Bölümümü sevmediğim için 2. kez üniversite okumak mantıklı mı?

2000liyim seneye 4 yıllık lisans bölümünde mezun olacağım. Bölümümü sevmiyorum ama emek verdiğim için yarıda bırakmak istemedim. Seneye tekrar yks girip üniversite okumak mantıklı mı sizce? Kafam çok karışık :(
Bölümümü sevmediğim için 2. kez üniversite okumak mantıklı mı?
Cevapla