
Sanırım bu cheesecake’in tadına bakmayanınız yoktur 🤤 İlk yediğimde aynen şöyle olmuştum “sanırım öldüm 😵 “ çünkü bu kadar güzel bir lezzet ancak cennette bulunabilir 😂
Neyse uzun lafın kısası ben de bu mükemmel lezzeti evde yapmaya karar verdim 🤓 Tabii sizi de unutmadım hemen tarifi yazmaya koyuldum 😋
O zaman malzemeler gelsin 😛

-5 Yumurta
-1 su bardağı şeker
-1 paket vanilya
-600 gram labne
-1paket krema (200 ml)
-1 tatlı kaşığı un (tepeleme)
-1 tatlı kaşığı nişasta (hafif yüksek)
Yumurta ve şekeri güzelce çırpıyoruz

Daha sonra kalan malzemeleri diğer kaba ekleyip karıştırıyoruz

Sonra bu iki karışımı birleştiriyoruz

Ayarladığımız fırın kabına ıslattığımız pişirme kağıdını yayıyoruz

Sonra fırına veriyoruz: 50 dakika üst ayarlı fırında pişiyoruz

Genelde bu aşamadan sonra 1 gün buzdolabında bekletiyorlar ama ben 4 saati yeterli görüyorum 😋 Hepinize afiyet olsun 🥳
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar