Arkadaşlar babam son şansın dediği için mecbur saçma bir üniversite seçtim gitmek için seçtim öyle yani boş ama ben diş hekimliği istiyorum.
Bende diyorum ki üniversitedeyken sınava birdaha hazirlanayim ama üniversitesiye gitmiyim yeni üniversite kazanınca ona giderim. Aileme sürpriz olur hemde.
Yani kırık obp yi bile göze aldım üniversitesiye gidersem zaman kaybı olur çünkü sabah yks hazırlığı öğleden sonra işde çalışmam lazım o yüzden üniversiteye gitmesem nolur sıkıntı çıkarır mı , yani o üniversite gram umrumda değil amacım diş hekimliği , şu an ki üniversitesi 2 yıllık ne gibi sorun olur lütfen yardımcı olun çok bunalmaya başladım
Bende diyorum ki üniversitedeyken sınava birdaha hazirlanayim ama üniversitesiye gitmiyim yeni üniversite kazanınca ona giderim. Aileme sürpriz olur hemde.
Yani kırık obp yi bile göze aldım üniversitesiye gidersem zaman kaybı olur çünkü sabah yks hazırlığı öğleden sonra işde çalışmam lazım o yüzden üniversiteye gitmesem nolur sıkıntı çıkarır mı , yani o üniversite gram umrumda değil amacım diş hekimliği , şu an ki üniversitesi 2 yıllık ne gibi sorun olur lütfen yardımcı olun çok bunalmaya başladım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
birsey olmaz başka okula gideceksen devam etmen saçma olur zaten
Nasıl yani yeni gideceğim üniversite demesinler bu okuldan kalmışsın ya da secimlerimi etkilemesin
hayır bende bir okul bırakıp başka okula gittim. hayır her okul birbirinden bağımsız başka bir okula gidip bırakmak kimseyi ilgilendirmiyor
Plan tutmazsa sen başka bir şeyi tuttun kardeş.
Kanka her şeyi düşündüm sen şeyi söyle sence sorun olurmu olmazsa nereden biliyosun
Şu an ki bölüm nedir?
Bilgisayar programcılığı
Ama çok güzel bir bölüm bence. İş olanağın çok hem programcılık zevklidir.
Teşekkürler ama diş hekimliği istiyorum sence sorun çıkarırlar mı
Aynı çalışmayı tekrar yapacaksın bu senin çalılmana bağlı ama asıl sıkıntı kazamazsan aile içinde olabilir.
Hiçbir sıkıntı yaşamazsın
Yani bazıları dersleri bir daha vermez zorunda kalırsın falan dedi kaldığın için yeni üniye gidemezsin falan dediler
Kim bunları diyenler 🤦
Bu sitede yine bana somut delil lazım bulamadım bir şey kimsede net bir şey diyen yok sen nereden biliyorsun sorun olmayacağını sana inanmadigimdan değil ama ince işler bu işler
İyi akşamlar sana
Bu plan tutmazsa ayvayı yiyeceğini biliyor musun?
Her şeyi göze Aldım yapicak bir şey yok artık pilavdan dönenin kaşığı kırılsın sence bir sıkıntı çıkarırlar mı
Üniversiteye kayıt oldun ve derslere gitmedin. Akademik danışman önce seni sonra aileni arar.
Bu olmasa bile, üniversite yönetimi bilgi almak için iletişime geçmek isteyebilir.
Peki üniye gitsem dondursam nasıl olur
Dondurma işlemi yapılırsa, o halde sorun olmaz.
Öğrencilik haklarından yararlanamadığınızdan dolayı, kimse sizi arayıp sormaz. Sorun olmaz. Yurt çıkmaz, burs/kredi çıkmaz. Bunu da bilmelisiniz.
Dondur 1 sene
Boşuna gitmesin en axından
Sorun olmaz
Niye olsun