Herkese merhaba arkadaşlar, bugün benim çok sevdiğim bir sandviç tarifi ile birlikte sizlerleyim. Antrikot, biber, krema ve çedar peyniri ile oluşan bu karışıma bayılacaksınız! :)
Malzemeler:
200 gram antrikot
1 adet kırmızı biber
1 adet yeşil biber
100 gram krema
4 dilim çedar peyniri
2 tane sandviç ekmeği
1 çay kaşığı pul biber
1 çay kaşığı tuz
30 gram tereyağ
İlk işlem olarak antrikot ve biberleri şerit halinde ince ince kesin.

Bir tavada tereyağını eritip, ardından antrikotu pişirmeye bırakın.

Biraz renk aldıktan sonra biberleri ve baharatları ekleyip arada bir karıştırarak pişirin.

Bir cezve veya tavaya önce krema, ardından peyniri koyup arada bir karıştırarak eritin.

Sarı bir renk alıp, sıvı hale gelene kadar ocaktan almayın.

Ekmekleri ortadan kesin, antrikot soteyi doldurun.

Üstüne sos döküp, ekmeği kapatın servise hazır!

Afiyet olsun.
Okuduğunuz için teşekkürler. :)

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar