrı ayrı değeri ve faydaları vardır tarifiniz çok güzel emeklerinize sağlık 🤌👏🤗🤗
Çok teşekkür ederim ben sevmiyorum ama bu yemek gerçekten çok güzel oldu
Rica ederim Fikir tercihlerinize hürmetim var bize eskiden öğretilen şey yemek ayırt etmemek azar azarda olsa faydalanmaktır ama gel gelelim artık günümüz şartlarda bazen dokunabiliyor veya rahatsızlığı tetikleyecek durumlarda oluşabiliyor birçok şeyden de bu yüzden mahrum kalınıyor ama önemli olan yemeğe özenerek emek duygular ile verilen lezzettir ve asla yok sayılamaz mesela klasik tarif yerine bazen farklı yöntemlerde uygulanabiliyor sağlıkla tüketip şifasıyla mutlu olunmasını dilerim 😇
Çok lezzetli duruyor kolay bir de yarın deneyeceğim başarılı olursa paylaşırım 😀
Afiyet olsun şimdiden
Bakliyat iyidir 😇 eline sağlık topragim
Ben pek sevmiyorum rafıımm 🫣teşekkür ederim canım benim 💐
Bu güzel oluyor ama,🙃
Güzel paylaşım olmuş emeğine sağlık 🙂
Teşekkür ederim lezzeti de güzel
Biliyorum severim bende 😇
Emeğinize sağlık iyi tarif.
Teşekkür ederim evet oldukça da lezzetli
Güzel ellerine sağlık
Teşekkür ederim lezzetli tavsiye ederim
Beceremem yapmayı tek yaşıyorum
Bakliyat severim
Ben sevmiyorum ama lezzetli oldu tavsiye ederim
Ellerine sağlık
Ellerine sağlık
Çok teşekkür ederim 🫡