Merhabalar 🤭
Çayımı boş içmeyi sevmem. Ee, bir de bu akşamda dizim var ne yapsam diye düşünürken neden kurabiye yapmıyorum dedim ve kalkıp işe koyuldum. :)) Yapmışken sizinle de paylaşmak istedim.
Damla çikolatalı kurabiye malzemeleri

- 100 gram margarin
- 1 paket kakao
- 1 su bardağı pudra şekeri
- 1 su bardağı damla çikolata
- 1 yumurta
- 1 paket vanilya
- 1 paket kabartma tozu
Ben iki tepsilik yaptığım için malzemelerin iki katını ekledim :)
🍪Kurabiyemizin yapılışına başlayalım

Öncelik ile margarine pudra şekerini ekleyelim güzelce yoğuralım sonra yumurta, kabartma tozu, kakao, vanilya, alabildiğince un
Malzemeleri katıp güzelce yoğuralım. Hamuru ele yapışmayan kıvam oldu mu tamam.

Sert bir hamur olmasın yumuşak olsun dikkat edelim.
Hamurumuza şekil verip tepsimize alalım

Önceden ısınmış 180 dercelik fırında pişiyoruz.
Kurabiyelerimiz çıktı fırından

Dikkat edelim yanmasın.
Çay ve kurabiyem sunum için hazır

Buyrun çaya umarım beğenirsiniz :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar