Merhabalar, hem tarifi hem de yapması oldukça kolay bir o kadar da lezzetli olan bu kurabiyeyi sizlerle paylaşmak istedim, umarım beğenirsiniz.
Malzemeler
•200 gram margarin
•1 su bardağı toz şeker
•1 paket Vanilin
•2 yumurta
•80 gram damla çikolata
•4 su bardağı un
Yapılışı
•Bütün malzemeler oda sıcaklığında olmalıdır.
•Öncelikle tereyağını ve toz şekeri ekleyip karıştıralım,

•Daha sonra 1 yumurtayı ekleyip karıştıralım daha sonra diğer yumurtayı ekleyip çırpalım,
•Kalan kuru malzemeleri sırasıyla ekleyip ele yapışmayacak bir hamur elde edelim.
•Hazır olan hamurun üzerini streç film ile kapatıp 1 saat kadar buzdolabında dinlendirelim.

Dinlenen hamurumuzdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp, fırın kağıdı serdiğimiz tepsiye dizelim ve önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında altı üstü kızarana kadar pişirelim.

Pişmiş hali ise bu şekilde, ben süt ile tercih ettim, denerseniz muhakkak resimlerini bekliyorum, afiyet olsun, öpüyorum.💋🤗
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar