Cheesecake sevmeyen yoktur heralde 😋Tabanında ve üzerinde tart hamuru, üst kısımdaki crumble havasında, içerisinde çıtır çıtır haşhaşlar, aralarda ekşimsi frambuaz… Alışılmışın çok dışında, evdeki malzemelerin değerlendirilmesiyle ortaya çıkmış şahane bir cheesecake oldu Şimdiden çokça afiyetler olsun.
HAŞHAŞLI & FRAMBUAZLI CHEESECAKE
- 3 su bardağı (300 gr) un
- 1/2 t.k. tuz
- 1 su bardağı (100 gr) toz şeker
- 150 gr soğuk tereyağı, küp küp doğranmış
- 1 yumurta sarısı
- 3-4 yemek k. soğuk su
Peynirli Krema
- 600 gram Krem peynir
- 200 gram Labne
- 1 su bardağı (100 gr) toz şeker
- 3 yumurta
- 1/2 su bardağı (120 ml) krema
- 1/2 limon suyu
- 5 yemek k. haşhaş
- Frambuaz
Yapılışı
- Taban için un, tuz ve toz şekeri harmanlayıp küp küp doğranmış soğuk tereyağını parmak uçlarınla ufalayarak kum haline getiriyoruz.

- Daha sonra yumurta sarısı ve suyu da ekleyip yoğuruyoruz.
- Hamurun 1/5 i kadarını ayırıp, streçleyip buzdolabına kaldırıyoruz.
- Kalan hamuru 22 veya 24 cmlik tabanına yaplı kağıt serili kelepçeli kalıba alıyoruz.
- Elimizle bastırarak tabana ve kenarlara yayıyoruz.
- Kenarlarını 4 cm kadar yükseltiyoruz.

- Ardından peynirli kısım için tüm peynirleri mikserle pürüzsüz kıvam alana kadar çırpıyoruz.
- Şekeri ekleyip çırpmaya devam ediyoruz Daha sonra yumurtaları teker teker ekliyoruz ve her ekleme sonrası yumurta tamamen karışana kadar karıştırıyoruz.

- Krema ve limon suyunu da ilave dip. Haşhaşı da içine koyuyoruz.

- Homojen bir karışım olana kadar karıştırıyoruz. Karışımı hazırladığın tabanın üzerine döküp frambuazları üzerine yerleştiriyoruz.

- Ayırdığın hamuru da üzerine ufalıyoruz.

- Bir borcamın içerisine oda sıcaklığında su koyup 180 derece önceden ısıtılmış fırının tabanına borcamı yerleştiriyoruz.
- Bu şekilde 50-55 dk üzeri renk alana kadar pişiriyoruz.
Kıvam olarak, kalıbı salladığınızda orta kısım hafif sallanacak.
- Piştikten sonra fırını kapatıp 10 dk kadar fırının kapağı kapalı şekilde bekletiyoruz.
- Oda sıcaklığına gelince buzdolabına kaldırıp ve ertesi gün afiyetle yiyoruz.

Bir başka lezzet bencesinde görüşmek üzere hoşça kalın. 💜
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
Çok güzel görünüyor hatta konum atmak istiyorum
Tesekkur ederim😊
Cheeacake, özellikle de franbuazli cheescake sevmeyen de ne bileyim 🤷♀️
Eline emeğine sağlık tarif için teşekkürler, afiyet olsuuun❣❣❣
Ellerine sağlık gerçekten muazzam gözüküyor bir chesecake aşığı olarak sans vereceğim buna.
Allah'ım başlığın ihtişamına 💕
Tam da şekeri kesmişken yapılacak iş değil yani ama harika görünüyor eline sağlık 😄
Ayy çok güzel en sevdiğim afiyet olsun tarif için teşekkürler 💜
haşhaşı sevemiyorum ya ve tatlıların nedense çıtırdaması hoşuma gitmiyor
İnan insan görünce canı çekiyor. Aklımda olsun bu tarif
O tatlı nedir öyle yemede yanında yat. 😋😋 Bencen çok güzel olmuş emeğine sağlık.
İşte bu benim en sevdiğim! Harika görünüyor. Ellerinize sağlık 🌺
Adresimi bırakıyorum yolla
😊
Güzel olmuş teşekkürler bilgi için Bence de çok lezzetli
Eline sağlık, lezzetli görünüyor
Ellerine sağlık, harika gözüküyor 👏🌼
Lezzetli görünüyorlar elinize sağlık 😊
Çok severim bu da çok güzel gözüküyor
cheescake çok güzel tadı
Kesinlikle denemek lazim bu tarifi. Harika.
yapımı cok marifetli cok iyi ama
Bana bunu yapacak bayan lazim
Çok lezzetli görünüyor 🤩
Şöyle yapan sevgili olsa beraber yesek
Sabah sabah canımız çekti 😋
Ben sevmiyorum ama yinede elinize sağlık
Çok lezzetli görünüyor
olmuşu harika görünüyor 😌😌
Yaa çok lezzetli görünüyor
Eline sağlık güzel olmuş kanka
Eline sağlık seviyorum haşhaşlı olan pastaları.
Güzel görünüyorlar ellerine sağlık
Güzel görünüyor, eline ve emeğine sağlık :)
ay kız bu ne yaaaa 😋😋😋😋 ben de istiyorummm
Yazın frambuaz yenilmez bence ama güzel gözüküyor
Mmm canım çekti olsada yesem
Denemek lazım emeğine sağlık
Hamur işlerinden uzak duruyorum.
Güzel görünüyor afiyet olsun
Güzele benziyor 👏👏👏
çok güzel görünüyor waooovvv
gayet güzel duruyor ellerine sağlık
canim cekti
eline saglik
Ağzımın suyu aktı okumasaydim keşke😁
Güzel görünüyor
Güzel gözüküyor
Miss gibi olmuş
Emeğine sağlık
Bayiliyorum chesss cake e tarifinizi deneyecegim
Harika waoo
Harika görünüyor
off eline sağlık olsada yesek
Elinize sağlık
Çokezzetli duruyor
Harika gorunuyor
Güzel paylqsik
ağzım sulandı
hiç sevmem
Ay canım çekti ya
soecial