Merhaba KScanlar <3 <3 <3
Bugün sizlere jalebi isimli hint tatlısının tarifini vermek istiyorum. Bir çok kez denedim bu tarifi ve çok beğendim umarım siz de beğenirsiniz. Keyifli okumalar.

Hamuru için malzemeler:
- 250 ml ılık su
- 1 çay kaşığı yaş maya
- 1 yemek kaşığı toz şeker
- 4 yemek kaşığı yoğurt
- 1 çay kaşığı safran
- 150 gram Pirinç unu
Yapılışı:
Öncelikle hamuru hazırlamakla başlıyoruz. Ilık su, yaş maya ve toz şekeri derin bir kabın içine alıp 30 saniye boyunca karıştırıyoruz. Bu işlemi yaptıktan sonra pirinç unu, yoğurdu ve safranı da ilave edip akışkan ve kıvamlı bir hamur elde edene kadar iyice karıştırıyoruz. Şimdi üstünü kapatıp 30 dakikaya kadar hamuru dinlenmeye bırakıyoruz.

Şerbeti için malzemeler:
- 500 gram toz şeker
- 250 ml su
- 2 yemek kaşığı gül suyu
- 2 yemek kaşığı limon suyu
Yapılışı:
Şimdi şerbetini hazırlamaya geçiyoruz ki buda çok kolay. Su, şeker, limon suyu ve gül suyunu derin bir tencerenin içine alıp tam 10 dakika boyunca kısık ateşte kaynatıyoruz. Sonra da ocaktan alıp ılınmaya bırakıyoruz.

Dinlenen hamuru bir mayonez şişesinin içine aktarın ve ya da ketçap şişesi de olabilir. Kızartmak için 1 su bardağı yağı tavanın içine koyup kızdırın. Yağ kızdıktan sonra şişedeki hamuru dıştan içe doğru küçülen daireler şeklinde ve ya dilediğiniz bir şekilde sıkabilirsiniz. Döktüğünüz şekilli hamuru önlü arkalı kızardıktan sonra ılık şerbete batırın. Bu işlemi şişedeki hamur bitene kadar tekrarlayın.

Afiyet olsun.
Not: Resimler google'dan alıntıdır!
Umarım yazdığım benceyi beğenirsiniz. Bir dahaki bencemde görüşürüz.
Sevgiyle kalın 🥰
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Keşke kendi resimlerinle paylaşsaydın daha samimi oluyor o zaman daha sevimli görünüyor. güzel bir tarif olmuş ben begendim bu yapılır
"ilk başta resimlerini çekmiştim ama sonrasında çekmeyi unutmuşum. O yüzden hepsini netten aldım :))
Ahh bu tatlıyı çocukluğumdan beri çok yemek istiyorum ama bir türlü nasip olmadı. Sen yapta yiyelim🤤
Ellerine sağlık güzel bir bence olmuş💐
Yaparim tabi <3 Tesekkür ederim yeter ki sen iste <3 <3
Jalebi hint mutfağının bir tatlısıdır. Oldukça güzeldir. Bir zamanlar kanal 7 de bir garip aşk dizisi verilirdi orada ki Kuşhinin en sevdiği tatlıdır. Onun ismini duyunca bile kendinden geçerdi :D
:D :D :D
Bunun neresi hint tatlısı? Bu bildiğimiz kerhane tatlısı eskiden kerhanelerin önünde satıldığı için ismi öyle kalmış şimdi halka tatlı diye de biliniyor.
Ama bu en sevdiğim tatlılardan 🥺🥺😍😍😍 eline emeğine sağlık tatlı belam❤️
Tesekkür ederim <3
Bizim halka tatlısının degisik bir versiyonu galiba. Merak ettim mutlaka deneyecegim
Hint dizisinde bi kere görmüştüm bu ne böyle demiştim,😅 güzel bence olmuş, eline sağlık 🌺
Tesekkür ederim
Hint film/dizilerine aşık bir annem olduğu için her defasında gördüğüm bu tatlıyı bende beğeniyordum ama daha yapmamıştım. En kısa zamanda yapacağım elinize sağlık.
Yapma bunu yapma bunu daha iftara var nasıl geçecek bu vakit
Jalebi baby 😃🌸
Hatay da buna müşebbek, halka tatlısı veya züngül deriz
Hintlilere ait hiç bişi sevmem. Uzak dursun. Bize özgü tatlılar var
Hiç tatmadım ama ön yargılı olduğum bir lezzet de değil. Deneyebilirim.
Tam spora başladım o vakit atıyorsunuz, bana gareziniz mi var 😔
hihi evet
😂😂
Deniyelim bakalım şişko
dene şişko <3
Tatlı ellerine sağlık♥
tesekkür ederim
rica ederim Papatya
abi yapmayın şunu yaa
yaptim gitti
ağladım gittiii ağğğğğğğğğğhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
güldüm gitti hahaha
gülme ağlıyoz burda dedim gitti
aglama burda gülüyoz dedim gitti
saçmaladım gitti
bence de
ZSXDCFGVBHNJ
İlginç birşeymiş evet.
ve bir o kadar lezzetli
Eee artık bir yerde denk gelirsem ya da bir yapan olursa anca öyle yerim :)
Tatlıya hiç dayanamam.
Kushi aklıma geldi jalebi ne güzel yapardı
tarif verme yapta yıyelım
Deneyecem güzel bir tatlı
Nasılda canım çekti
Güzel görünüyor
elinize sağlıkkkkkkk
tesekkür ederimmmmm
Çok guzel gorunuyor
Jalebi beybi
Immm bayılrım ben