Muffin kek hem çocukların vazgeçilmezi hem de oldukça kurtarıcı bir tarif, umarım beğenirsiniz.😄
Malzemeler
- 1 su bardağı şeker
- 3 yumurta
- 1 kabartma tozu
- Yarım çay bardağı çekilmiş çikolata
- 1 paket vanilin
- 1.5 su bardağı un
- Yarım su bardağı ayçiçek yağı
- 1su bardağı süt
Üzeri için
- Damla çikolata
- 18 Muffin kek kağıdı

Yumurtayı ve şekeri iyice çırpın köpük köpük olana kadar üzerine diğer malzemeleri sütü, yağı ekleyip çırpmaya devam edin. Kabartma tozu, vanilya ve unu ekleyip çırpmaya devam edin en son makinede çektiğimiz çikolatayı ekleyip spatula ile karıştırın. Fırın tepsisine Muffin kek kağıtlarını dizin, hamur dağıtıcı veya kaşık yardımı ile eşit şekilde dağıtın. Kek hamurunu 200 derece fırında 20 dakika pişirin, fırından aldıktan sonra üzerini bezle örtün yumuşak kalmasını sağlar bu. Yapacaklara afiyet olsun 💐
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Elinize sağlık keşke tarifi daha düzgün yazsaydınız okuyabilseydim.😬
Canım benim 😂🙈 teşekkür ederim 💐
orada olsaydım inanın 6 tane yerdim elinize sağlık değerli şefim
Kalbimi bırakıyorum dost ❤️
Kalbini severim 🥰
Can ❤️🌹
Bunu denemeliyim ❤️
Emeğine sağlık
Ellerine sağlık canım şimdiden 💐🥰
🌹
Şefim eline sağlık canım
Teşekkür ederim canım benim 🥰
Kızım kocan senin kıymetini bilsin valla
Niye la
Yediği önünde yemediği arkasında daha ne olsun laa
😆😆😆
Emeğinize sağlık
Teşekkür ederim 😊
1 su bardağı şeker çok değil mi 🙈
Ben genelde kek ve tatlılara o ölçüde kullanıyorum canım çocuklarda tatlı olmasını seviyor bende istersen daha az kullanabilirsin ben tariflerimde değişiklik yapamıyorum alıştığımın dışına çıktığımda yiyemiyorum
Ben bilmiyorum standartını o yüzden şaşırdım 😅 ellerinize sağlık yoksa çok güzel görünüyor
Teşekkür ederim canım benim 💐
Rica ederim 🥰
Çocuklarınız kaç yaşında eğer sorun olmayacaksa söylemeniz
Prensim 5 yaşında prensesim 3 yaşında canım
Allah bağışlasın 🙏🏻
Amin hepimizin evladını inşallah 🙏
Leziz
Teşekkür ederim balım
Harika gözüküyor emeğine sağlık
Çok güzel görünüyor
Teşekkür ederim canım 💐Gerçekten çok da güzel oluyor isteyen içine kuru üzüm ya da meyveli karışım katabilir basit ve hızli bir aparatif