Merhabalar efenim gün geçmiyor ki içimdeki mutfak aşkına engel olamadığım her gün bugün Tuba bir şey yapmayacaksın diye uyanıyorum ama duramıyorum. Eşim trileçe üzerine karamel sosu sevmiyorum dedi ben de mandalina sosu yaptım ve sizlerle nasıl yaptığımı paylaşmak istedim.🥳
- Malzemeler
- 6 adet mandalina
- 1 çay bardağı su
- 4.5 yemek kaşığı şeker
- 2.5 yemek kaşığı nişasta

- Hazırlanışı
- Mandalinaların kabuğunu soydum makineden geçtim tenceremin üzerine süzgeç koydum süzdüm kaşık yardımı ile eze eze yaptım bunu, posayı yedim.😆 suyun içine şeker ve nişastayı ekledim karıştırdım iyice bir ezdim ocağın altını yaktım. Kısık ateşte iken üzerine suyu ekledim çırpıcı ile karıştırarak pişirdim ocağın altını kapattım arada karıştırarak soğuttum. Ben trileçe üzerine kullandım isteyen istediği tatlının üzerine kullanır yapacaklara afiyet olsun. 💐



Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar