Üniversitede sevmediğim bir bölümü okuyorum. YKS'ye yeniden girmeli miyim?

20 yaşına gireceğim ve ingiliz dili ve edebiyatı 2. sınıfa geçtim. Bu bölümün derslerinin zor olduğunu biliyordum ancak bir şekilde yaparım ve bu bölümden öğretmen olurum diyordum. Ancak bu bölümden öğretmen olmak da zorlaşmış ve bölüm derslerini hiç sevemedim, tarih edebiyat hiç bana göre değilmiş. Bu sene kırık obp ile sınava tekrardan kaydoldum seneye kadar obpmin düzelmesini beklemedim daha fazla zaman kaybetmiyeyim diye. Ama kırık obp ile de devlet ünisinde bir ing öğretmenlik gelmesi zor bana ancak özelde yüzde 25 indirimli bir yer geliyor kendi şehrimde. Ailemle konuştum onlar biz yardım ederiz falan diyolar ama böyle de cidden yük olmak istemiyorum. Ancak bir yandan da sevmediğim bir bölümde okumak istemiyorum. Dillere ilgim var sadece ingilizce öğretmenliği değil amacım başka diğer diller de öğrenmek istiyorum ve aynı zamanda yazılımcılık bilgisi de istiyorum tabii bunlar için kendim çalışıcam. Ne yapsam ya mütercim tercümanlık bölümüne mi yatay geçiş yapsam ama mütercim tercümanlık bizim şehrimizde yok bu sefer şehir dışında okuyacağım ve yine özele vereceğimiz para gidicek. Özel üninin fiyatı da yıllık 25bin. Ne yapsam sizce çok kararsısızım
Üniversitede sevmediğim bir bölümü okuyorum. YKS'ye yeniden girmeli miyim?
Cevapla