Geçen eski hesabımda çilekli tart yapmıştım. Bu hesabımda da tam mevsimiyken vişneli tart yapmak istedim. Eee biraz da ustalığımı konuşturunca ortaya güzel bir pasta çıktı.
Kek için malzemeler

1 fincan süt
2 fincan şeker
2 adet yumurta
1 fincan sıvı yağ
1 limon kabuğu rendesi
3 fincan un
Kabartma tozu
Vanilya
Sos ve kreması için
1 su bardağı vişne
2 su bardağı soğuk su
4 yemek kaşığı şeker
1 yemek kaşığı nişasta
2.5 fincan soğuk süt
1 paket pastacı kreması
Pratik bir yardım. Vişnelerin çekirdeğini çıkarmak için küçük huni ters çevirin üzerine boşluğa gelecek şekilde vişne yerleştirin ortasından pipet geçirin çekirdek çok kolay çıkacaktır.

Şeker ve yumurta iyice çırpın.

Çırptıktan sonra yağ, süt ve limon rendesi ekleyip çırpın.

Son olarak un, kabartma tozu ve vanilya da ekleyip iyice çırpın.

Kek kalıbını yağlayıp unladıktan sonra harcını kalıba dökün ve 180 derece önceden ısıtılmış fırında 20 dk pişirin.

O pişerken sos hazırlayın. Nişasta harici bütün malzemeleri ocağa alın.

Vişneler yumuşacık olduğunda robottan geçirin.

Son olarak nişastayı suda eritin ve sosa ekleyin kıvam alana kadar kaynatın. Başka bir kaba alın ve soğumaya bırakın.

Kek ve sos soğurken pastacı kreması hazırlayın.

Kremayı kekin üzerine dökün, 10 dakika buzlukta bekletin.

Bekleyen pastaya sosu da dökün ve süslemesi size kalmış. Ben Hindistan cevizi ile süsledim.

Başka bir Emira mutfağında görüşmek üzere 🤩 Sizleri seviyorum. Yapacaklara afiyet olsun ❤️
#emiramm
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar