Selam ✋ her şeyin ev yapımını denemeden duramayanlar derneği üyeleri😀 Hem daha ekonomik hem daha lezzetli tarifleri evimizde de uygulayabiliyoruz tabi ki. Son zamanların popüler lezzetlerinden biri olan fıstık ezmesinin tarifini sizlerle paylaşacağım bugün. O zaman malzemelerimize bakalım
Malzemeler
- 1 kg kavrulmuş fıstık
- 2 yemek kaşığı zeytinyağı
- 2 yemek kaşığı bal
Öncelikle fıstıklarımızı fırında 10-15 dakika ısıtıyoruz.

Fıstık yağına kolay ulaşmak için bu yöntemi uyguluyoruz
Daha sonra fıstıklarımızı rondoya koyuyoruz ve dinlendire dinlendire çekiyoruz.
Bu noktada rondonuzun gücünden emin değilseniz bu işlemi mutlaka yavaş yavaş yapın aksi halde yakabilirsiniz cihazınızı.

Daha sonra bal ve zeytinyağını ekleyerek kıvam alana kadar çekmeye devam ediyoruz.

Daha pütürlü bir kıvam isterseniz kendinize göre ayarlayabilirsiniz.
Çikolatalı denemek isteyenler 50 gr bitter çikolatayı benmari usülü eriterek zeytinyağı ve bal yerine ezmeye karıştırabilirsiniz.
İşleminiz bittikten sonra kavanozlayarak yemeğe hazır hale getirebilirsiniz.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Fındık ezmesi yaptım fıstığı yapmam fıstığı seviyorum direk yerim
Fıstığın kilosu kaç para, biliyor musun?
Ezip ziyan etme bence:)
Fıstığın kilos 30 lira ezmenin 250 gr 28 lira ucuza geldi bence😀
Bana Antep fıstığından yap:)
Fıstıkları ne zaman kargoluyosun ezmek kolay :)))
Hep işin kolay tarafındasın:)
Ben bayadır arıyorum böyle bir şeyler, tarif için teşekkür ederim🦋
Fıstık ezmesi severim ama hemen bayıyor beni.
Elinize sağlık
Evde yapıyordum eskiden lezzetli oluyor ellerine sağlık
Fıstığı yerim ama ezmesini çok sevemedim. Elinize sağlık.
Tam da yee fıstığı yerken denk gelmem...
Kıvamı az gibi gorunuyor.
Güzel gözüküyor denemek lazım, teşekkürler bence için.
Tahin, pekmez, ceviz /fındık..
Bu üçü de süper enerjili.. Tabi ihtiyaç sahiplerine.. 😄
naaalakasi var kardesim 😂
Şimdi şöyle ki... ; 😄
Çok güzel görünüyor.
Eline ve emeğine sağlık :)
Güzel tarif için teşekkürler
Güzel tarif denemek gerek bunuda, ellerine sağlık.
Buna kızım bayılır deniyecem
Fistik ezmezinin hic bir halini sevmem
çok severim, tarif için teşekkürler :)
Harika olmuş eline sağlık 😍
Eline sağlık
Tercihim direkt yemek
Elinize emeğinize sağlık
Harika oluyor. Çok seviyorum. Ellerine sağlık 🌺
Güzel tarif eline sağlık
Allah razi olsun
denemem lazim çok teşekkür ederim
Hiç yemedim tadını merak ediyorum.
Tadını sevemedim
Emeğe sağlık
Cok guzel
Ellerine sağlık.
Eline sağlık
amaç ne?
Amaçsiz yasiyoruz reis biz
Ellerine sağlık
ellerine sağlık
Eline sağlık